Obchodní asitentka
Kategorie:
Administrativa
Malá firma se sídlem na Zličíně hledá obchodní asistentku na plný nebo poloviční pracovní úvazek.Pracovní náplň je komunikace s markety,Zalistování nových produktů,fakturace cca 7 faktur denně atd.
práce v programu Pohoda.
Pracovní doba 8 h až 14,30.V pátek do 14 hod.
Jedná se o klidnou práci.
parkováni na našem parkovišti.
telefon :
práce v programu Pohoda.
Pracovní doba 8 h až 14,30.V pátek do 14 hod.
Jedná se o klidnou práci.
parkováni na našem parkovišti.
telefon :
Podobné inzeráty
Hledáme telefonní podporu pro obchodní team.
Jak práce vypadá?
- budete kontaktovat firemní zákazníky
- požadavky zákazníků předáte na obchodního zástupce
- nejedná se o aktivní prodej
Očekáváme
- dobré argumentační schopnosti
- znalost práce na PC - MS office
- příjemné vystupování
- proaktivní přístup
- samostatnost
- ochotu učit se novým věcem
- vlastní notebook s přístupem k internetu
Nabízíme
- dynamický a neustále se rozvíjející obor telekomunikací
- možnost kariérního posunu a osobního rozvoje
- práce z domova
- stabilní a dlouhodobou spolupráci
- hodinová mzda + odměna dle vykonané práce
- možnost práce na částečný úvazek
- výhodný mobilní tarif
- spolupráce formou Živnostenského listu
Zajímá Vás něco dalšího? Nebojte se nás zeptat!
V případě zájmu prosím zašlete Váš životopis na: hrabek.jakub@
Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí:
Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung).
Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype.
Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD.
Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ).
Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
Německý jazyk, zprostředkování, zastoupení.
Zprostředkuji, nebo Vás zastoupím či vyjednám obchodní podmínky nebo dojednám celý obchod v německy mluvících zemích. To samé nabízím i pro soukromé osoby. Vše s možností vycestovat a jednat na místě. Mám velmi seriózní jednání s všeobecným přehledem.
Firma Fabio Produkt spol. s r.o. hledá pro odělení Komodit se sídlem na adrese Nový Zlíchov 6, Praha 5 nového zaměstnance. Požadujeme znalost programu Excel, Word a základy AJ nebo NJ.
Nabízíme plat 35.000,- až 50.000,- Kč.
Dobrý den, jsme personální agentura, která aktuálně do našeho kolektivu hledá šikovného obchodního zástupce s praxi na této pozici min. 1 rok. Náplň práce: navazování nových kontaktů a hledání nových obchodních příležitostí, vyjednávání obchodních podmínek, ideálně pokud již máte kontakty na potenciální zaměstnavatele, HR oddělení, nebo personalisty, kterým by jste služby personální agentury mohli nabídnout. Očekáváme: praxi v oboru, pozice není vhodná pro zájemce bez předchozí praxe obchodního zástupce, PC, ŘP, samostatnost, zodpovědnost a pracovitost, komunikační a vyjednávací dovedností, vytváření vlastní iniciativy, samostatnost. Nabízíme: samostatnou pozici, kde máte možnost se rozvíjet a realizovat své nápady, mladý a přátelský kolektiv, notebook, mobilní tel., práci na HPP ( možnost i ŽL). Základní plat + provize každý měsíc z uzavřených zakázek ( záleží dle vlastních výsledků cca 50 - 80 tis. Kč/ měsíc). Své životopisy zasílejte na: personalwork-agency@