Ovládání majáku Tesla Azz 511 VB, SNB
Kategorie:
Veteráni
Koupím tuto obladačku Azz 511 na maják Tesla.. Děkuji za nabídky
Podobné inzeráty
Vlajky vhodné např. do autoveterán garáže.
Vlaječka č.1 - PRODANÁ - 22,5x14cm - MS SNB OSTRAVA DOPRAVNÍ INSPEKTORÁT - veterán Volha VB
č.2 - 22x14cm - OKRESNÍ ODDĚLENÍ VB KARVINÁ
č.3 - 20,5x14cm - OS SNB KARVINÁ - PS VB - pomocná stráž veřejné bezpečnosti
č.4 - 26x16,5cm - KRIMINÁLNÍ SLUŽBA SNB KARVINÁ - Vzorný kolektiv (poškozené rohy)
Velmi zachovalý stav
Cena je za jeden kus
Osobní převzetí : Ostrava
Zásilkovna : Dle ceníku
Jedná se o staré retro použité zboží z dob ČSSR ve funkčním a zachovalém stavu.
Inzerát platí do smazání.
Prodám torzo tříkolky Robox BPH 511 bojler. Bočnice jsou taky součástí. Nebo vyměním za motocykl.Robox BPH 511. Její pohon zajišťuje dvoutaktní jednoválcový zážehový motor s dynamostartérem, stejný, jako se používal v soudobých motocyklech Manet S100. Tříkolka má hnané pouze přední kolo, a to skrze čtystupňovou převodovku a následný řetězový převod. Vozidlo je schopno se pohybovat vpřed i vzad maximální rychlostí 15 km/h. Tyto vozíky byly poněkud neobvyklé a dopátrat se jejich přesné historie se nám doposud nepodařilo. Podle neověřených zdrojů se jich vyrobilo celkem 550 kusů a používaly se především pro manipulaci v uzavřených areálech podniků, nikdy neměly povolení pro silniční provoz. Dle svědků se několik málo kusů používalo i na nádražích. Cenu nabídněte.
Nabizim originál bočnici na ČZ 125/511, stav viz.foto.Dále originál nové lamely a písty, rozeta a alu páky spojky.Plastové př. blatníky ČZ 125/511+ČZ 996, 997, 998 cross na opravu.Cena dohodou, pouze volat.
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.