Predám vyprostovací tank VT-55A a ponton GSP-55
Kategorie:
Veteráni
Vozidlá dlho stali, ale pred zakonzervovanim boli pojazdne. preto to bude treba spojazdnit čo je 2-3 hodinová atrakcia . Cena je 32000€/kus .
Vyprošťovací tank VT-55A je speciální obrněné pásové vozidlo postavené na podvozku tanku T-55A. Je určen zejména k vlečení havarované nebo poškozené techniky v různých terénních podmínkách, k vyprošťování techniky při různých stupních uváznutí o potřebné tažné síle do 75 MPa.
Pomocí zabudovaného jeřábu je možno zvedat břemena do hmotnosti 1,5 tuny. Další využití VT-55A je při dopravě náhradních dílů do hmotnosti 3 tuny k poškozené technice.
Vozidlo se člení na řidičský, velitelský, navijákový, motorový a převodový prostor. Je vybaveno zařízením na ochranu osádky před účinky ZHN. Osádku tvoří velitel, řidič-mechanik a vazač.
Základní technické údaje
Hmotnost: 35 000 kg
Maximální rychlost: 35 km/h
Maximální vlečná rychlost: 6 až 18 km/h
Jízdní dosah: 100 až 270 km
Maximální úhel stoupání: 17° (při vlečení středního tanku)
Objem palivových nádrží: 840 litrů NM-35
Pásové samohybné súlodie GSP-55
GSP-55 (ГСП – Guseničnyj samochodnyj parom) poznáme z obdobia ČSĽA pod názvom Pásové samohybné súlodie GSP-55. Je to špeciálny samohybný pásový prepravný prostriedok ženijného vojska, určený na zriaďovanie prievozových prepravísk vodných prekážkach s maximálnou rýchlosťou prúdu vody do 2 m za sekundu.
PSS je schopné prepravovať cez vodné plochy tanky, tankové aplikácie a techniku na pásových, prípadne i kolesových podvozkoch.
Pásové samohybné súlodie GSP-55 pozostáva z dvoch samohybných polosúlodí – pravého a ľavého. Každé z nich sa skladá z obojživelného podvozka (nosiča), vyklápacieho (odklápacieho) pontónu a dvojice vyklápacích koľajových rámp nožnicového typu.
Obe polosúlodia sú úplne samostatné, vybavené šesťvalcovým vznetovým motorom 8D6 s maximálnym výkonom 176 kW s priamym vstrekovaním paliva a kvapalinovým chladením.Presun po súši umožňuje pásové hnacie ústrojenstvo. Maximálna rýchlosť vozidla na komunikáciách je 40 km/h a v teréne 18 km/h. Jazdný dosah vozidla je 200 – 300 km. Na dlhšiu vzdialenosť sa PSS dopravujú na podvalníkoch alebo po železnici. Plavbu na vode zabezpečuje v každom polosúlodí dvojica vrtúľ s možnosťou reverzu chodu. To umožňuje veľmi dobré manévrovanie na vode, vrátane otáčania na mieste. Maximálna rýchlosť plavby polosúlodia je 8 km/h. Pásové súlodie GSP-55 sa do pohotovostnej polohy zostavuje na vode.
Osádku súlodia tvorí 6 osôb, t. j. dve trojčlenné osádky polosúlodí.
Vyprošťovací tank VT-55A je speciální obrněné pásové vozidlo postavené na podvozku tanku T-55A. Je určen zejména k vlečení havarované nebo poškozené techniky v různých terénních podmínkách, k vyprošťování techniky při různých stupních uváznutí o potřebné tažné síle do 75 MPa.
Pomocí zabudovaného jeřábu je možno zvedat břemena do hmotnosti 1,5 tuny. Další využití VT-55A je při dopravě náhradních dílů do hmotnosti 3 tuny k poškozené technice.
Vozidlo se člení na řidičský, velitelský, navijákový, motorový a převodový prostor. Je vybaveno zařízením na ochranu osádky před účinky ZHN. Osádku tvoří velitel, řidič-mechanik a vazač.
Základní technické údaje
Hmotnost: 35 000 kg
Maximální rychlost: 35 km/h
Maximální vlečná rychlost: 6 až 18 km/h
Jízdní dosah: 100 až 270 km
Maximální úhel stoupání: 17° (při vlečení středního tanku)
Objem palivových nádrží: 840 litrů NM-35
Pásové samohybné súlodie GSP-55
GSP-55 (ГСП – Guseničnyj samochodnyj parom) poznáme z obdobia ČSĽA pod názvom Pásové samohybné súlodie GSP-55. Je to špeciálny samohybný pásový prepravný prostriedok ženijného vojska, určený na zriaďovanie prievozových prepravísk vodných prekážkach s maximálnou rýchlosťou prúdu vody do 2 m za sekundu.
PSS je schopné prepravovať cez vodné plochy tanky, tankové aplikácie a techniku na pásových, prípadne i kolesových podvozkoch.
Pásové samohybné súlodie GSP-55 pozostáva z dvoch samohybných polosúlodí – pravého a ľavého. Každé z nich sa skladá z obojživelného podvozka (nosiča), vyklápacieho (odklápacieho) pontónu a dvojice vyklápacích koľajových rámp nožnicového typu.
Obe polosúlodia sú úplne samostatné, vybavené šesťvalcovým vznetovým motorom 8D6 s maximálnym výkonom 176 kW s priamym vstrekovaním paliva a kvapalinovým chladením.Presun po súši umožňuje pásové hnacie ústrojenstvo. Maximálna rýchlosť vozidla na komunikáciách je 40 km/h a v teréne 18 km/h. Jazdný dosah vozidla je 200 – 300 km. Na dlhšiu vzdialenosť sa PSS dopravujú na podvalníkoch alebo po železnici. Plavbu na vode zabezpečuje v každom polosúlodí dvojica vrtúľ s možnosťou reverzu chodu. To umožňuje veľmi dobré manévrovanie na vode, vrátane otáčania na mieste. Maximálna rýchlosť plavby polosúlodia je 8 km/h. Pásové súlodie GSP-55 sa do pohotovostnej polohy zostavuje na vode.
Osádku súlodia tvorí 6 osôb, t. j. dve trojčlenné osádky polosúlodí.
Podobné inzeráty
Prodám Mercedes ponton na renovaci. Nepojízdný, bez tp. Motor 6 válec benzin. Cca z 90% kompletní vozidlo.
Prodám
2ks sklo, blinkr, mlhovka MB W110 LH, RH HELLA. Originál číslo K33291
Spínač hlavní světlo BOSCH. 0340603004
1ks kryt koncové zadní světlo MB Ponton W105, W 120, W121, W180. Originál číslo K13260
Rámeček světla BOSCH Ponton
MERCEDES-BENZ 40.-50.léta W198 300SL W121 190SL W180 PONTON W186 - sběratelská publikace, historie, specifikace, vývoj, kniha o techto modelech, seriová čísla..., zašlu i na dobírku na zasilkovnu, platí do smazání
Silentbloky přední a zadní napravy Mercedes Ponton , limusina ,coupe ,cabrio ¨
Sada nebo jednotlivě , nové výroba EU .Žádná Čína ,cena sady 5000 kč .
Silentbloky přední a zadní nápravy na Mercedes platforma Ponton ,platforma Pagoda , W 108 ,W109 ,W 111 atd . žadná čína ,vyrobeno EU . cena sady 5000 kč ,možno jednotlivě .