Peuogeot 106 1.5 náhradní díly
Kategorie:
Peugeot
Prodam veškeré náhradní díly, pište cokoliv sháníte komplet na prodej, vc. Tažného peugeot 1.5d díky 1997
Podobné inzeráty
Nabízím zbytek náhradních dílů z vozu Peugeot 106-facelift i před FL. Náhradní díly viz. foto- plasty do interiéru, filtr boxy, vedení vzduchu, sada poklic, ramínka stěračů, víčko expanzní nádoby a oleje, držáky žárovek, skříň termostatu, řídící jednotka 1.1i atd.
Budíky s otáčkoměrem prodané-- + přihodím jedny bez otáčkoměru.
Dále sada plech. disků 3 díra
cena za vše výše uvedené 500,-
Případně dohodou.
Více info po tel. či e-mailu.
Vyměním Peugeot 206 po lehké bouračce, pojízdný , STK do 4/23 , SPZ v depozitu, za 106 nebo na ND. Důvod : máme 106 a , potřebujeme ND.V případě prodeje 7.000,-Kč
Dobrý den, prodám Peugeot 106 sport s 1.1 usporným motorem. V krásném zachovalém stavu.
Najeto 169 000 km R.V 2000
STK do 30.8.2023
Při 168 000 nové rozvody komplet + těsnění pod hlavou.
Nový chladič, nové brzdy přední, nové brzdy zadní nic nebouchá nemlátí sednout a jezdit :-)
Na voze namontovaný nerezový tlumič Raggazon
Vůz je momentálně na žlutých discích s novými středovými pokličkami vzor rally.
Nove zimní gumy.
K vozu sada letních alu 5,5x14 R14 s XSI s novými pneu Nankang Sportnex NS-2R XL 180
Dále k vozu třiramenný volant + sada raritních kol Toora viz foto.+ kratke řazení
Na voze nanesen vosk Ceramic Wax, 25procent keramiky a 75procent syntetický vosk s životností ještě cca 9 měsíců.
Na prodej nespěchám, chci prodat jako celek.
Dohodě se nebráním :-)
Prosím o komunikaci emailem popř.whatsupp
Letní pneu:
zimní pneu:
Výfuk :
Peugeot 106 Electrique, Francie 2002 (1996-2003)
Pětidveřový čtyřmístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Elektromotor, výkon 20 kW (27 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 127 Nm, automatická jednostupňová převodovka, rozvor náprav 2385 mm, vnější rozměry: délka 3680 mm, šířka 1590 mm, výška 1375 mm, pohotovostní hmotnost 1050 kg, maximální rychlost 95 km/h.
Vozy Peugeot 106 Electric vyráběla přímo automobilka Peugeot. V letech 1994 až 2003 jich postavili asi 2500 kusů. Vůz měl nezávislé benzínové teplovodní topení, vestavěný nabíječ 220 V/16 A, regulaci elektromotoru zajišťoval mosfetový měnič s rekuperací, funkci převodovky zastával reduktor s diferenciálem (převod 1:7,2). Spotřeba přibližně 15 kWh/100 km. Napájení ze dvaceti vodou chlazených NiCd akumutátorů 6 V, 100 Ah. Dojezd 80 až 150 km. Při použití externí rychlonabíječky bylo možno akumulátory dobít za 1 až 4 hodiny. V ČR bylo asi 50 těchto vozů, cena od 240 000 Kč. Stejnosměrný derivační elektromotor měl trvalý výkon 15 kW kW, maximální byl 20 kW.
Niní je peugeot prestavěn s puvodnich NI-CD na Li-ion baterie typu 18650 poskladane do dvaceti 2S modulu celkem je v automobilu 3640 článku typu 18650. S kapacitou 182Ah. Cca 26kwh stoho realně dostupnych 20kwh.
Vzhledem k pořizovací ceně převyšujicí cenu automobilu, možnost prodeje auta i bez baterie. Pro svou vlastni prestavbu. Automobil pojede na jakoukoliv baterii v rozmezi 120V až 160V. Vice informaci po telefonu.
Auto bes baterie: 145 000kč
Auto s baterii 26kw: 195 000kč