inzerce, prodej, prodám, bazar

Policejní kožená uniforma na motocykl bunda kalhoty VB SNB

Kategorie: Veteráni

Kožená policejní souprava ČSSR - SNB na motocykl.

Kalhoty nové/nepoužité - vel.44: pas 80cm, délka nohavice od rozkroku 70cm, celková délka 102cm.

Bunda je patrně mírně použitá nebo mizerně skladovaná - u levé kapsy je natržená cca 1x1cm a vedle kapsy je mírná oděrka viz detailní foto: obvod hrudníku pod rameny 118cm, obvod u krku 35cm, délka rukávu 65cm, celková délka 65cm.

Policejní kožená uniforma na motocykl bunda kalhoty VB SNB
Podobné inzeráty
kožená uniforma moto veterán bunda kalhoty policie VB SNB
Větší mírně použitá kožená uniforma na moto veterán bunda kalhoty hlídka policie VB SNB. Kožená policejní souprava na motocykl. Bunda má trochu jiný odstín než kalhoty, které vypadají jako úplně nepoužité. Jak bunda tak i kalhoty jsou v perfektním stavu a 100% funkční. Kalhoty: pas 100cm, délka nohavice od rozkroku 75cm, celková délka 110cm. Bunda: obvod hrudníku 140cm, obvod u krku 48cm, délka rukávu 65cm, celková délka 70cm. Preferuji osobní odběr, nebo platbu poštovného předem - děkuji za pochopení.
Jawa 500 OHC Rotax typ 825 1985 - originál 1 z 30 vyrobených
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV. Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax. Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm. Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná. Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa. Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze. Dohoda možná. Prvotní kontakt prosím přes email.
Retro vlaječky - SNB VB PSVB
Vlajky vhodné např. do autoveterán garáže. Vlaječka č.1 - PRODANÁ - 22,5x14cm - MS SNB OSTRAVA DOPRAVNÍ INSPEKTORÁT - veterán Volha VB č.2 - 22x14cm - OKRESNÍ ODDĚLENÍ VB KARVINÁ č.3 - 20,5x14cm - OS SNB KARVINÁ - PS VB - pomocná stráž veřejné bezpečnosti č.4 - 26x16,5cm - KRIMINÁLNÍ SLUŽBA SNB KARVINÁ - Vzorný kolektiv (poškozené rohy) Velmi zachovalý stav Cena je za jeden kus Osobní převzetí : Ostrava Zásilkovna : Dle ceníku Jedná se o staré retro použité zboží z dob ČSSR ve funkčním a zachovalém stavu. Inzerát platí do smazání.
PŘILBA - HELMA NA MOTOCYKL REGULOVČÍKA - VEL. 62
PRODÁM PŘILBU - HELMU NA MOTOCYKL REGULOVČÍKA - ČSLA VB SNB VELIKOST : 62 ( PRO OBVOD HLAVY 62cmm ) STAV : TÉMĚŘ NENOŠENÁ , PŮVODNÍ MOLITAN NA STRANÁCH , DROBNÉ ŠKRBANCE OD SKLADOVNÍ -VIZ FOTO ODNIMATELNÁ ČÁST NA ZIP - PO PŘIDĚLÁNÍ KŠILTÍKU LZE POUŽÍT PRO SNB - VB CENA: 3.500,- PLATÍ DO SMMAZNÍ
Policejní kabát regulovčík VB SNB ČSLA uloženka Jawa ČZ
Dobrý den, prodám tento krásný kabát. Takřka nenošený. Jediná drobnost - dírky na nášivkách od molu. Vhodné jako moto doplněk Jawa ČZ Californian policejní motocykly. Veřejná bezpečnost apod.
Triumph 6/1 650 OHV Twin
Na prodej vzácný a sběratelsky velice zajímavý motocykl Triumph 6/1 650 OHV , který se vyráběl mezi lety 1934 až 1936. Je to úplně první paralelní dvouválec vyrobený Triumphem. Navrhl jej slavný konstruktér Val Page. Tento motocykl je předchůdcem slavného Speed Twina a Tigera 100, které odstartovaly éru paralelních dvouválců. Tohoto typu bylo vyrobenu nejspíš 100 až 600 ks, dochovaný počet se odhaduje na cca 35. Vrchem ovládané ventily dvouválcového motoru nejsou na motocyklu zapouzdřeny, primární převod z klikové hřídele na převodovku je řešen ozubeným soukolím, převodovka a motor jsou smontovány do monobloku, spojka je mokrá v hliníkovém krytu. To vše tvoří impozantní a velice moderní motor, který je vsazen do velkého, masivního podvozku. Motocykl byl určen pro těžkou práci, zejména pro připojení sidecaru. Solo je ovšem také skvělý turistický model, vynikající hladkým chodem motoru, pružností a sílou. Jedinečná příležitost pořídit si výjimečný a téměř nesehnatelný motocykl. Motocykl je v nedokončené renovaci.