Poptávám koordinátora
Kategorie:
Administrativa
Dobrý den,
poptávám koordinátora na vyhledávání firem a lidi do zaměstnání více info při osobní schůzce.
poptávám koordinátora na vyhledávání firem a lidi do zaměstnání více info při osobní schůzce.
Podobné inzeráty
Hledáme flexibilní personální HR koordinátorku/ koordinátora.
Tvou náplní práce bude:
- zajištění nových pracovníků na jednotlivé zakázky
- komunikace s vedoucími pracovníky ve výrobních podnicích
- telefonický pohovor s novými uchazeči, zvaní na pohovor
- zajištění nových nástupu a kontrola zaměstnanců na směnách;
- zpracovávání docházky zaměstnanců;
- příprava podkladů na mzdy pro zaměstnance;
- komunikace s účetním oddělením;
- komunikace s ubytovacími zařízeními;
- řešení problémů a požadavků zaměstnanců;
- a jiné.
Výhody:
• Zajímavá práce, díky které nastartujete svůj kariérní růst
• Výborná příležitost pro rozvoj svých schopností a dovedností
• Nástup na pracovní smlouvu i osvč
• Mladý tým spolupracovníků•
Možnost vydělat více díky bonusem za vyšší výkon
• Služební mobil a notebook, tankovací karta
• Nástup 1.5.2023
Platové podmínky: 35 000kč brutto
Počítačové znalosti:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Ostatní znalosti:
- řidičský průkazB, aktivní řidič
- vlastní osobní automobil výhodou, ne podmínkou
Osobnostní předpoklady a dovednosti:
• Schopnost vést lidi
• Komunikativnost
• Empatie
• Asertivita
Hledáme personalního koordinátora.
Podmínkou je VŠ a 2 roky doložitelné praxe a nebo SŠ a 5 let praxe ve zprostředkování zaměstnání. Řidičský průkaz skupiny B.
Co bude náplní Vaší práce?
- Navazování nových klientů/firem
- Vyhledávání kandidátů a pohovory s nimi
- Komunikace se zaměstnanci
- Administrativa spojená s náborem
- Péče o klienty
- Pravidelné návštěvy klientů
- Potřebný reporting
- Práce v interním systému a práce na PC
- Firemní vozidlo i na osobní účely
Klíčová je praxe ve zprostředkování zaměstnání.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat!
Poptávám práci v administrativě formou brigády, zkráceného úvazku nebo práce z domova.Možno také plný pracovní úvazek.Dlouholetá praxe v řízení společností, zpracovávání dokumentů, komunikace s úřady, odborník ohledně nařízení EU o ochraně osobních údaju(GDPR) a práce na PC.
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Poptávám práci z domova - home office
VŠ, ŘP B, MS Office.
Mám zkušenosti:
* Všeobecná administrativa - správa dokumentů, e-mailů, analýza smluv a následná kompletace a aktualizace, přepis dokumentů z papírové formy do elektronické, vyřizování e-mailové pošty, komunikace s úřady, zadávání dat do systému, archivace aj.
* Účetnictví - fakturace, příprava podkladů pro účetní, evidence
* Administrativa pro SVJ
* Zemědělství - zpracování komplexní bilance užívání pozemků pro jednání o směnách, kontrola a aktualizace pachtovních smluv.
Mohu nabídnout spolehlivost, pracovitost, samostatnost a ochotu učit se novým věcem.
Žádný prodej, MLM, finanční služby...
KONTAKT: na e-mail