Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Kategorie:
Náhradní díly
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Podobné inzeráty
Univerzalní palivový kohout
Suzuki LTZ 250
Suzuki LTZ400 LTZ400Z 2003-2008 Suzuki DR 200 1986-1987
Suzuki DR 250 1990-1995
Suzuki DR350 DR350S DR350SE 1990-1999
Suzuki KING QUAD 300 1992-2000
Yamaha YFM 600 1989-2001
Yamaha YFM 660 Grizzly 2002-2008
Yamaha BIG BEAR YFM250 2007-2009
Yamaha Big Bear 350 YFM350 1987-1999
Yamaha Raptor 350 1986-2010
Yamaha Bear Tracker 250 YFM250 1999-2004
Yamaha Bruin 250 YFM250 2005-2006
Yamaha Moto-4 350 1987-1995
Yamaha Moto-4 250 1989-1991
Yamaha Moto-4 YFM200 1985-1989
Yamaha Moto-4 YFM225 1986-1988
Yamaha Moto-4 YFM250 1990-1991
Yamaha XT 350 1985-2000
Yamaha XT 225 2003
Yamaha XT600E 1990-1995
Yamaha XT600 1984-1989
Yamaha WR450F 2003-2005
Yamaha WR426F 2001-2002
Yamaha WR400F 1998-2000
Yamaha WR250Z WR250F 1992-2006
Yamaha TTR225 1999-2004
Yamaha TTR 250 2001-2007
Yamaha TTR 230 2005-2011
Yamaha TTR 90 TTR90E 2000-2007
Yamaha TTR 90 125 230 250 2000-2011
Yamaha Kodiak 400 YFM 400 1993-1999
Yamaha Kodiak 450 YFM450 2003-2006
Yamaha XVS1100 V-Star 2001-2008
Yamaha Banshee 350 YFZ350 1987-2006
Yamaha WARRIOR 350 YFM350 1987-2004
Yamaha Wolverine 350 1995-2005
Yamaha Raptor 660 2001-2005
Yamaha Timberwolf 250 YFB250 1992 1996
Yamaha Grizzly 450 YFM 450 2007-2013
Polaris Predator 500 2003-2008
Polaris Trail Blazer 250 2000-2003
Polaris Outlaw 525 IRS 2007-2008
A na mnoho dalsích
predni 25cm kotouc 800kc KUS zadni 24,5cm 900kc,desticky 250kc PAR vse viz foto ( zadni dlouhe do 02,kratsi od 03 vis)dobirka +150kc(predem na ucet +90kc) , MAM I JINE DILY klepni na jmeno
ZADNI kratsi
YAMAHA WR250F 03-21
YAMAHA WR450F 03-21
YAMAHA YZ125 03-21
YAMAHA YZ250 03-21
YAMAHA YZ250 FX 15-21
YAMAHA YZ250F 03-21
YAMAHA YZ450 FX 16-21
YAMAHA YZ450F 03-21
ZADNI delsi
YAMAHA WR250 01-02
YAMAHA WR250F 01-02
YAMAHA WR400F 99-00
YAMAHA WR426F 01-02
YAMAHA YZ125 98-02
YAMAHA YZ250 98-02
YAMAHA YZ250F 01-02
YAMAHA YZ400F 1999
YAMAHA YZ426F 00-02
PREDNI
YAMAHA WR250F 01-21
YAMAHA WR400F 98-00
YAMAHA WR426F 01-02
YAMAHA WR450F 03-21
YAMAHA YZ125 98-21
YAMAHA YZ250 98-21
YAMAHA YZ250F 01-21
YAMAHA YZ400F 98-99
YAMAHA YZ426F 00-02
YAMAHA YZ450F 03-21
2X nový zadní brzdový kotouč GROSSKOPF YAMAHA
cena 900Kč za kus
vhodné pro:
YAMAHA WR 250 F 4T 250 03-06
YAMAHA WR 250 F 4T 250 07-16
YAMAHA WR 250 F 4T 250 17-
YAMAHA WR 426 F 425 02-02
YAMAHA WR 450 F 450 03-11
YAMAHA WR 450 F 450 12-15
YAMAHA WR 450 F 450 16-19
YAMAHA WR 450 F 450 20-
YAMAHA YZ 125 125 08-17
YAMAHA YZ 125, WR 125 03-03
YAMAHA YZ 125, WR 125 04-07
YAMAHA 250 YZ 250 08-17
YAMAHA YZ 250 F 250 03-06
YAMAHA YZ 250 F 250 07-08
YAMAHA YZ 250 F 250 09-15
YAMAHA YZ 250 F 250 16-17
YAMAHA YZ 250 F 60. VÝROČÍ 250 16-
YAMAHA YZ 250 F, WR F 4T 250 03-06
YAMAHA YZ 426 F 425 02-02
YAMAHA YZ 450 F 450 03-07
YAMAHA YZ 450 F 450 08-11
YAMAHA YZ 450 F 450 12-15
YAMAHA YZ 450 F 450 16-17
YAMAHA YZ 450 F 60. VÝROČÍ 450 16-
vyklapeci packy viz foto NEPOUZITE UZ JEN sede cena za PAR 500kc!običejne JEN spojkova pačka 200kc KUS dobirka +150kc(predem na ucet +90kc)
Páčka spojky pasuje PRO
YAMAHA WR250F 01-02
YAMAHA WR426F 01-02
YAMAHA YZ125 00-14
YAMAHA YZ250 00-14
YAMAHA YZ250F 01-08
YAMAHA YZ426F 00-02
YAMAHA YZ450F 03-08
Páčka brzdy pasuje PRO
KAWASAKI
KAWASAKI KX100 01-19
KAWASAKI KX125 00-05
KAWASAKI KX250 01-07
KAWASAKI KX250F 04-12
další motorky (3)
KAWASAKI KX450F 06-12
KAWASAKI KX65 00-20
KAWASAKI KX85 01-20
SUZUKI
SUZUKI RM-Z250 04-20
SUZUKI RM-Z450 05-20
SUZUKI RM125 01-15
SUZUKI RM250 01-12
další motorky (2)
SUZUKI RM85 02-19
SUZUKI RMX450Z 10-19
YAMAHA
YAMAHA WR250F 01-05
YAMAHA WR426F 2002
YAMAHA WR450F 03-05
YAMAHA YZ125 02-07
další motorky (6)
YAMAHA YZ250 02-07
YAMAHA YZ250F 02-06
YAMAHA YZ426F 2002
YAMAHA YZ450F 03-07
YAMAHA YZ65 18-20
YAMAHA YZ85 02-20
URČENO PRO MOTOCYKLY
Yamaha MT-125 (2014)Yamaha MT-125 (2015)Yamaha MT-125 (2016)Yamaha MT-125 (2017)Yamaha MT-125 (2018)Yamaha MT-125 (2019)Yamaha YZF-R 125 (2008)Yamaha YZF-R 125 (2009)Yamaha YZF-R 125 (2010)Yamaha YZF-R 125 (2011)Yamaha YZF-R 125 (2012)Yamaha YZF-R 125 (2013)Yamaha YZF-R 125 (2014)Yamaha YZF-R 125 (2015)Yamaha YZF-R 125 (2016)Yamaha YZF-R 125 (2017)Yamaha YZF-R 125 (2018)... Možno poslat dobírkou
Přední stupačky na modely Yamaha, nové. Stupačka včetně čepu, pružiny a segrovky. Cena za 1 ks pravá/levá: 350,- Kč, cena za pár: 650,- Kč.
K dispozici také varianta s žebrovanou gumou.
Yamaha FZ1 2001-2013
Yamaha FZ6 2004-2009 /S2
Yamaha FZ6R 2009-2013
Yamaha FZS 600 Fazer
Yamaha FJR1300 2003-2013
Yamaha TDM 850
Yamaha TDM 900 02-09
Yamaha XJ 900 S Diversion 95-03
Yamaha XJ 600N 98
Yamaha XJR 1200/1300
Yamaha YZF 1000 R1
Yamaha BT 1100 Bulldog 02-06
Yamaha FJR 1300 01-05
Yamaha FZR 600/1000
Yamaha XV 1700 PCR Road Star Warrior 03-05
Yamaha Fazer 700 1986-1987
... a další modely, v případě, že si nejste jisti, mohu poslat nákres s rozměry stupačky.
Možnosti dopravy:
- Česká pošta, platba na dobírku: 90,- Kč
- Česká pošta, platba předem na účet: 60,- Kč
- (výdejní místa po celé ČR), platba předem na účet: 80 Kč
- (výdejní místa po celé ČR), platba dobírkou: 100 Kč
Na Slovensko posílám prostřednictvím společnosti
- Osobní vyzvednutí na výdejním místě, platba dobírkou - 5 €
- Doručení na adresu, platba dobírkou - 7 €
Objednat je možné přes kontaktní formulář níže, uveďte jméno, adresu a způsob platby. Prosím, na telefonní číslo volejte pouze v případě neodkladnosti. Dotazy obratem zodpovím e-mailem.