inzerce, prodej, prodám, bazar

OEM Honda ALU 17"

Kategorie: Honda

OEM Honda ALU 17 kola, slušný stav, 5x114,3 ET55, pneu Pirelli PZero Nero 225/45 s výborným vzorkem
OEM Honda ALU 17"
Podobné inzeráty
Honda Legend KB2 11/2010
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat. Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně. Klady: - nové horní ramena přední nápravy - kompletní výměna všech kapalin - nová originální baterie - velmi atraktivní barva interieru - doděláno denní svícení Zápory které bych časem řešil: - mírná rez u blatníku Technické info: Motor: 3.7i V6 V-TEC Výkon: 217kW Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive) Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu Bose audio s 10 reproduktory Aktivní potlačení hluku v kabině Palubní počítač Bi-Xenon natáčecí světlomety Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí Adaptivní tempomat Parkovací senzory a kamera Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend. Honda Legend KB2 interiér Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc. Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu. Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC). Více fotek: Cenu nabídněte.
Honda Civic EG8 LSi
Prodám Hondu Civic EG8 rok výroby 1994, 1.5i 66kW Motor D15B2 dvoubod, najeto 138XXXkm Dle ještě původního TP třetí majitel, koupeno nové v ČR v Hondě v Ústí nad Labem Výbava LSi: elektrická okna, klimatizace, posilovač řízení, centrální zamykání (teď na DO s alarmem), černošedý interiér Za mne uděláno: světla předek, zadek (origa mám, po domluvě přidám) nová spojková sada Exedy nové vnější tyčky řízení nový chladič + termostat nové tlumiče + Eibach ProKit nová zadní spodní ramena Hardrace výměna repro za 4x Gladen + vytlumení dvěří nové OEM zadní mřížky na platě nová OEM loketní opěrka OEM křídlo kufru nový zadní tlumič Ultersport nové kabely od rozdělovače nové svíčky NGK atd. Plusy: vše co bylo potřeba bylo uděláno plus spousta zbytečností navíc. zapsaná kola v TP 13x5J, 14x5 1/2J, 15x5 1/2J je to sednout a jezdit Mínusy: 1x1cm koroze na pravém lemu klima je prázdná Auto je po dvou důchodcích takže to není topovka, sem tam nějaký škrábaneček se najde, ale v celku vypadá fakt pěkně. K autu jsou i plechy s OEM poklicema a alu Exip, oboje s pneu opravdu na dojetí (viz předposlední a poslední foto).
Seriove a performance dily na Honda S2000 F20C/F22C
- saci svody zvetsene na 70mm + klapka 70mm. Lankova klapla, takze 99-04rv. Cena 10000 kc - nove kovove tesneni pod hlavu Cosworth 88mm prumer, tloustka 0.8mm. Cena 3500 kc - nove kovane pisty Mahle, vc. krouzku, pinu, zavlacek. Na vybrus serioveho FRM valce 87.25mm, kompres 12.5:1 KP. Cena 18000 kc - nova OEM Honda vodni pumpa. Cena 5000 kc - nova sada tesneni OEM Honda na blok - pouzita (funkcni) spojka, dily na sani, EGR, original klapka sani, alternator, hadicky, spojkovy valecek,... - OEM 2004 ap1 fc20 ridici jednotka. Cena 4000 kc
Honda CRX del Sol
Nabízím k prodeji Hondu CRX Targa del Sol VTi - rv. 1992, aktuální nájezd 204 400 km, motor B16A2 - 118 kW - dovezeno do CZ ze Švýcarska v roce 2012 - ve Švýcarsku dostávala pouze autorizovaný pravidelný servis u Honda Hilber Märwil (poslední záznam 195 000 km, importováno ve 197 000 km) - základní výbava bez A/C, manuální střecha, manuální převodovka - Black Daytona interiér (kompletní ve výborné kondici z pofaceliftu) - ALU Buddy Club 15" + Yokohama AD08RS - koncový díl výfuku Supersprint - homologovaný - svody z ITR (B18C6) sériové + nerezový decat pipe - snížené pružiny Eibach (-30 mm) zapsané v TP - kožená řadicí páka z pofaceliftu - reproduktory Bose - OEM Honda na autě nevázne problém - nesvítí žádná chybová kontrolka, ABS a elektronika funguje interiér je taktéž bez závad - nejsou zde pro tento model typické polámané kastlíky, popelníky, kliky, chybějící krytky atp. auto používané pouze výhradně sezóně, mimo sezónu garážované ve vytápěné garáži (vzhledem k nájezdu 500-2000 km/rok i po většinu sezóny zagarážované) k ceně - ta je za vůz tak jak je na fotkách.. lze prodat na OEM 14" kolech, seriovým látkovým šedým interiéru, sériovém výfuku, svodech.. za 199 999,- více o ceně nelicituji přijímám České Koruny, případně rubly, alternativně investiční stříbro, zlato, platinu možná i výměna za Zetor 69++,70++,72++, ideálně 4x4 s čelní hydraulikou.. podle toho možný oboustranný doplatek
Brzdové destičky pro: HONDA CIVIC/CRX/SHUTTLE/PRELUDE
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední. Sada brzdových destiček, kotoučová brzda Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972 uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607 Materiál Low-metallic Zkušební značka ECE-R90 WVA číslo 21322 Tloušťka/síla [mm] 15 mm Šířka [mm] 124 mm Výška [mm] 49,1 mm Omezení výrobce AKEBONO System HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín) HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín) HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín) HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín) HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín) Více tady:
Honda Civic 1.8 i-VTEC Lifestyle Bi-Xenon
V provozu od: 30/01/2014 Palivo: benzín Stav tachometru: 136575 km Objem, výkon: 1798 ccm / 104 kW Barva: šedá metalíza STK: 12/2024 2x klíč; výbava Lifestyle; BI-HID přední světlomety s LED denním svícením; originál autorádio Honda na CD USB AUX Bluetooth + Premium Audio; parkovací kamera; Magic Seats; isofix; loketní opěrky; originál 17" alu Honda se zimními pneu; pravidelný ser vis pouze Honda - 12/2022 provedena servisní prohlídka v našem autorizovaném servisu Honda; kilometry doloženy protokoly TÜV + Cebia Autotracer; v ceně nová česká STK + Emise; 6 rychlostních stupňů; 6x airbag; ABS; alu kola; aut. klimatizace; automatické přepínání dálkových světel; autorádio; AUX; bi-xenonové světlomety; bluetooth; CD přehrávač; centrál dálkový; deaktivace airbagu spolujezdce; dělená zadní sedadla; el. okna; el. sklopná zrcátka; hands free; imobilizér; isofix; klimatizovaná přihrádka; LED denní svícení; Tato inzerce není návrh na uzavření kupní smlouvy dle zákona 89/2012 Sb.;