převodovka celica GT4/ST205
Kategorie:
Toyota
Prodám
převodovku a transfér na celicu GT4/ST205
dovoz japonsko
cena 27 000kč
převodovku a transfér na celicu GT4/ST205
dovoz japonsko
cena 27 000kč
Podobné inzeráty
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodam Toyotu Celicu GT4 4x4 2.0 turbo 150kw,r.v.1991,plne funkcni,jede velmi ostre,dovoz a doklady k prihlaseni Rakousko,cena 339000kc
Toyota Celica ST-I
Váha 1090kg
!! BEZ KOROZE !!
Nikdy nepoznala sníh a sůl. Dovoz Španělsko, na přihlášení ES/EU (Import Španělsko-CZ/2600km, ES odhlašovací poplatky, etc. 1300Euro v ceně)
* Auto jede skvěle - Motor startuje krásně, studený, teplý, termostat, topení, chlazení OK.
* Převodovka 5st., řazení, řízení, brzdy, spojka, diferenciál OK. Na 77kw svou váhu super :)
Po preventivním servisu, uložená
` new Pneu (najeto 0km)
` new Limitky 15" Litá kola, originál Toyota/Ronal, vyrobená extra pro Toyotu T20 (Edice, se speciálními matkami 56mm/technicky jde o tlusté, velmi dlouhé trubkové matice, se zapuštěnými centrovacími dříky v litém kole)
` new Brzdové Kotouče Brembo
` new Brzdové Destičky Brembo
` new Olej Motor
` new Filter Motor/Vzduch
` new -30°C Kapalina Ostřikovačů
` new Nástřik olejový - první vrstva konzervace (vodoodpudivý, voda se na kov nedostane, kdo nástřik nechce, stačí jej smýt silnější wapkou, čističem na brzdy)
Interiér nepoškozený, majitelé autem moc nejezdili. Drobné promáčkliny, na vymáčknutí přísavkou, ve spodní části LP a LZ blatníku.
Nemaskované, neleštěné, nevyumělkované... je tak jak bylo od Španělského majitele + nové koberce.
Cena pevná, prodat nepotřebuji, pouze fanouškovi
+EXTRA PHM
Velké Přílepy
Záznamy STK v ES technickém průkazu: 10/97 40t.km, 10/99 70t.km, 10/2001 98t.km, 10/2003 128t.km, 10/2004 137t.km, 10/05 153t.km, 10/06 169t.km, 10/07 185t.km, 10/08 193t.km, 11/09 200t.km, 12/2010 200t.km, 11/2012 200t.km, 1/2014 200.967km, 2/2015 201.460km, 2/2016 205.451km, 2/2017 205.662km, 2/2018 205.790km, 3/2019 206.046km, 10/2020 206.061km, Import, servis, uskladnění, km doteď
Poslední Mrkací... už nikdy žádné nebudou... všechny na trhu jsou dojeté, vybydlené, zkorodované, napadené kutilem, nebo hůře tunerem.
Dobrý den,
nabízíme k prodeji vůz Toyota Celica s benzínovým motorem 1.8 16V o výkonu 105 kW. První registrace 01/2000. Vůz je původem z Německa. Najeto 307826 km. Dobrý stav.
YouTube odkaz:
NOVÁ SPOJKA.
Výbava: manuální převodovka, ABS, Airbag 4x, Centrální zamykání, El. přední okna, Klimatizace aut. , Laděný výfuk, Litá kola, Mlhovky, Nastavitelná sedadla, Posilovač řízení, Rezervní kolo, Sportovní podvozek, Tónovaná skla
Vůz Vám rádi předvedeme a sdělíme veškeré informace, včetně kontroly měřičem hloubky laku.
V případě doplňujících dotazů jsme Vám k dispozici.
Tým cartom
Dobříš 1870
Dobříš
26301
PO-PÁ 9:00-16:00
Návštěva po pracovní době možná po telefonické domluvě.
Prodam Toyota Celica T231 2000 1.8 2ZZ-GE
Najeto cca 201k km
Serviska cca do 160k
Stav je umerny veku ale bylo o ni dobre postarano
Barva: 1d2 Thundercloud Grey
OEM TRD Spoiler (na fotkach neni namontovany)
Elektricke stresni okno
Manual 6 stupnova prevodovka
AEM tempomat
Interier v cerne kuzi
Automaticka klimatizace
AEM hydraulika na dverich u kufru pro lehci otevirani (oem pridam k autu)
16' OEM alu kola v cerne
2din slot na radio
priprava na basak
priprava na zadni parkovaci senzory
zadni parkovaci kamera
komplet nove brzdy
vymenene reproduktory za kvalitnejsi
chyby o kterych vim:
leve zadni kolo potrebuje opiskovat a znova nabarvit
2 vosy v pravem prednim svetle (ale popravde na srazech je to celkem atrakce)
jenom 1 klic
jemne jeta spojka(neprokluzuje)
melky skrabanec od klice
nefunkcni radio
a natrzena sedacka ridice(viz foto)