inzerce, prodej, prodám, bazar

ORGANIZACE A PLÁNOVÁNÍ VÝROBY

Kategorie: Učebnice, skripta - VŠ

Organizace a plánování výroby - Makovec
VŠE, rok vydání 1998
Čtená, v pořádku.
ORGANIZACE A PLÁNOVÁNÍ VÝROBY
Podobné inzeráty
Integrované řízení výroby
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci komplexního nástroje - operativního řízení výroby, který vedle integrovaného operativního plánování zahrnuje operativní evidenci výroby, metody zajištění cílů a změnové řízení. Integrace vnitropodnikového procesu tvorby hodnot je předpokladem řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce. Realizaci těchto principů a tržní flexibility umožňuje komplexní standardizace, včetně mozaiky datové základny firmy. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem a studentům ekonomických a technických vysokých škol. Je nezbytnou pomůckou pro tvůrce i realizátory softwaru z oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu. Kniha použita pouze k vypracování bakalářské práce. Je jako nová.
Praktikum z dějin organizace veřejné správy 1918 - 1938
Praktikum z dějin organizace veřejné správy v letech 1918 - 1938, Karel Schelle, 2007.
Logistika (Macurová a kol.)
Publikace má široký záběr. Jejím těžištěm jsou principy, základní úlohy a nástroje logistického řízení. Autoři akcentují systémový přístup k logistice a pečlivé zvažování rozporných hledisek v logistickém rozhodování. Publikace obsahuje jak průpravné záležitosti týkající se kupříkladu stanovení norem spotřeby času, velikosti dávek, měření úrovně logistických služeb a logistických nákladů, tak hlediska a postupy, které se uplatňují v jednotlivých funkčních oblastech logistiky: v předvýrobní přípravě, při predikci poptávky, v nákupu, v řízení zásob, v plánování a řízení výroby, ve skladování, v distribuci. Pozornost je dále věnována uspořádání logistických řetězců, logistickým koncepcím štíhlosti, agility a ECR, rovněž tak metodice analýzy a zlepšování v logistice včetně doporučení vhodných metod. V nezbytném rozsahu jsou zastoupeny také pasáže týkající se technické stránky logistiky a právních aspektů logistiky. Zasílám zásilkovnou za 80,- Dobírka 110,- předem. Osobní předání možné.
Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda
Prodám nikdy nepoužitou učebnici "Public relations - moderně a účinně" od Václava Svobody. POPIS Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. Specifikace N ázev: Public relations - moderně a účinně Autor: Václav Svoboda Vydavatel: GRADA ISBN: 978-80-247-2866-7 Počet stran: 239 V případě zájmu pište na obalvhs@ V Brně osobní předání, jinak poštou.
Odborné knihy pro studium sociálních oborů
Prodám knihy pro studium sociálních oborů. Všechny knihy jsou v dobrém stavu. Zájemci mohu na požádání poslat foto vybraných knih. Cena je uvedena za titulem. Doručení přes zásilkovnu, poštovné hradí kupující. Osobní odběr je možný v Třinci. MATĚJČEK, Zdeněk. Po dobrém, nebo po zlém?. 6. vyd. Praha: Portál, 1994. Rádci pro rodiče a vychovatele. ISBN 978-80-7367-270-6. Cena: 50,- Kč JELLOUSCHEK, Hans. Pravidla lásky. Vyd. 2. Praha: Portál, 2003. ISBN 978-80-7367-420-5. Cena: 100,- Kč RHEINWALDOVÁ, Eva. Jak vychovat šťastné dítě. 2., rozš. a upr. vyd., (1. v nakl. Motto). Praha: Motto, 1997. ISBN 80-85872-61-7. Cena: 50,- Kč GABRIELOVÁ, Dagmar, Jaroslav PAUR a Josef ZEMAN. Slovník znakové řeči. Praha: Horizont, 1988. Cena: 100,- Kč BERNE, Eric. Jak si lidé hrají. 