O strategickém marketingu
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Harvard Business School Press
Podobné inzeráty
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
● ZLEVNĚNO !!!
● PRODÁM skripta k předmětu ZÁKLADY MARKETINGU, (teorie, příklady z praxe), jako studijní oporu a pracovní sešit.
▪︎Zpracoval a vydal: Ing. Jiří Králík, Ph.D., MBA.
▪︎Ve verzi ČJ s doplňkami i v AJ.
▪︎Součástí je i CD s obrazovými a textovými podklady.
▪︎Skripta jsou ve výborném stavu, v kroužkové vazbě.
▪︎Původní cena: 450,- Kč
■ Osobní odběr: KUTNÁ HORA - KOUŘIM, (+ BLIŽŠÍ OKOLÍ).
■ ZÁSILKOVNA
Nabízím k prodeji různé knihy a učebnice týkají se oblasti marketingu a managementu:
Marketing a kolektiv (Vyskočilová) - 110 Kč
Základy managementu - Aplikační systematický přehled - 50 Kč
Základy managementu (Z. Pitra) - 300 Kč.
Vybrané knihy zasíláme poštou.
K ceně se dále počítá i poštovné.
Prodám učebnice/skripta vhodné pro studium cestovního ruchu, ale i dalších oborů fakulty FIM Hradec Králové, nakladatelství Gaudeamus. Jde o skripta vydaná v letech 1995-1999, neručím tedy za aktuálnost, nicméně předpokládám, že řada z nich se ještě používá, doporučuji kupovat až poté, co budete vědět, že pro daný studijní program využijete:
Základy managementu - Iva Kovaříková, Svatopluk Mareš
Základy marketingu - Stanislav Rošický
Základy ekonomie - Ladislav Hájek - učebnice pouze ofocena viz foto
V některých dopsány poznámky/podtrháno, některé se lehce rozpadají, ale věřím, že stále poslouží a za zlomek ceny. Cena uvedená je za kus, možnost osobního převzetí v ČB či Zásilkovna +80Kč. Další tituly viz další inzeráty, lze poslat za jedno poštovné.
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!
Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.