Originální volanty v perfektním původním stavu
Kategorie:
Veteráni
Prodám volant na Octavii, Felicii, Tatru 603, 57, Aero, MB115, 1201. Originální volanty v perfektním stavu s decentní patinou. Více info na telefonu. Pozor, nejedná se o volanty renovované, ty inzerujeme v jiném inzerátu.
Podobné inzeráty
prodám staré volanty, plechové schránky na nářadí do veteránů, staré ruční brzdy...... Staré volanty, malé, škodovkové,... 300,-Kč, až velké čtyřramené volanty z NA /průměr 45 cm/je za 1.500,-Kč, Bílý volant Octávia - 1.700,-Kč. Plechové schránky 400 až 600,-Kč.
Páky ručních brzd 800 až 1000,-Kč. Starý velký barevný volant z autobusu RTO, či obdobný NA je za 2.000,-Kč. /Celo hlninikový střed, /díra na kužel 31 na 29 mm, klínek 8 mm/ umělohmotový povrch nepopraskaný, nepoškozený./ Vojenské rýče od 150 do 300,-Kč.
Prodám Čezetu 175 typ 501, tzv. "prase".
V původním stavu, s původním platným ČSSR technickým průkazem a původní malou okresní SPZtkou (stále stejnou od roku 1961...).
Je to ranné provedení (více otovrů v plechu sedla, sedlo bez výztuh, bez zadního madla, bez dorazů na špičky bot, s hodinami a dalšími specifickými prvky pro první série Čezet).
Je k němu i původní sada nářadí uchycená koženými řemínky v prostoru pod sedlem.
Skůtr Čezeta je kompletní, v původním stavu - včetně laku. Aktuálně jsou jeho chromované komponenty po novém chromu (řidítka, páky řazení a brzdy, zadní vajíčka/mřížky, kryt klaksonu), ještě nenamontované. Fotky v inzerátu jsou 4 roky staré, nyní tedy dočasně nepojízdný - komponenty nejsou namontovány, nebyl ještě čas...
Plexi jsem dokoupil ped šesti lety nové, držáky plexi jsou ale původní, první a málo vídané provedení (později se již dávaly jen známé držáky "drátěné" s plastovými šrouby).
Hodiny jsou fuknční, stejně jako zbytek motocyklu (když se tedy domontují ty nově nachrmované díly, viz. výše). Sedlo nemá originální potah. Technická kontrola t.č. propadlá (byla do r. 2019). Karoserie skútru již zažila lepší časy (jsou přítomny typické nedostatky jako malé prasklinky a pod.), ale jako celek je intaktní a nejvíce jsem si vždy cenil, že je v původní zelené barvě, která vydržela od prvního apríla 1.4. 1958, kdy skútr opustil brány českobudějovického závodu, až do dnešních dní. Byt s menšími lokálními retušemi. Ostudu ve sbírce či na srazech ale určitě neudělá, naopak v dnešních dnech je původních strojů stále méně a méně. O historické hodnotě pak ani nemluvím.
Důvod prodeje ? Skútr poslední tři roky jen stojí v garáži, nemám na něj čas. A myslím, že je to škoda. Rád jej prodám do dobrých rukou, nejlépe sběratele, který ocení jeho původní stav a dobové artefakty (techničák, spztku, návod k obsluze - raritní textové "prozatimní" vydání a seznam ND co je k motocyklu - nevím kolik takto zachovalých hodinářů v původním stavu a s původními doklady v ČR a SR ještě vůbec zůstalo...).
Prosím jen vážné zájemce. Děkuji
Prodam staré volanty.
Tmavě modrý uprostřed je z forfu taunu asi
Škoda 120,105 atd.. PRODÁNO
Menší světlí nevím z čeho je možná fiat
Druhy světlí větší prodáno !
Malý škoda PRODÁNO