inzerce, prodej, prodám, bazar

Opěrka pro spolujezdce

Kategorie: Čtyřkolky

Prodám opěrku zad pro spolujezdce na čtyřkolku.Nová.Koupeno pro Can-Am.
Opěrka pro spolujezdce
Podobné inzeráty
LINHAI M570L EPS EFI Euro 5 - SKLADEM - Ihned k odběru
SKLADEM - černá, červená i písková barva - ihned k odběru - po dohodě i o víkendu Nový stroj, záruka, možnost splátkového prodeje, výhodná doprava Homologace EURO5 - bílé značky Užitková / pracovně-rekreační čtyřkolka, L7e (EURO 5), prodloužený podvozek, samostatné sedadlo spolujezdce, kapalinou chlazený jednoválec 499.5 cm3, EFI, automatická převodovka CVTech, pohon 2x4 / 4x4, elektricky uzamykatelné diferenciály vpředu i vzadu, posilovač řízení EPS, přední ochranný rám, zadní nosič zavazadel, tažné zařízení, el. naviják 3000 lbs, zadní úložný prostor, 12"""" ALU disky Motor Typ: čtyřtaktní jednoválec SOHC se vstřikováním paliva DELPHI Objem: 499.5 cm3 Zapalování: ECU Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor Hnací systém Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný Převodovka: automatická, CVTech variátor se zpátečkou a parkovací polohou, L/H/N/R/P Uzávěrka diferenciálu: přední i zadní uzamykatelný diferenciál Přenos výkonu: kardanem Podvozek Zavěšení přední: nezávislé, McPherson Zavěšení zadní: IRS / nezávislá dvojitá A-ramena Pérování přední: hydraulické tlumiče Pérování zadní: hydraulické tlumiče Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová + parkovací brzda Pneu přední: AT25 x 8 - 12 Pneu zadní: AT25 x 10 - 12 Rozměry a hmotnosti Celková délka: 2330 mm Celková šířka: 1180 mm Celková výška: 1265 mm Výška sedadla: 900 mm Světlá výška: 249 mm Rozvor: 1455 mm Hmotnost bez náplní: 384 kg Nosnost: 204 kg Tažná síla: 200 kg Palivová nádrž: 14,5 L Přístroje a osvětlení Displej: Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počitadlo najetých motohodin, celkové počitadlo najetých motohodin, palivoměr, diagnostický poruchový kód, hodiny Kontrolky: pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení Osvětlení: projektorové přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, LED koncová a brzdová světla Výbava Elektrický posilovač řízení, elektricky přiřaditelný pohon 2x4 / 4x4 s elektrickou uzávěrkou diferenciálů, přední ochranný rám, ocelové nosiče vpředu a vzadu, designová alu kola se značkovými pneumatikami, elektrický naviják s tažnou silou 3000lbs a dálkovým ovládáním, tažné zařízení, kryty páček, samostatné sedadlo spolujezdce, samostatné vyvýšené stupačky a madla pro spolujezdce, LED světla pro denní svícení, dvojité projektorové světlomety, LED zadní/brzdová/směrová světla, akustická signalizace blikačů, úložný prostor pod zadním nosičem, USB zásuvka
ATV ČTYŘKOLKA Goes Iron 450i MAX (Zelená, černá a šedá)
ATV GOES CHOMUTOV CARWORX - Martin LEON TEL ===608=959=401=== PŘEDVÁDĚCÍ A ZKUŠEBNÍ JÍZDA V NEODOLATELNÉM TERÉNU PŘÍMO V NAŠÍ ATV ARÉNĚ CARWORX PĚT METRŮ OD NAŠÍ NOVÉ PRODEJNY V CHOMUTOVĚ JE SAMOZŘEJMOSTÍ !!! GOES IRON 450i/450i MAX, odpočet DPH cena AKCE 137.990,- CZK s DPH Krátká verze 127 990,- Dlouhá verze (MAX) 137 990,- možnost splátek přes společnost ESSOX na počkání. Přepis , pojištění , registrace , doprava až k vám před dům samozřejmostí. Jsem lehká pracovní čtyřkolka ve verzi MAX. Jsem parťák ze železa, takže tě i v tom nejdrsnějším terénu nezklamu a jelikož jsem hlavně na práci, mám pořádnou výbavu. Ne nadarmo se mi říká Iron. Jsem perfektní na práci kolem domu či v lese a dokonce můžeš vzít i spolujezdce, který má vzadu připravené madla a opěrku, které jsou na zadním nosiči. Aby spolujezdec nekopal řidiče před sebou, přidali mu zvýšený stupínek a nášlapy. Proč MAX? Protože jsem MAXimálně pohodlná a bezpečná. Mám i kratší verzi, ale ta už je bez sedadla pro spolujezdce a je o 19 centimetrů menší. Základní vybavení: Homologované tažné, silný elektrický naviják. LED světla, ocelové nosiče vepředu i vzadu. Motorová brzda, kryty na ruce a taky uzávěrku předního diferenciálu. Madla, opěrka a nášlapy. Objem motoru 400cm3 Pohon 4x4 Barva: černá, šedá, zelená Ke čtyřkolce lze zakoupit i výbava (vozík, box a další..)
CFMOTO Gladiátor X625-A  EU5  (dlouhá verze)
