inzerce, prodej, prodám, bazar

Převodovka Favorit

Kategorie: Škoda

Prodám převodovku na Škodu Favorit
Převodovka Favorit
Podobné inzeráty
Škoda FavoriT 1.8T
Prodám Škoda Favorit s kompletní zástavbou 1.8T 110kw AGU Byla použita komplet náprava, řízení, motor, převodovka. Mnou demontováno z pojízdné octavie. Započal jsem stavbu na autocross, ale 3 roky jsem na to nesáhl, tak je na čase si přiznat, že to nikdy nedodělám. Součástí je kompletní elektrika, palubovka, zadní náprava, chladič včetně sahar, čelo, nárazník, skořepina ve které chrápala kočka nebo kuna tak podle toho vypadá. Motor je usazen, náprava pouze za přední nohavice. Zadní část nápravy je třeba upevnit za podlahu, ta je shnilá a je třeba vyvařit. Nové díly podlahy + nosníky mám k tomu. Vhodné jako dárce, nebo na autocross autokros hobby drckros poslední jízda. turbo Turbo favorit Favorit Možnost dopravy 13kč/km , Horažďovice
Škoda Favorit 135L + Škoda Favorit 136LS
Prodám: Škoda Favorit 135L bílý - r.v.1991,s SPZ, bez STK, plně funkční, tažné zařízení najeto 51 000km, EKO daň zaplacena!!! + Škoda Favorit 136LS - r.v.1991, najeto cca 140 000 km. Na náhradní díly!!! Prodám obě vozidla najednou! Bližší info na telefonu! DOHODA!
Škoda-Favorit- Forman-1987-1994-Karburátor
Prodám náhradní díly.Na Škoda Favorit-Forman.Favorit-Forman-tyčka řazení-150kč,Rameno par-L,P-500kc,Favorit-Forman-spěra motoru-100kč,Volat vždy od 14 hodin.Vis foto v příloze.Co není psané v textu už není!!!Dekuji za pochopení.
Náhradní díly Felicia / Favorit / Forman
Prodám soubor náhradních dílů na Favorit / Felicia. Jedná se o nové a použité věci. Stručný přehled: - ŘJ motoru BMM 50 kw bez imobilizeru (včetně kabeláže) - 2x převodovka - 1x motor Favorit BMM 40 kw (motor 135) - najeto cca 170 000 km - nové čepy i ložiska - přední a zadní tlumiče + těhlice - poloosy - nové rozvody - palivové čerpadlo - a další Ideálně osobní prohlídka. POZOR: telefonní číslo smyšlené!!! Kontakt pouze přes email: s-dily@
Škoda Favorit 135LS, 16 873 km, 1990, 2. majitel
Prodám Škoda Favorit 135 LS, vyroben v roce 1990 (výroba Československo). Nájezd kilometrů pouze 16 873 km na benzínovém motoru 1.3 s karburátorem. Jsem druhým majitelem a při přepisu na sebe jsem platil EKO poplatek 10 000,- Kč. Favorit jsem koupil od majitelky ve věku 82 let (2 roky zpět), která měla vůz odstavený v garáži po úmrtí manžela téměř 20 let (k vozidlu znám příběh, důvod nízkého nájezdu a podobně). Na fotografiích tedy vypadá lak téměř matný, realitou však je, že auto nebylo umyto právě téměř 20 let, kdy stálo v garáži. Od mé koupě taktéž skladováno v suché garáži a bohužel stále neumyto, zaprášeno. :) Vše je v originálním, původním stavu. Upravoval jsem pouze přední světla – rozebrané, nalakovaný vnitřek do černé barvy, nové skla světel. Po dohodě mám také zadní světla z verze Silverline (s bílým blinkrem). Po koupi v roce 2021 prošel motor a karburátor kompletní regenerací – rozebráno, vyčištěno, přetěsněno. Vyměnily se veškeré těsnění, přetěsněná vana, ventilové víko, karburátor byl kompletně seskládaný z nových dílů, nové hadičky, kabely, svíčky, baterie, vyčištěné brzdy, seřízený karburátor. Zkrátka vše, aby auto bylo provozuschopné po dlouholeté odstávce. Následně nová STK (končí 09/2023). Převodovka a spojka v super stavu, celkově pohodlný podvozek, nikde nic nebouchá a podobně. Krásný stav interiéru bez jakéhokoliv poškození, sedačky a vše jsou jako nové. Podvozek a bolestivé místa zcela bez koroze. Jediný díl s korozí, je naštěstí vyměnitelný – levý a přední blatníky, ale mám a přidám úplně nové, nikdy nelakované, původní blatníky, tudíž po nalakování výměna kus za kus. Souběžně by do TOP stavu pomohlo vyleštění laku při lakování. Na autě samozřejmě jsou nějaké kosmetické vady, přece jen to má 33 let. :) V interiéru jsou maličkosti k dořešení – opravoval jsem ozubené kolečka budíků a měnil žárovky podsvícení, je potřeba nasadit ručičku rychloměru (buďto zkalibrovat a nebo nacvaknout za jízdy), následně složit zpět plexi sklo a okolní plasty – vše mám. Sklíčka zpětných zrcátek jsou v horším stavu, ale mám úplně nové, originální a přidám k autu. Přikupoval jsem originální zadní křídlo, taky můžu nechat k autu. Prodávám z důvodu nedostatku času, mám více aut. S Favoritem jsem za 2 roky najel maximálně 100 km. Fáčko má platné doklady, STK, pojištění a je možné s ním odjet klidně i po ose. Ideálně bych si cenu představoval 60 000,- Kč, ale jsem ochotný se o ceně bavit a dohodnout se. Na prodej nespěchám, ale s blížící se sezónou si jej někdo může užít, zatímco mě by další rok stálo v garáži. Potenciál růstu ceny však má, proto jsem jej také koupil. První ročníky výroby, karburátor, výroba Československo. Prosím o doplňující otázky přes SMS/email a telefonicky bychom řešili domluvu setkání a podobně. Díky za pochopení.
Náhradní díly Favorit / Felicia
Prodám soubor náhradních dílů na Favorit / Felicia. Jedná se o nové a použité věci. Stručný přehled: - 4x lité kola se starými pneu - 3x plechový disk se starými pneu - ŘJ motoru BMM 50 kw bez imobilizeru (včetně kabeláže) - 2x převodovka - 1x motor Favorit BMM 40 kw (motor 135) - najeto cca 170 000 km - nové čepy i ložiska - přední a zadní tlumiče + těhlice - poloosy - nové rozvody - palivové čerpadlo - a další Ideálně osobní prohlídka. Cena dohodou (levně, někomu určitě ještě díly poslouží). POZOR: telefonní číslo smyšlené!!! Kontakt pouze přes email: s-dily@