inzerce, prodej, prodám, bazar

Nový středový tlumič pro Hondu CM400T, CB400, CB250N a CB450

Kategorie: Náhradní díly

Prodám krásný nový laděný středový tlumič pro Hondu CM400T, CB400N, CB250, CB450N a CB450SC.

Častý problém u motocyklů Honda CM400T, CB400N, CB250,CB450N a CB450SC bývá prorezlý středový tlumič, zejména pak část pod objímkami, která drží výfuky a svody, nebo přímo ve spodní části, jelikož jej Honda z nějakého důvodu vyrobila pouze z 0.8mm tlustého plechu.

Funkce sériového středového tlumiče je lehce ztlumit hluk před tím, než se ke slovu dostanou 2 hlavní tlumiče.

Montáží zde nabízeného středového tlumiče získá vaše motorka lehce hlubší krásný ton a jelikož spaliny skrz něj proudí přímo a netočí se jako v sériovém, přidá vaší motorce také něco málo na výkonu.

Tlumič je vyroben z 2mm tlustého plechu, takže proreznutí zde opravdu nehrozí a je o 600g lehčí nežli sériový.

Rozměry jsou naprosto totožné se sériovým tlumičem, takže je jeho výměna maximálně jednoduchá a tlumič na motorku padne jako ulitý.


Nový středový tlumič pro Hondu CM400T, CB400, CB250N a CB450
Podobné inzeráty
Kolena Honda CM400T, CB400N, CB250N, CB450
Prodam krasna dvoustena kolena na Hondu CM400T, CB400N, CB250N, CB450N Velmi slusny puvodni stav, vcetne hvezdicovych prirub. Orig. Dil Honda
Karburátor pro CM400T,CB400N,CB250N,CB450N a CB450SC
Prodám kompletní profesionálně rapasovaný a odzkoušený karburátor pro Hondu CM400T, CB400N,CB250N,CB450N nebo CB450SC rok výroby 1978-1984 Pokud váš starší motocykl nechce po delším stání nastartovat, ve většině případů je důvodem ucpaný karburátor. Moderní benzín má nízkou trvanlivost a dokáže pohyblivé díly karburátoru, stejně jako trysky spolehlivě zalepit, omezit jejich průchodnost, pohyb a výsledkem je pak nefunkční motorka. Karburátor na obrázcích zde je kompletně repasovaný, všechny díly na něm jsou pečlivě zkontrolovány, byl kompletně rozebrán, vyčištěn ultrazvukem, veškeré funkční plochy perfektně dočištěny a zkontrolovány. Stačí pouze nasadit na motorku a nastartovat. Stav nového dílu. V případě zájmu rád repasuji stejným způsobem i karburátor vaší motorky, stačí se ozvat. Neváhejte prosím shlédnout mé další inzeráty.
Redukce rozety Honda CM400, CB400, CB250, CB450....
Častý problém u Hondy CM400, CB400, CB250, CB450 a jiných je redukční kroužek na zadní rozetě. Je vcelku normální, když se rozeta hýbe pár milimetrů ve směru kterým za ni tahá řetěz a zpět. Bohužel se občas stává, že podložka která je nalisovaná v rozetě se začne protáčet v rozetě, a ne na náboji, tak jak to má být. Relativně tenká rozeta podložku časem přebrousí (viz poslední obrázek) a rozeta se náhle může hýbat ca 1-2 cm zprava doleva, což vede k tomu, že vám dříve nebo později spadne řetěz. Pokud se tak stane v zatáčce v náklonu při 80Km/h a řetěz vám zablokuje zadní kolo...dokáže to výt velmi nepříjemné. Ideální je podložku hlídat, a pokud možno včas vyměnit. Je možné poprosit známého soustružníka, ale nic se nevyrovná pravému orig. dílu, který nabízím zde.
Středový tlumič Honda CM400T, CB400N, CB250 a CB450N
Prodám středový tlumič pro Hondu CM400T, CB400N, CB250 a CB450N. Většina těchto tlumičů má urezlé objímky pro uchycení výfuků a šrouby pro uchycení krytů většinou při demontáži ulomíte, jelikož jsou v tlumiči krásně zarezlé. Tento je v perfektním stavu a všechny závity jsou funkční. Včetně nových nerez šroubů pro boční plechy. Orig. díl Honda, žádná replika.
12 Kw navíc Honda CB400N, CM400T, CB 250T/N a CB 450N
Prodám ostrou vačku pro Hondu CB400N, CB400T, CM400T, CB250T, CB450 a jiné... Pouhou výměnou této vačky se dostanete ze standartních 20Kw na 32. Výměna je velmi jednoduchá, povolíte a utáhnete 8 šroubů, běžně zkušenému mechanikovi to nezabere více než 45min. V případě zájmu vám rád vačku profesionálně namontuji a pokud mi necháte vaši starou 20Kw vačku, rád vám dám slevu 699Kč. Orig. díl Honda, žádná replika.
Nové příruby karburátoru pro:CM400T, CB400N, CB250 a CB450SC
Prodám nové příruby pro Hondu CM400T, CB400N, CB250 a CB450N Častý problém u motocyklů Honda CM400T, CB400N, CB250 a CB450N bývá poškozená příruba spojující motor s karburátorem. Ač to tak třeba na první pohled u vaší motorky nevypadá, po čase se stane, že hliníková část příruby se oddělí od ztvrdlé gumové části, vzniklou, často pouhým okem neviditelnou mezerou si motor začne přisávat falešný vzduch , vznikne nevyvážená směs a motor začne střílet, kolísají otáčky, průběh výkonu není plynulý…….. Výměnou těchto přírub je problém vyřešen a vy můžete jezdit vesele dál. Cena je za obě 2 příruby + 2 gumová těsnění.