inzerce, prodej, prodám, bazar

Pavel Horňák - Reklama

Kategorie: Učebnice, skripta - VŠ

Autor:Pavel Horňák
Pavel Horňák - Reklama
Podobné inzeráty
Učebnice - SŠ, VŠ ekonomická  SLEVA  850,-- Kč
Prodám nové, nepoužité učebnice: Učebnice účetnictví 2020 - Pavel Štohl 1.díl 190,-- Kč Učebnice účetnictví 2020 - Pavel Štohl 2.díl 190,-- Kč Úvod do podnikové ekonomiky - GRADA 150,-- Kč Managerská ekonomika - Synek a kolektiv - 350,-- Kč Manažerské účetnictví veřejného sektoru - GRADA Miroslav Máče - 390,-- Kč Daňové zákony 2020 Hana Marková - 50,-- Kč Při odběru všech učebnic cena 1.000,-- Kč SLEVA - 850,-- Kč odběr Brno nebo zaslání poštou, případně Zásilkovnou
Prodám skripta ČVUT FEL obor silnoproud a energetika
Prodám použitá skripta ČVUT FEL pro obor silnoproud elektro-energetika: Fyzika 1 (2003) - Pavel Kubeš, Zdeněk Kyncl Fyzika 1 Semináře (2001) - Stanislav Pekárek, Milan Murla Fyzika 2 Semináře (2002) - Petr Kulhánek, Karel Malinský, Milan Murla, Stanislav Pekárek, Jaroslav Plocek Úvod do Ekonomiky - Základy Makroekonomiky (2006) - Helena Fialová Základy teorie obvodů 1 Cvičení (2004) - Roman Čmejla, Václav Havlíček, Ivan Zemánek Základy teorie obvodů 2 Cvičení (2004) - Roman Čmejla, Václav Havlíček, Ivan Zemánek Cvičení z elektrických pohonů (2007) - Jiri Pavelka, Jiri Lettl, Vit Hlinovsky Komponenty vykonove elektrotechniky (2006) - Vitezslav Benda, Vaclav Papez Elektronika Laboratorni cviceni (2005) - Julius Foit, Jan Vobecky, Viz Zahlava Elektromechanicke Menice cviceni (2008) - Petr Vozenilek, Pavel Mindl, Vladimir Novotny
Agrochemie - Tlustoš
Agrochemie Tlustoš, Pavel - Švehla, Pavel - Pavlík, Milan - Hanč, Aleš ISBN: 978-80-213-1713-0 Stav nového kusu, přidám zdarma cvičebnici, která je vyplněna tužkou Předání ČZU, metro B Luka, případně poštou
Učebnice UJAK 8x (možno samostatně)
Prodám učebnice na UJAK, učebnice samostatně za 50Kč/kus, nebo cena za vše 400Kč. Jedná se o knihy: Základy státoprávní teorie, ekonomie a ekonomiky a neformální logiky Úvod do sociologie - Radomír Havlík Právníkovi fejetony aneb PF - Petr Hajn Sylabus římského práva soukromého - Antonín Hrdina Svoboda projevu - demokracie, rovnost a svoboda slova - Petr Jäger, Pavel Molek Ekonomie - základy pro porozumění tržní ekonomice - Pavel Hejtman - UJAK Makroekonomie I - Kamil Fuchs - Masarykova univerzita Mikroekonomie - Kamil Fuchs - Masarykova univerzita
Guerilla marketing - kniha
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing! Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.
Moderní reklama - Umění zaujmout Don E. Schultz
Autor: Don E. Schultz, Nakl. Grada 1995; nová, nepoužívaná, bezchybná. Souhrn filozofických, psychologických, sociologických i čistě praktických poznatků z oblasti reklamy. Prosím komunikaci přes e-mail