inzerce, prodej, prodám, bazar

Pracovnice recepční služby se znalostí AJ.

Kategorie: Administrativa

Příjmeme pracovnici recepční služby do administrativní budovy na Praze 10. Jedná se o práci Po - Pá denní směny v příjemném pracovním prostředí a dobrém kolektivu. Nabízíme mzdu 25.000 až 29.000 Kč měsíčně. požadujeme reprezentativní vzhled a komunikativní znalost AJ. Pokud jsme Vás zaujali tak nás prosím kontaktujte telefonicky na , 596 648, nebo nám zašlete na náš e-mail personalni@ kontakt na Vás k domluvení osobní schůzky.
Pracovnice recepční služby se znalostí AJ.
Podobné inzeráty
Recepční AUTODÍLY plat 200-300,-Kč/h 9-21h po-ne Praha 10
Hledáme k nám na dílnu Praha 10 Štěrboholy slečnu do kanceláře na pozici recepční, která je zodpovědná, pracovitá, milá, dochvilná, ovládá psaní všema deseti a komunikaci se zákazníkama, word, excel, řidičský průkaz skupiny B výhodou, pracovní doba po domluvě mezi 7-21h, plat 200-300,-Kč/hodina.
RECEPČNÍ – PRAHA 5 -HPP
Náplň práce: -Recepční -Administrativa/práce na PC -První kontakt s klientem -Vyřizování hovorů, pošty, stravenky -Příprava zasedací místnosti na jednání (skleničky, občerstvení, myčka) Požadujeme: -Čistý rejstřík trestů -Spolehlivost, flexibilita -Zkušenosti na recepci výhodou -Základy AJ Nabízíme: -Pouze HPP - Pracovní doba klasická 8h. -Stabilní zaměstnání s pravidelnou výplatou -Pracoviště: Praha 5, Bucharova (hned u metra nové Butovice) -Mzda: 30 000 Kč /měsíc po zaučení 33 000 Kč Nástup: Ihned -Kontakt: , e-mail: nabor@ (Tužinčin)
Recepční/ vrátná
Hledám práci recepční/vrátná, pouze denní směny bez obchůzek.150,- Kč / hod čistého. Dosud na recepci pracuji.Na vyžádání zašlu životopis.Jsem spolehlivá, důsledná.
HR koordinator Ostrava
Hledáme flexibilní personální HR koordinátorku/ koordinátora. Tvou náplní práce bude: - zajištění nových pracovníků na jednotlivé zakázky - komunikace s vedoucími pracovníky ve výrobních podnicích - telefonický pohovor s novými uchazeči, zvaní na pohovor - zajištění nových nástupu a kontrola zaměstnanců na směnách; - zpracovávání docházky zaměstnanců; - příprava podkladů na mzdy pro zaměstnance; - komunikace s účetním oddělením; - komunikace s ubytovacími zařízeními; - řešení problémů a požadavků zaměstnanců; - a jiné. Výhody: • Zajímavá práce, díky které nastartujete svůj kariérní růst • Výborná příležitost pro rozvoj svých schopností a dovedností • Nástup na pracovní smlouvu i osvč • Mladý tým spolupracovníků• Možnost vydělat více díky bonusem za vyšší výkon • Služební mobil a notebook, tankovací karta • Nástup 1.5.2023 Platové podmínky: 35 000kč brutto Počítačové znalosti: Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Outlook - pokročilý Ostatní znalosti: - řidičský průkazB, aktivní řidič - vlastní osobní automobil výhodou, ne podmínkou Osobnostní předpoklady a dovednosti: • Schopnost vést lidi • Komunikativnost • Empatie • Asertivita
Práce v administrativě
Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám. Co požadujeme: - Pečlivost - Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol) - Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici - Excel, Word (umět pracovat s tabulkami) - Řidičský průkaz sk.B - Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2) Jak by vypadal Váš běžný pracovní den: Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům. Co nabízíme: Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého Neomezený přísun kávy Atmosféru rodinné firmy Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@ Hezký den přeji Petr Baar
Administrativní pracovnice
Společnost TECH-VOLT, s.r.o. hledá administrativní pracovnici na plný nebo částečný úvazek. Pracovní náplň: zpracování dokladů členěných na zakázky, podkladů pro mzdy, pokladních dokladů, pracovní smlouvy, podklady pro účetní, podkladů pro administrativu menší firmy dle potřeby. Životopisy zasílejte na e-mail: info@