Plně funkční, originální, podavací čerpadlo BOSCH na naftu.
Kategorie:
Peugeot
Plně funkční, originální, podavací čerpadlo BOSCH na naftu s vystupním tlakem 3.2 Bary.
Pro Peugeot a Citroen, motory RHZ a RHY.
Pro Peugeot a Citroen, motory RHZ a RHY.
Podobné inzeráty
Prodám díly z tohoto vozu
Rok výroby 2002 ; 2.0 HDI 79kw
Kód motoru RHS
Chybí katalizátor
Už není: všechny dveře,oba přední blatníky, karoserie, př. nápravnice, ramena, posilovač brzd, řídící jednotka motoru s bsi,
Motor nastrojený 5000,-
Včetně čerpadla a vstřikovačů,bez turba,jezdilo pěkně, najeto cca 260000
Převodovka xxx
Alternátor xxx
Startér 1200,-
Vstřikovač Bosch 1000,-kus
Čerpadlo Bosch 1500,-
PŘ.KAPOTA xxx
TURBO xxx
PŘ.SVĚTLO xxx
PŘ.NÁRAZNÍK xxx
PŘ.BLATNÍK xxx
PŘ.ČELO 500,-
PŘ.SKLO prasklé
AIRBAG 300,- KUS,
CHLADIČ 500,-
ŘÍZENÍ komplet i s čerpadlem 1200,-
VÝVĚVA BRZD 500,-
DVEŘE xxx
SKLO DVEŘÍ xxx
ZRCÁTKO 400,-
EL.STAHOVAČKA 500,-
VENTILÁTOR TOPENÍ 500,-
Mechanizmus STĚRAČŮ 500,-
BUDÍKY 500,-
SPÍNACÍ SKŘÍŇKA + KLÍČ 1000,-
VÍKO KUFRU SE SKLEM xxx
Z.SVĚTLO 400,-
Z.NÁRAZNÍK xxx
PŘ.NÁBOJ KOLA (TĚHLICE) 500,- POLOOSA 500,-
Předni tlumiče s pružinou a uložením - nové 2000,- pár
PŘ.RAMENO není
Brzdič přední 300,-
Brzdič zadní 500,-
Zadní náprava 1000,-
Zadní brzdové kotouče+destičky-zánovní 800,-
Zadní pružiny 600,-
Podávací čerpadlo 500,-
Plechové disky R15 i R16
A mnoho dalších dílů
Ceny nejsou pevné, možná dohoda
Množstevní slevy
Svižný, jede i 160 km/h, malá spotřeba. Kombinovaná 4,7 , okresky 3,7 l/100km. TK ještě rok a půl do 7/2024. Peu 307 SW 1,4 Hdi je originálně z výroby bez dvouhmotového setrvačníku. Motorový olej měněn po max do 10000 km. Před 16000 km nové brzdové kotouče a destičky ATE, čtyři tlumiče, ve předu Monroe, vzadu Bilstein, čepy, uložení zadní nápravy a olej Fuchs v převodovce, před 2000 km měněn motorový olej Mobil, olejový filtr Purflux a řemenice s tlumičem kmitů INA. Auto bez koroze. Provozní kosmetika. Zachovalý. Motor a převodovka najeto 214 000 a v top stavu a jen vrní. Stav tachometru je 338000 km. Motor měněn, předchozí majitel měnil olej až po 20 000 km a bylo. Olej nemizí a pod autem nejsou žádné kapky. Tankuji na OMV dražší naftu a aditivuji. V Německu dražší Aral. Vstřiky, čerpadlo a ŘJ bezproblémový Bosch. 1.4 HDi s Boschem a s nadstandartní péčí najíždí i 800000 km. Ne však se Siemensem. Rozvody ještě 40 000km. Druhá sada kol na zimu na plechových discích. Tři roky nejde okamžitá spotřeba, teploměr a tedy i klima, auto se nepřehřívá, měřeno laser/infra teploměrem v nejteplejším létě jízdami na Ještěd. Dohoda. Volat , příp. SMS.
peugeot boxer odtahovka-odtahovy vuz
rok vyroby 2010
motor 3.0 tdi 115kw
najeto 298000km tažne 3000kg nosnost papirova 1550kg
kompletně nova nastavba delka 5 metru
vuz je vybaven měchy
nový navijak dalkove ovladani led svetlomet
vybava klimatizace abs,esp,imobilizer,el stahovani oken,loketni operka,
servis vymena,vodni pumpa,napinaci kladky,řemeny,podavaci čerpadlo,novy vyfukovy system,