Plasty NF 500
Kategorie:
Čtyřkolky
Prodám různé díly kapoty a další na
čtyřkolku New Force 500.
Různé barvy. Cena Dohodou.
Dále máme na NF 500 různé díly
jako díly motoru,
převodovky, poloosy a jiné.
čtyřkolku New Force 500.
Různé barvy. Cena Dohodou.
Dále máme na NF 500 různé díly
jako díly motoru,
převodovky, poloosy a jiné.
Podobné inzeráty
Predám originál náhradné diely ( na prvých obrázkoch sú diely na TRAXTER a QUEST ) čo je na foto + veľa iného ako, originál wariátorový remeň , manžety poloos predné a zadné 25eur/ks, brzdové obloženia 25eur/para, vzduchové filtre originál č. 707800072 na modely 2001 - 2005 Traxter, Quest, 2007-8 Outlander 500,650,800 aj Max prevedenie 18eur - vzduchové filtre č.715000310 na modely 2007 Renegade 800 , 2008 na Renegade 500, 800 a 800X 22 eur- chrániče ramien predné pasujú aj na Can-Am
Renegade X 800R EFI 2011
Renegade X 800R EFI 2010
Renegade X 800R EFI 2009 cena 60 eur,
ďaľej predám originál nová - zabalená grafit prikrývka s logom RENEGADE cena 120 eur, - dotazujte sa ak niečo potrebujete . Spodná platna podvozku - spodný chránič motora cena 90 eur sa hodí na tieto modely ----
Brand title: Model title: Year title:
Can-Am
Outlander 800R X XC 2011
Outlander MAX 650 XT T3 2012
Outlander 650 XT 2012
Outlander 500 EFI 2012
Outlander MAX 800R EFI XT-P 2011
Outlander MAX 800R EFI XT-P 2010
Outlander 800R EFI XT-P 2011
Outlander 800R EFI XT-P 2010
Outlander 800R MAX EFI Limited 2011
Outlander 800R MAX EFI Limited 2010
Outlander 800R MAX EFI Limited 2009
Outlander 800 MAX EFI XT 2009
Outlander 650 MAX EFI XT 2012
Outlander 650 MAX EFI XT 2011
Outlander 650 MAX EFI XT 2010
Outlander 650 MAX EFI XT 2009
Outlander 650 EFI XT 2011
Outlander 650 EFI XT 2010
Outlander 650 EFI XT 2009
Outlander 650 EFI 2009
Outlander 500 MAX EFI XT 2012
Outlander 500 MAX EFI XT 2011
Outlander 500 MAX EFI XT 2010
Outlander 500 MAX EFI XT 2009
Outlander 500 EFI XT 2012
Outlander 500 EFI XT 2011
Outlander 500 EFI XT 2010
Outlander 500 EFI XT reťaze na pneu 25x10-12 90eur - sú iné ako na autá, predné plexi 70eur
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Standartní výbava:
Tažné zařízení s homologací
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják s vodícími rolnami
Posilovač řízení
Alu kola 12"
Sedlo spolujezdce s madly na chycení
Homologace - bílé značky Euro 5.
Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku.
Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.