Podrámová nádrž na motocykl
Kategorie:
Veteráni
Koupím podrámovou nádrž na motocykl. Viz. foto.
Na stavu nezáleží. Děkuji za nabídky.
Na stavu nezáleží. Děkuji za nabídky.
Podobné inzeráty
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Prodám/vyměním nádrž Jawa pérák s kolečkem ve znaku za stejnou pěknou nádrž v originál barvě vhodnou pro patinový motocykl.
Doplatek dle domluvy, za pěknou nádrž nabízím doplatek 5000,-.
Nádrž byla vyrovnaná od dvou malých důlků a připravená pro chrom. Koroze je jen velmi povrchová, žádná hluboká rez. Závit pro kohout v pořádku. Nastala změna projektu a potřebuji nádrž v původním stavu. Výměna vhodná pro někoho kdo renovuje,kdo má nádrž v původním stavu a je škoda ji znovu chromovat.
Vyměním, nebo nádrž koupím.
Predám nerezovú nádrž na Jawa Pionier . Hrúbka plechu 1,5 MM , zváranie metódou TIG v atmosfére argonu , ručná poctivá práca , V ponuke je nádrž s original objemom 5,5 litra a nádrž zväčšená na objem 6 litrov. Nádrž pasuje do rámu bez uprav aj 5,5 a 6 litrová , stačí zhodit povodnu nádrž namontovat nerezovu nadrž a možte jazdit bez starostí , iba tankovat palivo. Cenu nezjednávam . jawa pionier 05 20 21
Origo nádrž 5,5l - 120 €
Zväčšená nádrž 6 l - 130 €
štandartne do nadrže dávam vnutorný zavit v cene , v prípade zaujmu viem do nádrže dat vonkajší zavit +5€.
Stadion babetta 207 210 jawa čz 175 250 350
Koho zaujma viac odporučam pozriet video
Možnost priniest do Brna na Motortechna 15.4
Prodám historický čtyřtaktní motocykl New Map s motorem JAP 250 SV, vyrobený v roce 1928, pěkný patinový, v chodu, podrámová nádrž, ruční řazení, plaketa auto-moto club du Gard. Cena 165.000,-Kč
Prodám :
Tandemové sedlo 2900,-
Nádrž podrámová s držákem a víčkem s německým nápisem, vevnitř čistá. 2900,-Prodáno
Koženà postranní brašna 1000,-Prodáno
Vše najednou 6000,
Na prodej vzácný a sběratelsky velice zajímavý motocykl Triumph 6/1 650 OHV , který se vyráběl mezi lety 1934 až 1936. Je to úplně první paralelní dvouválec vyrobený Triumphem. Navrhl jej slavný konstruktér Val Page.
Tento motocykl je předchůdcem slavného Speed Twina a Tigera 100, které odstartovaly éru paralelních dvouválců.
Tohoto typu bylo vyrobenu nejspíš 100 až 600 ks, dochovaný počet se odhaduje na cca 35.
Vrchem ovládané ventily dvouválcového motoru nejsou na motocyklu zapouzdřeny, primární převod z klikové hřídele na převodovku je řešen ozubeným soukolím, převodovka a motor jsou smontovány do monobloku, spojka je mokrá v hliníkovém krytu. To vše tvoří impozantní a velice moderní motor, který je vsazen do velkého, masivního podvozku.
Motocykl byl určen pro těžkou práci, zejména pro připojení sidecaru. Solo je ovšem také skvělý turistický model, vynikající hladkým chodem motoru, pružností a sílou.
Jedinečná příležitost pořídit si výjimečný a téměř nesehnatelný motocykl.
Motocykl je v nedokončené renovaci.