Pavel Horňák - Reklama
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Autor:Pavel Horňák
Podobné inzeráty
Prodám nové, nepoužité učebnice:
Učebnice účetnictví 2020 - Pavel Štohl 1.díl 190,-- Kč
Učebnice účetnictví 2020 - Pavel Štohl 2.díl
190,-- Kč
Úvod do podnikové ekonomiky - GRADA
150,-- Kč
Managerská ekonomika - Synek a kolektiv - 350,-- Kč
Manažerské účetnictví veřejného sektoru - GRADA Miroslav Máče - 390,-- Kč
Daňové zákony 2020 Hana Marková - 50,-- Kč
Při odběru všech učebnic cena 1.000,-- Kč
SLEVA - 850,-- Kč
odběr Brno nebo zaslání poštou, případně Zásilkovnou
Prodám použitá skripta ČVUT FEL pro obor silnoproud elektro-energetika:
Fyzika 1 (2003) - Pavel Kubeš, Zdeněk Kyncl
Fyzika 1 Semináře (2001) - Stanislav Pekárek, Milan Murla
Fyzika 2 Semináře (2002) - Petr Kulhánek, Karel Malinský, Milan Murla, Stanislav Pekárek, Jaroslav Plocek
Úvod do Ekonomiky - Základy Makroekonomiky (2006) - Helena Fialová
Základy teorie obvodů 1 Cvičení (2004) - Roman Čmejla, Václav Havlíček, Ivan Zemánek
Základy teorie obvodů 2 Cvičení (2004) - Roman Čmejla, Václav Havlíček, Ivan Zemánek
Cvičení z elektrických pohonů (2007) - Jiri Pavelka, Jiri Lettl, Vit Hlinovsky
Komponenty vykonove elektrotechniky (2006) - Vitezslav Benda, Vaclav Papez
Elektronika Laboratorni cviceni (2005) - Julius Foit, Jan Vobecky, Viz Zahlava
Elektromechanicke Menice cviceni (2008) - Petr Vozenilek, Pavel Mindl, Vladimir Novotny
Agrochemie
Tlustoš, Pavel - Švehla, Pavel - Pavlík, Milan - Hanč, Aleš
ISBN: 978-80-213-1713-0
Stav nového kusu, přidám zdarma cvičebnici, která je vyplněna tužkou
Předání ČZU, metro B Luka, případně poštou
Prodám učebnice na UJAK, učebnice samostatně za 50Kč/kus, nebo cena za vše 400Kč. Jedná se o knihy:
Základy státoprávní teorie, ekonomie a ekonomiky a neformální logiky
Úvod do sociologie - Radomír Havlík
Právníkovi fejetony aneb PF - Petr Hajn
Sylabus římského práva soukromého - Antonín Hrdina
Svoboda projevu - demokracie, rovnost a svoboda slova - Petr Jäger, Pavel Molek
Ekonomie - základy pro porozumění tržní ekonomice - Pavel Hejtman - UJAK
Makroekonomie I - Kamil Fuchs - Masarykova univerzita
Mikroekonomie - Kamil Fuchs - Masarykova univerzita
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!
Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.