inzerce, prodej, prodám, bazar

Pasta na opravu laku K2 TURBO 100 g

Kategorie: Příslušenství

Pasta na karoserii automobilu testovaná miliony zákazníků. Receptura K2 TURBO se speciálními nanočásticemi odstraňuje i ty nejmenší škrábance a dává ještě větší lesk laku. Je vhodná pro všechny typy nátěrů, včetně kovových. Odstraňuje skvrny od oleje, asfaltu a zbytků hmyzu. Snadné nanášení. Obnovuje původní lesk a barvu.

Návod na použití:
1. Umyjte a vysušte karoserii.
2. Kruhovými pohyby naneste tenkou vrstvu pasty měkkým hadříkem nebo houbou.
3. Po vysušení (30 sekund), utřete karoserii čistým hadříkem nebo utěrkou z mikrovláken, aby lak získal na lesku.

Upozornění: Uchovávejte mimo dosah dětí. Vyhněte se kontaktu s očima. Při požití, nevyvolejte zvracení, okamžitě vyhledejte lékařskou pomoc a ukažte obal. Chraňte před mrazem. Nepoužívejte na horké povrchy.

Trvanlivost: 5 let od data výroby uvedeném na sváru tuby.

Osobní předání v Českých Budějovicích
Platba převodem (zásilkovna nebo balíkovna) + 85Kč
Dobírka (zásilkovna nebo balíkovna) +115Kč
Pasta na opravu laku K2 TURBO 100 g
Podobné inzeráty
Leštící pasty K2 LUSTER Q3 200g a K2 LUSTER Q5 200g
Prodám leštící pasty - K2 LUSTER Q3 200g - K2 LUSTER Q5 200g Cena za kus 149Kč Česká pošta BALÍKOVNA Dobírka +140kč Plaba převodem + 85Kč Pasta na strojní leštění laku. Odstraňuje škrábance po brusném papíru, automatických myčkách aut, zoxidované plochy a zabarvení. Popis: Pasta na strojní leštění laku. Odstraňuje škrábance po brusném papíru, automatických myčkách aut, zoxidované plochy a zabarvení. Je vhodná na leštění čerstvě nalakovaných ploch a taky starých poničených laků. Při práci s přípravkem vzniká jen malá teplota a díky tomu nedochází k přehřátí opravovaného povrchu. Je určena k leštění veškerých druhů automobilových laků, průmyslových laků, lodí, kompozitních výrobků, automobilových reflektorů, nábytku syntetických a akrylátových povrchů a mnoha jiných. Použití: K nanesení pasty se používají tvrdé houby (K2 DURAFLEX L611, L641). Před leštěním povrch odmastíme a vyčistíme. Na velké defekty je možné použít brusný papír. Před aplikací přípravek protřepte. Následně naneste pastu na houbu a aplikujte při nízkých otáčkách (cca 600 ot/min). Následně zvýšit rychlost na cca 1500 ot./min a leštit až dosáhnete vysokého lesku opravovaného povrchu. Po vyleštění očistěte povrch pomoci mikro utěrky. Pro dokonalé odstranění zbytku pasty použijte odmašťovač K2 T6 Klinet. Při práci s pastou dejte pozor, aby nedocházelo k jejímu vysychání na plastových elementech. Pastu neaplikujte na přímém slunci. Aby nedošlo k poškození opravovaných povrchů, používejte pouze přípravky K2.
Měřič tloušťky laku
Ideální jak pro autobazary tak i pro individuální nákup vozidla, dále pro soudní znalce, odhadce, expertní firmy, likvidátory, servisy apod. Zařízení se vyplatí a i jedním měřením zaplatí ! Ideální zařízení pro velmi rychlé a přesné měření tloušťky laku karoserie na ocelových, pozinkovaných popř. i hliníkových dílech (jiné typy z nabídky). Velmi přesně změří tloušťku laku a tím odhalí neoriginálně lakované místo karoserie, provedený zástřik nebo tmelený díl karoserie popř. vevařované díly, VIN apod. Tloušťka laku u továrně lakovaných dílů se pohybuje v rozmezí 90-150 um a to dle modelu vozidla a jeho výrobce. V případě lakování druhou vrstvou je tloušťka laku cca. 300 - 400 