Pneuservis klimatizace diagnostika servis oleje brzdy filtry
Kategorie:
Příslušenství
Nabízím veškeré služby spojené s:
- pneuservisem
- údržbou vozidel
- mechanické opravy, výměny náplní
- příprava na STK
- zajištění STK, včetně měření emisí
- smluvní odtahy
- diagnostika vozidel všech značek
- kódování Škoda VW Audi Seat BMW
- plnění, detekce, dezinfekce klimatizací od 699,-
- přezouvání osobních automobilů, dodávek a offroad
Přezutí celé sady 12” - 16” 599,-
Přezutí celé sady 17” - 18” 799,-
Přezutí celé sady 19” - 24” 999,-
Přezutí celé sady s demontáží z auta a montáží zpět od 699,-
Po domluvě pracuji i v Sobotu a Neděli
Pacov
- pneuservisem
- údržbou vozidel
- mechanické opravy, výměny náplní
- příprava na STK
- zajištění STK, včetně měření emisí
- smluvní odtahy
- diagnostika vozidel všech značek
- kódování Škoda VW Audi Seat BMW
- plnění, detekce, dezinfekce klimatizací od 699,-
- přezouvání osobních automobilů, dodávek a offroad
Přezutí celé sady 12” - 16” 599,-
Přezutí celé sady 17” - 18” 799,-
Přezutí celé sady 19” - 24” 999,-
Přezutí celé sady s demontáží z auta a montáží zpět od 699,-
Po domluvě pracuji i v Sobotu a Neděli
Pacov
Podobné inzeráty
ISO VG 46, oleje řady Univis N jsou vysoce kvalitní hydraulické oleje s protioděrovou ochranou
Mobil Univis N 46 - 20L
ISO VG 46, oleje řady Univis N jsou vysoce kvalitní hydraulické oleje s protioděrovou ochranou
Oleje řady Univis N jsou vysoce kvalitní hydraulické oleje s protioděrovou ochranou určené pro uspokojení širokého rozsahu pot řeb hydraulických soustav. Výrobky vykazují vysoký viskozitní index, který zlepšuje vlastnosti při nízkých a vysokých teplotách. Díky tomu se stávají vynikající volbou pro zařízení, která mají velké rozpětí mezi najížděcí a provozní teplotou. Oleje řady Univis N se vyznačují dobrou střihovou stabilitou, která umožňuje jejich dlouhodobé použití ve vysokoteplotních provozních prostředích. Prodlužují životnost filtrů a optimálně chrání zařízení, což vede kesnížení nákladů na údržbu a na likvidaci výrobku.
Oleje řady Univis N jsou vyrobeny z vybraných vysoce kvalitních základových olejů v kombinaci s komplexem aditiv, které jim propůjčují velmi dobré protioděrové vlastnosti, ochranu proti rezivění a korozi, dobrou deemulgační schopnost, oxidační odolnost, dobré protipěnící vlastnosti a schopnost rychlého uvolňování vzduchu. Jsou určeny pro systémy pracující v mírných podmínkách, které vyžadují vysoký stupeň ochrany proti opotřebení.
ÚPLNĚ NOVÝ - nerozbalený - PC byla cca 1800kč,-
Sportovní vzduchový filtr (vložka filtru) Pipercross na Audi RS6 C7 4.0 TFSI (06/13-).
Sportovní a závodní filtry anglického producenta Pipercross patří k nejlepším vyráběným filtrům na trhu. Jeho skvělé filtrační schopnosti ho řadí k absolutní špičce. Dlouhodobé testování prokázalo, že pěnové filtry jsou mnohem účinější než konkurenční bavlněné potažmo papírové. Pěna má mnohem lepší filtrační kapacitu, což znamená, že během použití dosahuje mnohem lepších výsledků u dlouhodoběji namáhaného vozidla, kde bavlněné filtry s taženým drátem do tvaru V již ztrácejí jejich účinnost. Všechny pěnové filtry Pipercross jsou složeny ze tří účinných vrstev, které zajišťují ochranu motoru za všech možných podmínek. U papírových nebo bavlněných filtrů jsou nečistoty zachycovány pomocí papíru nebo bavlněné gázy, což má za následek dramatický nárůst tlakové ztráty a zhoršení proudění vzduchu. Naopak pěnové filtry disponují hlubokou pěnovou konstrukcí, která zachytává mnohem více nečistot a neomezuje proudění vzduchu.
- Přímá náhrada za sériový filtr v air boxu.
- Snadná montáž.
- O 30% lepší průtok vzduchu oproti standardním filtrům.
- Zvyšuje razatně výkon a kroutící moment.
- Delší servisní intervaly oproti jiným vzduchovým filtrům. 2x delší u papírových filtrů a až 3x delší u bavlněných filtrů, což má za následek snížení nákladů na servis.
