Ozobot Evo
Kategorie:
Ostatní
Celkem 6ks
Prodam OZOBOT EVO.
Super moderní " chytrá hracka" díky které se zábavnou formou naučí malí i velcí ovládat a programovat.
Baterie vydrží asi 70% z původní kapacity( zohlednění v ceně).
Prodam po 3kusech.
Mám 2 pouzdra kazdé se třemi " domečky " na "eviky".
Při koupi všech dohodna o ceně jistá.
Foto na dotaz.
Cena 3500kc/ks
Prodam OZOBOT EVO.
Super moderní " chytrá hracka" díky které se zábavnou formou naučí malí i velcí ovládat a programovat.
Baterie vydrží asi 70% z původní kapacity( zohlednění v ceně).
Prodam po 3kusech.
Mám 2 pouzdra kazdé se třemi " domečky " na "eviky".
Při koupi všech dohodna o ceně jistá.
Foto na dotaz.
Cena 3500kc/ks
Podobné inzeráty
ZCELA NOVÉ elektrické vozíky, čtyřkolky LAPPO EVO pro seniory, případně pro kohokoliv s pohybovým hendikepem. Máme k dispozici 3 varianty a to EVO 1, EVO 2, EVO 3. Různé cenové kategorie.
Moderní designy, silné motory a výkonné baterie. Velká nafukovací litá kola, Polohovací a otočné sedadlo pro snadné nastupování a vystupování. Kompletní osvětlení přední + zadní včetně blinkrů pro bezpečné odbočování.
Odklápěcí a nastavitelné loketní opěrky, košík na nákup, USB port pro dobíjení externích zařízení jako například Nosnost až 158kg atd..
K vidění v centru Hodonína 695 01, v našem výstavním prostoru na Obchodním domu iRO.
Případně možnost přepravy po celé ČR až k Vám domů se zaškolením. Volejte pro blížší iformace, nebo navštivte naše stránky:
LAPPO = POMÁHÁME VÁM V POHYBU
Použite asi 5x Otočné sedadlo Turny Evo pre ZTP osoby ktoré sú odkázane na invalidni vozík
Turny Evo je elektrické otočno výsuvné sedadlo s výškovým posuvom, určené pre vyššie vozidlá ako napr. VW Caddy a veľkopriestorová vozidlá. Turny je možné výškovo nastaviť na úroveň invalidného vozíka mimo priestor automobilu a tým uľahčiť presun z invalidného vozíku do sedačky. Jedinečnou vlastnostou Turny Evo je programovateľná dráha pohybu. Pomocou tlačítka elektrického ovládania je sedadlo hladko zdvihnuté hore a posunuté dovnútra automobilu.
Turny je možné namontovať na miesto spolujazdca alebo do priestoru druhej rady sedadiel (u veľkopriestorových vozidiel) pozri video
Predám systémový tankvak SW-Motech Quick-Lock EVO Engage 7l + podkova na V-Strom 650 L1-L6 (5šróbové Suzuki nádrže - typ TRT.00.640.12500/B)
prípadne mám aj podkovu na Hondu - presné označenie TRT.00.640.10600/B
super sedí aj dobre vyzerá na V-Strome, nezavadzia, rýchlo sa dáva preč, solídny materiál, zmestí sa akurát všetko čo treba mať po ruke vrátane Nalgene fľaše na pitie
cena 100€ (aktuálne cca 24OOKč)
/TANKOVA-TASKA-SW-MOTECH-EVO-ENGAGE-CIERNA-SEDA-7L-d95773.htm#googtrans(sk)
osobne vo Vrútkach, dobierka možná pri úhrade poštovného vopred na účet (zásielkovňa alebo pošta)
Sw motech givi kappa oxford
Rozměry kufru
kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.
Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.
Rozměry horních kufrů jsou:
kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.