Originální autorádio Audi Beta II 1985-1990-TOP
Kategorie:
Veteráni
Prodám toto autorádio do vašich veteránů v absolutním top stavu a samozřejmě plně funkční.Pasuje do vozů Audi 80,90,coupe,cabrio,100,200,V8 a podobně.Cena pevná,nesmlouvám
Podobné inzeráty
Katalog dílů pro:
Lancia Beta II serie 1600/2000 LHD/RHD. Ne pro vstřikování.
Lancia Beta Berlina 1300 LHD/RHD
Lancia Beta Berlina II serie 1300 LHD/RHD
Lancia Beta Coupe 1600/200 LHD/RHD
Lancia Beta Spider 1600/2000 LHD/RHD
Lancia Beta HPE 1600/2000 LHD RHD
Obsahuje mechanickou i karosářskou část. Kompletní včetně nákresů a seznamu jednotlivých dílů. Kopie originálního katalogu. 814 stran. Italština, angličtina, němčina, francouzština.
Prodám tuto raritu- autorádio Audi Beta první generace od výrobce Grundig GRO M158 a OEM 811 035 152 v pěkném stavu a samozřejmě funkční.Pasuje do vozů Audi 80,90,UR Quattro,coupe,cabrio,100,200 a podobně.Cena pevná,nesmlouvám.Rádio má malou vadu displeje,svítí tam stále to,co vidíte na fotkách,zbytek funguje správně!!!!!!!
Prodám tuto raritu- autorádio Audi Beta první generace v pěkném stavu a samozřejmě plně funkční.Pasuje do vozů Audi 80,90,UR Quattro,coupe,cabrio,100,200 a podobně.Cena pevná,nesmlouvám
Nová spojková lamela Valeo pro:
FIAT 131 1.6 1980 - 1984
FIAT 131 1.3 1981 - 1983
FIAT 132 1.6 1977 - 1981 1585 ccm
FIAT ARGENTA 1.6 1981 - 1983 132D.000
FIAT CROMA 1.6 1985 - 1991 154A.048
FIAT REGATA 1.6 1987 -
FIAT RITMO 1.6 1987 -
FIAT UNO 1.4 1989 -
LANCIA BETA 1.6 1972 - 1982
LANCIA BETA 1.6 1976 - 1984
LANCIA DELTA 1.6 1987 - 1994
LANCIA PRISMA 1.6 1986 - 1991
LANCIA TREVI 1.6 1980 - 1985
LADA NIVA 1.7 1994 -
LADA NIVA 1.6 1976 -
LADA RIVA 1.6 1975 -
LADA RIVA 1.5 1973 -
LADA RIVA 1.3 1973 -
LADA RIVA 1.2 1972 -
Průměr 200 mm
Pro vozy s benzínovým motorem.
p20476
tel.:
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Prodám
Lancia Beta HPE 2000 i.e. 92kW/125PS !
Ikona italských aut z osmdesátých let !
Najeto pouze 87106km !
Rok 1985
Krásné sběratelské a vyhledávané auto !
Auto ve velmi pěkném stavu bez cm koroze !
Nejlepší investice z garantovaným nárůstem ceny Posledních 10 let nepoužíváno - pouze garážováno !
Tel-
Cena 269900,Kč