- Doživotní záruka.
- Snadné čištění oproti bavlněným filtrům.
- Zlepšuje spotřebu paliva.
- Pipercross využívá technologie jim známé z motorsportu. Všechny filtry jsou důkladně a dlouhodobě testované.
- Překonává účinností ostatní výrobce filtrů.
Technické specifikace:
- Typ filtru: kulatý.
- Délka: ---.
- Šířka: 156mm.
- Vnitřní průměr: 100mm.
- Výška: 188mm.
Kabel K+DCAN díky vestavěnému přepínači podporuje dvojitou linii K, takže na rozdíl od svého předchůdce (bez přepínače) nejsou problémy s většinou modulů v automobilech BMW. Díky tomuto řešení je spolehlivý a ideální pro profesionální použití.
KLine - Jedná se o diagnostickou linku používanou v automobilech od roku 1996 do roku 2007. V zásuvce OBD2 probíhá přenos dat na pinech 7 a 8. E6x, E70, E87, E9x do roku 2007 probíhá přenos informací z modulů na linii 7. Také BMW e38, e39, e46, e53, e83 fungují na linii 7, jsou tak posílány informace z motoru a automatické převodovky. Ale ostatní moduly jsou však načteny z linie 8. Proto je zapotřebí aby piny 7+8 byli spojeny.
D-CAN - To není nic jiného než „modernizovaná“ diagnostická linie, která se objevila v automobilech BMW řady E v roce 2007. Zásuvka OBD2 v těchto vozech je umístěna na kolících 6 (Low-Speed CAN) a 14 (High-Speed) CAN). Od roku 2007 všechna auta BMW používají tuto linku k odesílání všech dat z modulů.
Shrnutí: Automobily BMW řady E do roku 2007 používají pro diagnostiku linky K (piny 7 a 8), zatímco od roku 2007 byly stejné informace zasílány na novější linku s názvem D-CAN. Tak že pro modely BMW řady E po roce 3/2007 postačí kabel K+DCAN bez přepínače.
Proč je tedy nutností „přemostění“ pinů 7 a 8? Protože novější modely je nepoužívají a tyto linky jsou vůči nim lhostejné, ale starší modely potřebují obě linky pro plnou diagnostiku. Linka 8 v některých autech také slouží jako port ETHERNET, pomocí kterého můžete diagnostikovat multimediální moduly CIC a NBT. Spuštění tohoto vedení společně s vedením 7 způsobí, že se na něm objeví napětí, což má za následek odpojení veškeré diagnostiky. Ano, pro tuto malou skupinu automobilů je tento spínač důležitou funkcí, bez které by žádná diagnostika nebyla možná. V ostatních případech je nejvhodnější nastavit přepínač do polohy, kde jsou připojeny piny 7 a 8.
Toto rozhraní je plně kompatibilní s komunikačním standardem OBD2 / CAN. Kromě motoru podporuje všechny moduly dostupné v automobilu, jako jsou: ABS, systém řízení trakce DSC, airbagy SRS, centrální zamykání, alarm, automatická převodovka, čítače a kontrolky, klimatizace, parkovací asistent PDC, seřízení dosahu světlometů (xenon) ), multifunkční volant, rádio, navigační systém, televize, nezávislé topení, střešní okno a mnoho dalšího.
Příklady podporovaných modelů BMW (1996–2015):
KLine MODELY D-CAN MODELY
BMW 1 Series E87 BMW E60, E61 3 / 2007
BMW 3 Series E46 E9X BMW E83 9 / 2006
BMW 5 Series E39 E60 E61 BMW E84
BMW 6 Series E63 E64 BMW E81, E87 3 / 2007
BMW 7 Series E38 E65 E66 BMW E90, E91, E92, E93 3 / 2007
BMW X Series E53 (E83 do 09/2006) BMW E70 (New X5), E71, E72
BMW Z Series E52 E85 R56 (New Mini)
MINI R50, R52, R53, R55, R56 R57, R58, R59, R60, R61
ROLLS ROYCE
Poznámka: U modelů vyrobených před rokem 2000 je vyžadován adaptér ze zásuvky OBD2 na zástrčku BMW 20 PIN (kulatá).
ENGINE OIL STOP LEAK - 325 ml
Utěsňovač olejové soustavy
Brání ztrátám oleje a utěsňuje bez demontáže.
Vlastnosti:
Regeneruje gumová a neoprénová těsnění a O-kroužky klikové a vačkové hřídele a vodítek ventilů.
Neovlivňuje kvalitu oleje ani jeho viskozitu.
Použití:
Doporučený pro všechny benzínové a naftové motory s nebo bez turbodmychadla, se ztrátami oleje.
Dávkování:
Přidat do motorového oleje.
325 ml stačí pro 3 až 6 litrů motorového oleje.