um. Byl-li měřený díl karoserie tmelen a následně lakován, pohybuje se naměřený údaj od 500 um výše. Parametry : - měří vrstvu laku / tmelu na ocelových nebo pozinkovaných dílech - přesnost měření +/-10 um (0,01 mm) - rozsah měření od 0 mm do 999 um - odběr proudu 20 mA - měří kontinuálně, tj. pro měření není třeba držet žádné tlačítko a přístroj je např. možno posouvat po karoserii a sledovat plynule tloušťku laku - automatické vypnutí při slabé baterii - napájení - baterie 9V 6RL61 alkalická nebo akumulátor 9V ; nepoužívejte obyčejné baterie ! - certifikát CE - český návod - kalibrační destička - balení - volně -------------------------------------------------------------------------- Měřič nepoškozuje lak ! Celé vozidlo jste schopni přesně otestovat během pěti minut ! Velmi přesný, snadná obsluha a vysoká efektivita. Záruka : Na přístroj je poskytována záruka 24 měsíců. Vyměňujeme v rámci záruky kus za kus. Zajištěn i pozáruční servis. více na :
NOVY Kompresor pre Porsche Cayenne
KURIER GLS 10EUR Kompresor vzduchového odpruženia pre Porsche Cayenne I (Facelift) 2002-2007, Pre Porsche Cayenne II 2007-2010 95535890100, 95535890101 Model: Vzduchový odpružený kompresor Vybavenie: Pre Porsche Cayenne I (Facelift) 2002-2007 Pre Porsche Cayenne II 2007-2010 OEM číslo: 95535890100, 95535890101, 95535890103 Year Make Model Trim Engine 2010 Porsche Cayenne Base Sport Utility 4-Door 3.6L 3597CC 219Cu. In. V6 GAS DOHC Naturally Aspirated 2010 Porsche Cayenne GTS Sport Utility 4-Door 4.8L 4806CC V8 GAS DOHC Naturally Aspirated 2010 Porsche Cayenne S Sport Utility 4-Door 4.8L 4806CC V8 GAS DOHC Naturally Aspirated 2010 Porsche Cayenne S Transsyberia Sport Utility 4-Door 4.8L 4806CC V8 GAS DOHC Naturally Aspirated 2010 Porsche Cayenne Turbo S Sport Utility 4-Door 4.8L 4806CC V8 GAS DOHC Turbocharged 2010 Porsche Cayenne Turbo Sport Utility 4-Door 4.8L 4806CC V8 GAS DOHC Turbocharged 2009 Porsche Cayenne Base Sport Utility 4-Door 3.6L 3597CC 219Cu. In. V6 GAS DOHC Naturally Aspirated 2009 Porsche Cayenne GTS Sport Utility 4-Door 4.8L 4806CC V8 GAS DOHC Naturally Aspirated 2009 Porsche Cayenne S Sport Utility 4-Door 4.8L 4806CC V8 GAS DOHC Naturally Aspirated 2009 Porsche Cayenne Turbo S Sport Utility 4-Door 4.8L 4806CC V8 GAS DOHC Turbocharged 2009 Porsche Cayenne Turbo Sport Utility 4-Door 4.8L 4806CC V8 GAS DOHC Turbocharged 2008 Porsche Cayenne Base Sport Utility 4-Door 3.6L 3597CC 219Cu. In. V6 GAS DOHC Naturally Aspirated 2008 Porsche Cayenne GTS Sport Utility 4-Door 4.8L 4806CC V8 GAS DOHC Naturally Aspirated 2008 Porsche Cayenne S Sport Utility 4-Door 4.8L 4806CC V8 GAS DOHC Naturally Aspirated 2008 Porsche Cayenne Turbo Sport Utility 4-Door 4.8L 4806CC V8 GAS DOHC Turbocharged 2006 Porsche Cayenne Base Sport Utility 4-Door 3.2L 3189CC 195Cu. In. V6 GAS DOHC Naturally Aspirated 2006 Porsche Cayenne S Sport Utility 4-Door 4.5L 4511CC V8 GAS DOHC Naturally Aspirated 2006 Porsche Cayenne Turbo S Sport Utility 4-Door 4.5L 4511CC V8 GAS DOHC Turbocharged 2006 Porsche Cayenne Turbo Sport Utility 4-Door 4.5L 4511CC V8 GAS DOHC Turbocharged 2005 Porsche Cayenne Base Sport Utility 4-Door 3.2L 3189CC 195Cu. In. V6 GAS DOHC Naturally Aspirated 2005 Porsche Cayenne S Sport Utility 4-Door 4.5L 4511CC V8 GAS DOHC Naturally Aspirated 2005 Porsche Cayenne Turbo Sport Utility 4-Door 4.5L 4511CC V8 GAS DOHC Turbocharged 2004 Porsche Cayenne Base Sport Utility 4-Door 3.2L 3189CC 195Cu. In. V6 GAS DOHC Naturally Aspirated 2004 Porsche Cayenne S Sport Utility 4-Door 4.5L 4511CC V8 GAS DOHC Naturally Aspirated 2004 Porsche Cayenne Turbo Sport Utility 4-Door 4.5L 4511CC V8 GAS DOHC Turbocharged 2003 Porsche Cayenne S Sport Utility 4-Door 4.5L 4511CC V8 GAS DOHC Naturally Aspirated 2003 Porsche Cayenne Turbo Sport Utility 4-Door 4.5L 4511CC V8 GAS DOHC Turbocharged
