Poptávám práci v administrativě, GDPR, Pověřenec
Kategorie:
Administrativa
Poptávám práci v administrativě formou brigády, zkráceného úvazku nebo práce z domova.Možno také plný pracovní úvazek.Dlouholetá praxe v řízení společností, zpracovávání dokumentů, komunikace s úřady, odborník ohledně nařízení EU o ochraně osobních údaju(GDPR) a práce na PC.
Podobné inzeráty
Hledám práci v administrativě jako personalista, nebo jako asistenet jednatele, referent, technik, technolog, mistr, apod. vyřizování pošty, PC, objednávky, vedení agendy, apod. Nejlépe částečný úvazek dohodou nejlépe dva až čtyři dny v týdnu. Jsem muž 50 ÚSO stroj, pedag. a soc. práv. vzdělání. Nejlépe ve strojírenství, stavebnictví, pedag. sociálně právní oblasti. Nejlépe na vlakové trase: Benešov, Říčany, Praha a okolí, nebo Benešov, Tábor a okolí. Ihned k dispozici(pouze max. čtyři dny v týdnu)Nabídky pouze od 200 Kč čistého na hodinu. Dohoda. Tel. .
Nabízíme práci pro OZP
Co budete dělat?
- zadávání dat do PC, přepis dokumentů, zpracování emailové komunikace
- SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě
- možnost zkráceného úvazku
Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky.
130/ hod
Hledám práci v administrativě na HPP na 6. hod/denně v Praze. Práce např. back office, jako je zadávání dat do PC, skenování, tisk a doplňování dat klientů do databáze. Dále i jiné možné administrativní práce. Případně nabídněte další možnosti.
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností
Plat: 120 - 170 Kč/hod
Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP
Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme.
Pracovní náplň:
administrativní úkony související s chodem společnosti
fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv
zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví
komunikace s klienty, správa pošty a poptávek
podpora vedení společnosti
Odbornost:
vzdělání min. maturitní
dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet
povědomí o administrativě a učetnictví
organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost
zájem o vykonanou práci a odpovědnost
komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění
Nabízíme:
realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst
dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti
klidné prostředí, férový přístup a odměny
zázemí stabilní firmy
příspěvek na stravování
alternativní rozvržení pracovní doby
firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Pracujte v sociální firmě Kolibřík! Pozvolné zaučení a mnoho benefitů!
Co budete dělat?
- zadávání dat do PC, přepis dokumentů, digitalizace dokumentů, zpracování emailové komunikace
- SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě
- možnost zkráceného úvazku
Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky.
Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám.
Co požadujeme:
- Pečlivost
- Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol)
- Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici
- Excel, Word (umět pracovat s tabulkami)
- Řidičský průkaz sk.B
- Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2)
Jak by vypadal Váš běžný pracovní den:
Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům.
Co nabízíme:
Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého
Neomezený přísun kávy
Atmosféru rodinné firmy
Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice
Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@
Hezký den přeji
Petr Baar