OEM Honda ALU 17"
Kategorie:
Honda
OEM Honda ALU 17 kola, slušný stav, 5x114,3 ET55, pneu Pirelli PZero Nero 225/45 s výborným vzorkem
Podobné inzeráty
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.
Prodám Hondu Civic EG8 rok výroby 1994, 1.5i 66kW
Motor D15B2 dvoubod, najeto 138XXXkm
Dle ještě původního TP třetí majitel, koupeno nové v ČR v Hondě v Ústí nad Labem
Výbava LSi: elektrická okna, klimatizace, posilovač řízení, centrální zamykání (teď na DO s alarmem), černošedý interiér
Za mne uděláno:
světla předek, zadek (origa mám, po domluvě přidám)
nová spojková sada Exedy
nové vnější tyčky řízení
nový chladič + termostat
nové tlumiče + Eibach ProKit
nová zadní spodní ramena Hardrace
výměna repro za 4x Gladen + vytlumení dvěří
nové OEM zadní mřížky na platě
nová OEM loketní opěrka
OEM křídlo kufru
nový zadní tlumič Ultersport
nové kabely od rozdělovače
nové svíčky NGK
atd.
Plusy:
vše co bylo potřeba bylo uděláno plus spousta zbytečností navíc.
zapsaná kola v TP 13x5J, 14x5 1/2J, 15x5 1/2J
je to sednout a jezdit
Mínusy:
1x1cm koroze na pravém lemu
klima je prázdná
Auto je po dvou důchodcích takže to není topovka, sem tam nějaký škrábaneček se najde, ale v celku vypadá fakt pěkně.
K autu jsou i plechy s OEM poklicema a alu Exip, oboje s pneu opravdu na dojetí (viz předposlední a poslední foto).
- saci svody zvetsene na 70mm + klapka 70mm. Lankova klapla, takze 99-04rv. Cena 10000 kc
- nove kovove tesneni pod hlavu Cosworth 88mm prumer, tloustka 0.8mm. Cena 3500 kc
- nove kovane pisty Mahle, vc. krouzku, pinu, zavlacek. Na vybrus serioveho FRM valce 87.25mm, kompres 12.5:1 KP. Cena 18000 kc
- nova OEM Honda vodni pumpa. Cena 5000 kc
- nova sada tesneni OEM Honda na blok
- pouzita (funkcni) spojka, dily na sani, EGR, original klapka sani, alternator, hadicky, spojkovy valecek,...
- OEM 2004 ap1 fc20 ridici jednotka. Cena 4000 kc
Nabízím k prodeji Hondu CRX Targa del Sol VTi
- rv. 1992, aktuální nájezd 204 400 km, motor B16A2 - 118 kW
- dovezeno do CZ ze Švýcarska v roce 2012
- ve Švýcarsku dostávala pouze autorizovaný pravidelný servis u Honda Hilber Märwil (poslední záznam 195 000 km, importováno ve 197 000 km)
- základní výbava bez A/C, manuální střecha, manuální převodovka
- Black Daytona interiér (kompletní ve výborné kondici z pofaceliftu)
- ALU Buddy Club 15" + Yokohama AD08RS
- koncový díl výfuku Supersprint - homologovaný
- svody z ITR (B18C6) sériové + nerezový decat pipe
- snížené pružiny Eibach (-30 mm) zapsané v TP
- kožená řadicí páka z pofaceliftu
- reproduktory Bose - OEM Honda
na autě nevázne problém - nesvítí žádná chybová kontrolka, ABS a elektronika funguje
interiér je taktéž bez závad - nejsou zde pro tento model typické polámané kastlíky, popelníky, kliky, chybějící krytky atp.
auto používané pouze výhradně sezóně, mimo sezónu garážované ve vytápěné garáži (vzhledem k nájezdu 500-2000 km/rok i po většinu sezóny zagarážované)
k ceně - ta je za vůz tak jak je na fotkách.. lze prodat na OEM 14" kolech, seriovým látkovým šedým interiéru, sériovém výfuku, svodech.. za 199 999,-
více o ceně nelicituji
přijímám České Koruny, případně rubly, alternativně investiční stříbro, zlato, platinu
možná i výměna za Zetor 69++,70++,72++, ideálně 4x4 s čelní hydraulikou.. podle toho možný oboustranný doplatek
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední.
Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972
uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení
Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607
Materiál Low-metallic
Zkušební značka ECE-R90
WVA číslo 21322
Tloušťka/síla [mm] 15 mm
Šířka [mm] 124 mm
Výška [mm] 49,1 mm
Omezení výrobce AKEBONO System
HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín)
HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín)
HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín)
Více tady:
V provozu od: 30/01/2014
Palivo: benzín
Stav tachometru: 136575 km
Objem, výkon: 1798 ccm / 104 kW
Barva: šedá metalíza
STK: 12/2024
2x klíč; výbava Lifestyle; BI-HID přední světlomety s LED denním svícením; originál autorádio Honda na CD USB AUX Bluetooth + Premium Audio; parkovací kamera; Magic Seats; isofix; loketní opěrky; originál 17" alu Honda se zimními pneu; pravidelný ser vis pouze Honda - 12/2022 provedena servisní prohlídka v našem autorizovaném servisu Honda; kilometry doloženy protokoly TÜV + Cebia Autotracer; v ceně nová česká STK + Emise;
6 rychlostních stupňů; 6x airbag; ABS; alu kola; aut. klimatizace; automatické přepínání dálkových světel; autorádio; AUX; bi-xenonové světlomety; bluetooth; CD přehrávač; centrál dálkový; deaktivace airbagu spolujezdce; dělená zadní sedadla; el. okna; el. sklopná zrcátka; hands free; imobilizér; isofix; klimatizovaná přihrádka; LED denní svícení;
Tato inzerce není návrh na uzavření kupní smlouvy dle zákona 89/2012 Sb.;