inzerce, prodej, prodám, bazar

NOVÉ VYPÍNACÍ LOŽISKO SPOJKY LIAZ, KAROSA

Kategorie: Náhradní díly

Nové vypínací ložisko spojky na Liaz, Karosa, Slovakia, KZI - 5, 2 kusy, nechám za 1000Kč/kus, možno zaslat, tel.
NOVÉ VYPÍNACÍ LOŽISKO SPOJKY LIAZ, KAROSA
Podobné inzeráty
LIAZ 100.45, Liaz 100.05,  Karosa, Škoda
Plechařina autobus Karosa C731, C732, LC734,735,736. Karosářské dily: zadní dilec á 1500kč, rohy do podběhů á 700. Dále boční okna Karosa á 300 Kč ks vč gumy, dvojsedačka Karosa socialistická starší á 350, dvojsedačka Karosa ŠD11 á 750, "chobot" sání vzduchu nad kabinu Tatra á 800kč, dveře Tatra 815 těžký tahač přívěsů á 1000,disky návěs nebo tahače 11,75x22,5 á 1500kč, vlnovec zadní Karosa, Liaz a pod. velmi dobrý/nový 800/1500,vzduchové brzdové válce nové nebo po GO Liaz, Tatra, Karosa a přívěsy PV 12,15,22 a pod, ks 700- 1000 dohodou.
Karosa, Liaz
Karosa LC735, LC736 ale i C734 dvojsedačka socialistická starší á 400, dvojsedačka Karosa ŠD11 případně ŠL11 á 800Kč, řidičová sedačka s měchem asi nová 3000, další řidičové sedačky velmi slušné 2500,2x sedačka Ikarus 280 á 300, područky Karosa LC 735 á 200- vždy pouze se sedačkou, většinou nové, sedačka řidiče Mates, Liaz 706, Karosa Šl...nevím přesně z čeho? 3000, kryt motoru nový- nevím zda IFA nebo Škoda 706, RTO? 2500kc. Skla boční a zadní Karosa B732, C734, LC335, LC736 - boční á 500, zadní á 1000, řidičovo á 500. Zářivky ŠD a Karosa á 500. Vše nečištěno, jak bylo 30let na půdě
LIAZ 100.45, Liaz 100.05,  Karosa, Škoda
Náprava nekompletní, nejspíše nová... LIAZ, Karosa, Škoda 706 Mates, obložení nové, je mi líto hodit do šrotu. Byla úlozená ve skladu 4500kč a náprava Liaz,Karosa kompletní s brzdovými válci a reduktory 6000kč
Díly na LIAZ
Prodám díly na LIAZ trambus 706, 100, 110 a dvouosý vlek. Končíme s provozem. Velmi dobrý stav. foto 2 - Obložení na brzdy 20kč/ks 8ks - 19cm x 10cm - hladké bez děr. 4ks - 20cm x 18cm - 9 děr. 2ks - 19cm x 18cm - hladké bez děr. 5ks - 20cm x 18cm - hladké bez děr. 5ks - 20cm x 18cm - 8 děr. 8ks - 22cm x 17,5cm - 12 malých děr. 8ks - 19cm x 18cm - 11 děr. foto 3 a 4 - Pakny vč. obložení 3ks s obložením 19cm x 10cm. 2ks s obložením 20cm x 12cm. 2ks s obložením 20cm x 18cm. 6ks s obložením 20cm x 16cm. foto 5 - Náboj na vlek, uložení na pakny. foto 6 - Listy per na LIAZ 110 s drážkou – 300kč/ks 2ks – šířka 9cm délka 25cm. 1ks – šířka 9cm délka 50cm. 1ks – šířka 9cm délka 105cm. 1ks – šířka 9cm délka 133cm . 1ks – šířka 9cm délka 168cm. 1ks – šířka 12cm délka 38cm. Listy per na LIAZ 100 – 150kč/ks 3ks – šířka 9,5cm délka 125cm. 2ks – šířka 12cm délka 144cm - PRODÁNO. 1ks – šířka 12cm délka 122cm. foto 7 - Kardanová tyč na valník LIAZ - 300kč. foto 8 - Brzdové páky (klíče) na LIAZ 110 – 200kč/ks. foto 9 - Spojkový válec na LIAZ 706 po generálce – 300kč. foto 10 - Kardanový kříž na LIAZ 706 – 500kč.
Kuličková ložiska ZKL 1206
Větší ložisko ZKL 1206 - dvouřadé, výklopné 150 Kč - vnější průměr 62 mm - vnitřní průměr 30 mm - šířka 16 mm Menší ložisko, nevýklopné 100 Kč - vnější průměr 35 mm - vnitřní průměr 17 mm - šířka 10 mm Dvouřadé kuličkové ložisko 1206 ZKL je konstrukčně shodné s jednořadým kuličkovým ložiskem. Vyznačuje se hlubokými oběžnými drahami a vysokým stupněm přimknutí mezi oběžnými drahami a kuličkami. Ložisko může přenášet kromě radiálního zatížení i axiální zatížení v obou směrech. Dvouřadé kuličkové ložisko je velmi vhodné pro uložení, kde únosnost jednořadého ložiska je nedostačující. Dvouřadé kuličkové ložisko, které má stejný vnější průměr a průměr díry jako jednořadé ložisko, avšak poněkud větší šířku, se vyznačuje podstatně vyšší únosností než jednořadé kuličkové ložisko řady 62 a 63.
Ložisko 22314 JB ZKL (70x150x51 mm) soudečkové dvouřadé ČR
Ložisko 22314 JB ZKL (70x150x51 mm) . soudečkové dvouřadé ložisko . k dispozici 20 ks . Rozměry: vnitřní průměr [ mm ]: 70.000 vnější průměr [ mm ]: 150.000 šířka [ mm ]: 51.000 . Stav: NOVÉ, 100% . Výroba: ZKL, Česká republika Soudečkové ložisko 22314 EW33J ZKL má dvě řady soudečků a společnou kulovou oběžnou dráhu vnějšího kroužku. Dvě oběžné dráhy na vnitřním kroužku svírají určitý úhel s osou ložiska. Ložisko je naklápěcí, a může tedy vyrovnávat nesouosost hřídele vzhledem k tělesu či průhyb hřídele. Vzhledem k těmto konstrukčním vlastnostem soudečkové ložisko v podstatě nelze nahradit v mnoha uloženích jinými typy ložisek. Soudečkové ložisko může přenášet kromě radiálního zatížení i vysoká axiální zatížení v obou směrech a svou konstrukcí zaujímají přední postavení na trhu