K2 GRAVON LITE (12 měsíců) 50 ml a GRAVON (5let)
- K2 GRAVON LITE (12 měsíců) 50 ml - 289Kč - K2 GRAVON (5let) - 498Kč Keramická ochrana laku karosérie až na 12 měsíců. Keramický povlak je v současné době světově známý jako nejvíce trvalý způsob ochrany laku a jiných povrchů. Je to zajištěno mnohem vyšší tvrdostí než u nejtvrdších nátěrů. K2 Gravon chrání povrch před poškrábáním, nečistotami, UV zářením, solí, ptačími exkrementy, kyselými dešti, mízou stromů, hmyzem, usazeninám, korozí a mechanickými poškozeními, jakými jsou nárazy kamenů. Také pomáhá omezit riziko snížení lesku, zejména při vystavení slunečnímu záření. Návod na použití: Optimální aplikační podmínky: 1. Povrchová teplota mezi 10-35 °C. 2. Naneste v interiéru nebo ve stínu. 3. Nepoužívejte při nadměrné vlhkosti. Příprava povrchu: 1. Vyčistěte a důkladně vysušte lak. 2. Povrch laku by měl být zbaven dehtu, nečistot, vosků, olejů a originální ochrany výrobce. Použijte K2 CLAY BAR k odstranění zbylé špíny v mikroelementech laku. 3. Vady barvy a rýhy by měly být vyleštěny leštícím strojem a K2 LUSTER leštící pastou. Použití: 1. Před nanesením keramického nátěru důkladně odmastěte lak pomocí K2 KLINET odmašťovadla a K2 BONA utěrky z mikrovlákna. 2. Případně aplikujte K2 Gravon Primer leštícím strojem, který dále posílí přilnutí keramického povlaku na povrch barvy. Keramický nátěr lze aplikovat po jedné hodině od leštění. 3. Dobře protřepejte lahvičku a aplikujte 6-8 kapek na suchou mikroutěrku a otřete vršek aplikátoru. 4. Použije křížovým pohybem po ploše nejdéle 50x50 cm najednou. 5. Nechte nátěr pracovat po 1-2 minuty v teplotě cca. 20 ° C, pak vyleštěte povrch utěrkou z mikrovlákna (vyšší teploty zkrátí dobu schnutí). Neumožněte nátěru zaschnout na laku. 6. Po dokončení první vrstvy počkejte alespoň 1 hodinu a pak aplikujte další vrstvu (pro max. tvrdost se doporučuje použít 3 vrstvy). Po použití: 1. Raději nechte auto v suchém a krytém místě po dobu min. 8 hodin. 2. Nemyjte vůz chemickými sloučeninami po dobu dalších 7 dnů. 3. Pro pravidelnou údržbu nátěru se doporučuje použít K2 GRAVON RELOAD (každé 3-6 měsíců).
Měřič tloušťky vrstvy laku
Prodám měřák tloušťky vrstvy laku. Měřič tloušťky vrstvy laku nebo jiného materiálu na kovovém povrchu (ocel,hliník). Typicky se používá pro kontrolu tloušťky laku nebo kitu na karoseriích automobilů pro identifikaci lakovaných a opravovaných míst. Součástí balení je baterie. Inzerát platí do smazání! K dispozici 2 kusy. Možné zaslat přes Zásilkovnu. Specifikace: Rozsah měření: 0–1,8mm Rozlišení: 0,05mm Přesnost: ±0,1mm Minimální průměr měřené plochy: 50mm Minimální tloušťka podložky pod měřenou vrstvou: 0,5mm Pracovní teplota: 18–30°C Vlhkost: 10–80%RH Napájení: 6V (2× CR2032 – baterie jsou součástí) Rozměry: 36×83×22mm Čistá hmotnost: 33g bez baterií
Sada na opravu laku Mr.Profi
Sada na opravu laku auta Mr.Profi. Zcela nová, nepoužitá, neotevřená. Nevhodný dárek.