2. vyd. (v Dialogu 1.). Liberec: Dialog, 1992. ISBN 80-85194-52-X. Cena: 100,- Kč Křesťanská výchova v rodině. Olomouc: Matice cyrilometodějská, 2000. Cena: 50,- Kč KŘIVOHLAVÝ, Jaro. Křesťanská péče o nemocné. Praha: Advent, 1991. Cena: 50,- Kč MATĚJČEK, Zdeněk. Dítě a rodina v psychologickém poradenství. Praha: SPN, 1992. Psychologická literatura. ISBN 80-04-25236-2. Cena: 200,- Kč MATĚJČEK, Zdeněk. Rodiče a děti. 2. vyd. Praha: Avicenum, 1989. Rodinný kruh. Cena: 100,- Kč GRUBER, David. Jak rozvíjet inteligenci svého dítěte. Ostrava: Gruber - TDP, 1993. ISBN 80-85624-10-9. Cena: 50,- Kč SCHAEFFER, Edith. Co je rodina?. Praha: Návrat domů, 1995. ISBN 80-85495-41-4. Cena: 100,- Kč LUKAS, Elisabeth S. Logoterapie ve výchově. Praha: Portál, 1997. Studium. ISBN 80-7178-180-0. Cena: 200,- Kč FRANKL, Viktor Emil. Psychoterapie pro laiky. Brno: Cesta, 1998. ISBN 80-85319-80-2. Cena: 500,- Kč FRANKL, Viktor Emil a Elisabeth S. LUKAS. Vůle ke smyslu: vybrané přednášky o logoterapii. [3. vyd.]. Brno: Cesta, c2006. ISBN 80-5-084-3. Cena: 300,- Kč KELLER, Jan. Sociologie organizace a byrokracie. 2., přeprac. vyd. Praha: Sociologické nakladatelství, 2007. Základy sociologie. ISBN 978-80-86429-74-8. Cena: 100,- Kč HEYDEBRAND, Caroline von. O duševní podstatě dítěte. Praha: Baltazar, 1993. ISBN 80-85791-00-5. Cena: 100,- Kč HOSKOVEC, Jiří a Simona HOSKOVCOVÁ. Psychologie hypnózy a sugesce. Praha: Portál, 1998. Studium. ISBN 80-7178-234-3. Cena: 100,- Kč GLASSER, William. Terapie realitou: o uspokojování potřeb a nalézání skutečného vztahu k realitě. Praha: Portál, 2001. Spektrum. ISBN 80-7178-493-1. Cena: 300,- Kč
Praktická encyklopedie žurnalistiky
Encyklopedii praktické žurnalistiky sestavil pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady početný kolektiv zkušených pedagogů, kteří působí na katedře žurnalistiky Institutu komunikačních studií a žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Kniha obsahuje především abecedně řazený slovník, který přináší stručný a srozumitelný výklad 450 hesel, téměř 300 přímých odkazů a přes 150 ilustrací. Tematicky encyklopedie zahrnuje nejen vysvětlení důležitých pojmů z oblasti tištěných médií (včetně pojmů z oblasti fotografie, tisku a grafické úpravy), ale i rozhlasu a televize, moderních masových médií (včetně těch, které dosud nemají ani vžité české názvy jako briefing, newsroom, pre-press apod.) a rovněž moderních informačních technologií, které se žurnalistiky bytostně dotýkají (CD-ROM, DVD, internet, Vlastní slovník doplňují praktické přílohy. Obsahují jak úplný text Listiny základních práv a svobod a Etického kodexu novináře, tak užitečný mediální adresář (organizace, periodika, rozhlasové a televizní staice, tiskové agentury), dále přehled korektorských značek a portrétní minigalérii osobností klasiků naší žurnalistiky a tisku. Knížka, první svého druhu na našem knižním trhu, má všechny předpoklady, aby se stala užitečnou příručkou nejen pro všechny, kteří pracují v oblasti masových médií či pomýšlejí na studium žurnalistiky, ale aby oslovila i nejširší zainteresovanou veřejnost.