inzerce, prodej, prodám, bazar

Pneumatiky, zadní R17

Kategorie: Silniční motocykly

Prodám mírně jeté zadní pneu, 180ky a 190ky,pěkná jednotná cena za kus je 500,-,nejlépe vlastní odvoz všech. Cca 10ks,mám i nějaké přední.
Pneumatiky, zadní R17
Podobné inzeráty
CFMOTO CFMOTO 700CL-X
CF Moto CL-X 700 Heritage !!! 5 let záruka !!! Naháč od cfmoto , Motorka CL-X 700 s dvouválcovým motorem,vodou chlazený 8-mi ventil. velice příjemny stroj s kterým se nemusíte bát do města na cesty či šotolinu.Na prodejně čtyřkolky bavorov je skladem v obou barevých variantách : twilight" modrá, "coal" šedá 693 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuální, 6 stupňů Kompletní moderní LED osvětlení Přední 320 mm kotouč, čtyřpístkový radiální třmen J.Juan (Španělsko) Zadní 260 mm kotouč, třmen J.Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřované brzdové hadice ABS Continental (GER) Dvě mapy řízení - ECO a sport ECU Bosch (GER) Odpružení vpředu i vzadu plně stavitelné tlumiče KYB (JAP) Pneumatiky Pirelli MT60RS, Přední: 110/80 R18 Zadní: 180/55 R17 Tempomat Antihoppingová spojka Stylový monochromatický LCD displej s nastavením intenzity jasu Motor Řadový dvouválec, kapalinou chlazený: 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání / zdvih:83 x 64 mm Kompresní poměr: 11,6 : 1 Výkon: 51,5 kW / 8 750 ot./min. Kroutící moment: 68 Nm / 7 000 ot./min. Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) Délka: 2 107 mm Šířka: 887 mm Výška:1 200 mm Výška sedla: 800 mm Světlá výška: 160 mm Pohotovostní hmotnost: 198 kg Odpružení Přední KYB plně stavitelná vidlice ? 41 mm „Upside-down“, Zadní KYB stavitelný „monoshock“ Brzdy J. Juan, přední kotouč ? 320 mm, zadní kotouč ? 260 mm Pneumatiky:Přední 110/80 R18,Zadní 180/55 R17 Palivová nádrž: 13 l
CFmoto 650 NK,zánovní kus -1600km,STK 2026,Video,mohu dovézt
Inzerát platí do smazání! po dohodě dovezu až k Vám a vyřídím přihlášení na úřadě. Při zájmu pouze volejte- 683180 Prodám nádhernou motorku CFmoto 650 nk - vlastně stejné jako Kawasaki ER6 , Versys , dovoz Rakousko - nová STK, najeto pouze 1600km - stav nové motorky. rok 2015. Originální dvouválcový naháč ze společné dílny KTM a CFMOTO! Kvalitní a cenově dostupný motocykl. Motor s řadovým dvouválcem s výkonem 45 kW, němckým vstřikováním BOSH, japonské tlumiče KYB, premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (stejné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu a skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec. 649 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuál, 6 stupňů Tlumič zadního i předního odpružení KYB (Japan) Pneumatiky Metzeler: Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17 Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřované brzdové hadice ABS Continental (GER) ECU Bosch (GER) Moderní LED osvětlení KISKA design Barvy - Modrá, Bílá Technické specifikace: Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 649,3 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (BOSCH) Výkon: 45 kW (61 koní) @ 9000 rpm Kroutící moment: 56 Nm při 7000 ot Zapalování: ECU Přenosu: 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice (V), kyvné rameno (h) Brzdy: dual kotouč O 300 mm (v), O kola 240 mm (h); J. Juan Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h) Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h) Délka: 2120 mm Šířka: 780 mm Výška: 1100 mm Výška sedáku: 795 mm Světlá výška: 150 mm Poloměr otáčení: 5,4 m Nádrž: 17 l Hmotnost: 206 kg Video- možnost výměny - protiúčtu Možnost dopravy na vaši adresu.
CFMOTO 450SR
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost. Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem. Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců. O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet. Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h. Motor: Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Objem válců - 449,5 cm3 Výkon motoru - 34,5kW Chlazení - kapalinou Podvozek: Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm. Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách Přední pneumatiky - 110/70 R17 Zadní pneumatiky - 150/60 R17 Rozměry: Objem palivové nádrže - 14 L Světlá výška - 140 mm Výška sedla - 795 cm Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm Pohotovostní hmotnost - 168 kg Standartní výbava: 5" TFT displej Přístup do aplikace CFMOTO Navigace Propojení s telefonem Přehrávání hudby přes displej
Pirelli Diablo Supercorsa 120/70 R17 160/60 r17
Prodám málo jeté pneu Pirelli diablo Supercorsa SC1 120/70 R17 a 160/60 r17
CFMOTO 450SR, 2023
Splátkový prodej možný. Motor 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem 449,5 ccm Vrtání / zdvih 72 x 55,2 mm Kompresní poměr 11,5 : 1 Výkon 34,5 kw / 10 000 ot./min. Kroutící moment 39,3 Nm / 7 750 ot./min. Hmotnost 168 kg Délka 1 990 mm Šířka 735 mm Výška 1 130 mm Výška sedla 795 mm Světlá výška 140 mm Pohotovostní hmotnost 168 kg Odpružení Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm. Pneumatiky Přední 110/70 R17 Zadní 150/60 R17 Palivová nádrž 14 l
CFMOTO 450 SR - ihned skladem
Specifikace: Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 449,5 ccm Vrtání / zdvih: 72 x 55,2 mm Kompresní poměr: 11,5: 1 Výkon: 34,5 kW / 10 000 ot./min. Kroutící moment: 39,3 Nm / 7 750 ot./min. Hmotnost: 168 kg Rozměry: Délka: 1 990 mm Šířka: 735 mm Výška: 1 130 mm Výška sedla: 795 mm Světlá výška: 140 mm Pohotovostní hmotnost: 168 kg Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy: Přední Brembo M40, kotouč? 320 mm, zadní? 220 mm. Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17 Palivová nádrž: 14 l Motor: Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. 5? TFT displej: Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5? neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Aerodynamika: Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost. LED světla: Tak jako na jiných motocyklech cfmoto, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem. Ovladatelnost: Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců. Civilně uživatelský: I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník. Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem. Známá jistota: Brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet. Na vrcholu: Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.