CFMOTO Gladiator X625-A finálně doplňuje celou řadu strojů CFMOTO Gladiator s rukopisem design studia Kiska. Všechny čtyřkolky i motocykly CFMOTO kreslí špičkoví designéři v Rakousku, nejinak je tomu u tohoto luxusně zpracovaného modelu. Přestože se jedná o pracovně-užitkový stroj, právě exkluzivní design je to, co vás na novém stroji na první pohled zaujme. Design je nejen oku lahodící, ale i mimořádně praktický. Oceníte např. naprosto minimální přesah před přední nápravou, díky které stroj disponuje vysokou hodnotou předního nájezdového úhlu, skvělou ergonomii a polohu jezdce či v prodloužené verzi maximální pohodlí a komfort spolujezdce. Nový výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky Variator CVTech (Canada) EPS - progresivní posilovač řízení v ceně Vstřikování BOSCH (Made in Germany) Kompletní LED technologie 4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami Nové ergonomické ochranné kryty řidítek Luxusní 12 “duralové disky kol Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem Silný elektrický naviják s vodicími rolnami Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní) Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A) Zadní úložná schránka Homologace EU5, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil) Záruka 5.let
Linhai M565 tažné naviják posilovač
Užitková / pracovně-rekreační čtyřkolka, Homologace T3b, prodloužený podvozek, samostatné sedadlo spolujezdce, automatická převodovka CVTech, pohon 2x4 / 4x4, posilovač řízení EPS, přední ochranný rám, zadní nosič zavazadel, tažné zařízení, el. naviják 3000 lbs, zadní úložný prostor, 12" ALU disky.na splatky od 1500kč mesíčně. Víc síly, víc výkonu, vyšší rychlost a spoustu technických vylepšení přináší Linhai M565 LT EPS se zcela novým silnějším motorem a posilovačem řízení. Nová alu kola ještě více podtrhují atraktivitu stroje, kompletně přepracovaný digitální displej zobrazuje informace čitelněji a přehledněji. Řadicí páka nyní padne ještě lépe do ruky a umožňuje přesnější řazení. Vyšší světlá výška výrazně zlepšuje průchodnost těžkým terénem. Prodloužený rozvor a elektricky ovládaný pohon 2x4/4x4 s elektrickou uzávěrkou diferenciálu si poradí i s drsným terénem. Spolujezdec ocení nová pohodlná zadní madla. S elektrickým posilovačem řízení, výbornou ovladatelností, vysokou užitnou hodnotou a vyhlášenou odolností se Linhai M565 LT EPS řadí mezi top favority střední třídy. Chcete si čtyřkolku vyzkoušet?! Zavolejte nám dopředu a objednejte si testovací jízdu. K testovací jízdě Vám pak budou stačit dva doklady totožnosti! MOTOR čtyřtaktní jednoválec SOHC se vstřikováním paliva DELPHI Objem válců 499.5 cm3 Palivový systém EFI Převodovka / automatická, CVT variátor se zpátečkou a parkovací polohou, L/H/N/R/P Typy jízdních režimů 2WD a 4WD, přední uzamykatelný diferenciál, kardanem Chlazení ventilátor ŠASÍ / BRZDY / KOLA Přední náprava - nezávislé, McPherson Zadní náprava - IRS / nezávislá dvojitá A-ramena Přední / zadní brzdy - hydraulické kotoučové Přední pneumatiky - AT25 x 8 - 12 Zadní pneumatiky - AT25 x 10 - 12 Ráfky - 12" ALU ROZMĚR Objem palivové nádrže - 14,5 L Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2330 x 1160 x 1265 cm Rozvor kol - 1490 mm Teoretická suchá hmotnost - 384 kg Standartní výbava čtyřkolky LINHAI M565i L EPS T3b: Elektrický startér Tažné zařízení - standartní tažné stejné jako u auta 12" ALU kola kryty rukou Přední naviják Vyvýšené stupačky spolujezdce Samostatné sedadlo spolujezdce USB zásuvka Box pod zadním nosičem.Nová záruka 5 let
CFMOTO Gladiátor X625-A EPS dlouhá EU5
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu. Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm. O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě. Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku. Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí. Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout. Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek. Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce. Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit. Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
čtařkolka CFMOTO Gladiator X1000 EPS T3b šedá model 2022
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce.. Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavní