NOVÉ VYPÍNACÍ LOŽISKO SPOJKY LIAZ, KAROSA
Kategorie:
Náhradní díly
Nové vypínací ložisko spojky na Liaz, Karosa, Slovakia, KZI - 5, 2 kusy, nechám za 1000Kč/kus, možno zaslat, tel.
Podobné inzeráty
Plechařina autobus Karosa C731, C732, LC734,735,736. Karosářské dily: zadní dilec á 1500kč, rohy do podběhů á 700. Dále boční okna Karosa á 300 Kč ks vč gumy, dvojsedačka Karosa socialistická starší á 350, dvojsedačka Karosa ŠD11 á 750, "chobot" sání vzduchu nad kabinu Tatra á 800kč, dveře Tatra 815 těžký tahač přívěsů á 1000,disky návěs nebo tahače 11,75x22,5 á 1500kč, vlnovec zadní Karosa, Liaz a pod. velmi dobrý/nový 800/1500,vzduchové brzdové válce nové nebo po GO Liaz, Tatra, Karosa a přívěsy PV 12,15,22 a pod, ks 700- 1000 dohodou.
Karosa LC735, LC736 ale i C734 dvojsedačka socialistická starší á 400, dvojsedačka Karosa ŠD11 případně ŠL11 á 800Kč, řidičová sedačka s měchem asi nová 3000, další řidičové sedačky velmi slušné 2500,2x sedačka Ikarus 280 á 300, područky Karosa LC 735 á 200- vždy pouze se sedačkou, většinou nové, sedačka řidiče Mates, Liaz 706, Karosa Šl...nevím přesně z čeho? 3000, kryt motoru nový- nevím zda IFA nebo Škoda 706, RTO? 2500kc. Skla boční a zadní Karosa B732, C734, LC335, LC736 - boční á 500, zadní á 1000, řidičovo á 500. Zářivky ŠD a Karosa á 500. Vše nečištěno, jak bylo 30let na půdě
Náprava nekompletní, nejspíše nová... LIAZ, Karosa, Škoda 706 Mates, obložení nové, je mi líto hodit do šrotu. Byla úlozená ve skladu 4500kč a náprava Liaz,Karosa kompletní s brzdovými válci a reduktory 6000kč
Prodám díly na LIAZ trambus 706, 100, 110 a dvouosý vlek. Končíme s provozem. Velmi dobrý stav.
foto 2 - Obložení na brzdy 20kč/ks
8ks - 19cm x 10cm - hladké bez děr.
4ks - 20cm x 18cm - 9 děr.
2ks - 19cm x 18cm - hladké bez děr.
5ks - 20cm x 18cm - hladké bez děr.
5ks - 20cm x 18cm - 8 děr.
8ks - 22cm x 17,5cm - 12 malých děr.
8ks - 19cm x 18cm - 11 děr.
foto 3 a 4 - Pakny vč. obložení
3ks s obložením 19cm x 10cm.
2ks s obložením 20cm x 12cm.
2ks s obložením 20cm x 18cm.
6ks s obložením 20cm x 16cm.
foto 5 - Náboj na vlek, uložení na pakny.
foto 6 - Listy per na LIAZ 110 s drážkou – 300kč/ks
2ks – šířka 9cm délka 25cm.
1ks – šířka 9cm délka 50cm.
1ks – šířka 9cm délka 105cm.
1ks – šířka 9cm délka 133cm .
1ks – šířka 9cm délka 168cm.
1ks – šířka 12cm délka 38cm.
Listy per na LIAZ 100 – 150kč/ks
3ks – šířka 9,5cm délka 125cm.
2ks – šířka 12cm délka 144cm - PRODÁNO.
1ks – šířka 12cm délka 122cm.
foto 7 - Kardanová tyč na valník LIAZ - 300kč.
foto 8 - Brzdové páky (klíče) na LIAZ 110 – 200kč/ks.
foto 9 - Spojkový válec na LIAZ 706 po generálce – 300kč.
foto 10 - Kardanový kříž na LIAZ 706 – 500kč.
Větší ložisko ZKL 1206 - dvouřadé, výklopné 150 Kč
- vnější průměr 62 mm
- vnitřní průměr 30 mm
- šířka 16 mm
Menší ložisko, nevýklopné 100 Kč
- vnější průměr 35 mm
- vnitřní průměr 17 mm
- šířka 10 mm
Dvouřadé kuličkové ložisko 1206 ZKL je konstrukčně shodné s jednořadým kuličkovým ložiskem. Vyznačuje se hlubokými oběžnými drahami a vysokým stupněm přimknutí mezi oběžnými drahami a kuličkami. Ložisko může přenášet kromě radiálního zatížení i axiální zatížení v obou směrech. Dvouřadé kuličkové ložisko je velmi vhodné pro uložení, kde únosnost jednořadého ložiska je nedostačující. Dvouřadé kuličkové ložisko, které má stejný vnější průměr a průměr díry jako jednořadé ložisko, avšak poněkud větší šířku, se vyznačuje podstatně vyšší únosností než jednořadé kuličkové ložisko řady 62 a 63.
Ložisko 22314 JB ZKL (70x150x51 mm)
. soudečkové dvouřadé ložisko
. k dispozici 20 ks
. Rozměry:
vnitřní průměr [ mm ]: 70.000
vnější průměr [ mm ]: 150.000
šířka [ mm ]: 51.000
. Stav: NOVÉ, 100%
. Výroba: ZKL, Česká republika
Soudečkové ložisko 22314 EW33J ZKL má dvě řady soudečků a společnou kulovou oběžnou dráhu vnějšího kroužku. Dvě oběžné dráhy na vnitřním kroužku svírají určitý úhel s osou ložiska. Ložisko je naklápěcí, a může tedy vyrovnávat nesouosost hřídele vzhledem k tělesu či průhyb hřídele. Vzhledem k těmto konstrukčním vlastnostem soudečkové ložisko v podstatě nelze nahradit v mnoha uloženích jinými typy ložisek. Soudečkové ložisko může přenášet kromě radiálního zatížení i vysoká axiální zatížení v obou směrech a svou konstrukcí zaujímají přední postavení na trhu