inzerce, prodej, prodám, bazar

NOSIČOVÁ BATERIE 15,6AH, 36V

Kategorie: Ostatní cyklistika

Vysokokapacitní baterie EVBIKE 15,6 Ah (562 Wh) je určena k montáži nad zadní kolo, součástí balení je nastavitelný nosič. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení, po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Má zabudované bezpečnostní koncové červené světlo, které se automaticky rozsvítí se zapnutím baterie. Vhodná je zejména pro kola s malým rámem nebo pro městská kola.

Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Součástí baterie je USB výstup pro nabíjení externího zařízení. Tuto baterii je možné nabíjet 2A nebo rychlonabíjecí 5A nabíječkou. Nabíječka není součástí balení.

OBSAH BALENÍ:
Baterie 36V/15,6Ah
Nosič baterie a jeho příslušenství
2x klíč pro uzamčení baterie


DŮLEŽITÉ K PROVOZU BATERIE:
Baterii je před první jízdou (po delší přestávce) vždy nutno dobít doplna (nejdříve nabíjím, pak jezdím)
Po skončení jízdy doporučujeme baterii dobít a nenechávat vybitou (dojedu a dobijím)
Před ukončením sezóny a při dlouhodobém skladování je třeba baterii dobít na 50% (dobijím na 50% a pak zakončím sezónu)
Ponechání baterie bez údržby vede k jejímu poškození a ztrátě záruky (když chci jezdit, musím se dobře starat o baterii)


TIP: Nabíječku nejprve zapojte do sítě a až poté připojte nabíjecí konektor do baterie. V opačném případě může dojít k poškození konektorů.
Lithiové články jsou náchylné na poškození vlivem hlubokého vybití, nebo naopak přebití. V bateriích EVBIKE je tedy umístěn inteligentní programovatelný obvod řízený mikroprocesorem. Tento obvod dokáže baterii při nepoužívání uspat a tak ji chrání před rychlým vybíjením. Baterii také chrání při nestandardních situacích, kdy baterii v případě kritické situace odpojí od nabíječky či trakčních kontaktů.

Dojezd závisí na hmotnosti jezdce, intenzitě příšlapu, reliéfu terénu, stylu jízdy a typu pohonu. Při ekonomické jízdě s jezdcem o váze 70 kg lze dojezd běžně prodloužit až na více než 100 km.


Dojezd 80 - 160 km
Výstupní napětí 36 V
Kapacita baterie 15,6 Ah (562 Wh)
Výstupní napětí 36 V
Celková hmotnost 4,2 Kg
Ochrana proti krádeži Ano, zámek
Dojezd 80 - 160 km
Jmenovité napětí článků 3.7 V
Počet běžných cyklů 800 (pokles kapacity o max. 30 %)
Optimální vybíjecí proud 15 A (max. 19A
NOSIČOVÁ BATERIE 15,6AH, 36V
Podobné inzeráty
KIT 250W PŘEDNÍ + LI-ION SHARK AKU
Obrázek je ilustrační.Komplet osvědčeného 250W motoru, vypleteného do značkového ráfku Remerx zvolené velikosti, a našeho špičkového akumulátoru SHARK pro montáž do rámu kola. Nyní s oblíbenou řídící jednotkou BASE, integrovanou v doku akumulátoru SHARK. Součástí je nabíječka a příšlapový senzor (určen pro montáž na pravou stranu středu šlapátek, při montáži na levou stranu je zapotřebí použití držáku pro PAS senzor). K přestavbě tedy už žádné další komponenty nebudete potřebovat. Tato sestava je vhodná pro zákazníky, kteří hledají na montáž snadné, kompaktní a poměrně hmotnostně lehké řešení přestavby na elektrokolo. 250W bezkartáčový eletromotor je opatřený volnoběžkou, takže pokud není zrovna využíván, nijak jezdce nepřibržďuje. Jeho dopomoc do kopců je až tak výrazná, že se ani do větších kopců nezadýcháte (samozřejmě pokud nebudete sami chtít). Ideální elektropohon pro cyklisty všeho věku, kteří z nějakého důvodu už potřebují při jízdě pomoci a více se při projížďce kochat, než trápit. Vyrábíme hned několik velikostí a kapacit akumulátoru Shark, takže lze uspokojit široké spektrum požadavků na dojezd kola. Od cca 65km na 11,6Ah verzi až po cca 120km s největší kapacitou 36V/20,4Ah. Akumulátor umístěný uvnitř rámu (je třeba změřit rozměry, zda se do rámu vejde) poskytuje nejlepší možné vyvážení kola a tedy nejlepší jízdní vlastnosti. Součástí je automatická nabíječka 36V/2A a akumulátor (Shark 11,6Ah), který netrpí žádným paměťovým efektem, takže ho lze dobíjet kdykoliv, třeba po každé jízdě. Akumulátor lze velmi snadno z kola sejmout (při přepravě, skladování atd.) Použitá 15A jednotka BASE je velmi agilní a robustní. PAS senzor zabírá velmi jemně a k dispozici je dle displeje až 9 stupňů přípomoci. Díky kompatibilitě s BBS příslušenstvím je k dispozici na výběr množství displejů a příslušenství. Standardně je ke kitu dodávaný základní LCD displej C961. Na výběr je však také displej C965, 500C a 860C. Srovnávač displejů zde. Požadovaný displej si při objednávce lze specifikovat pomoci volby "typ displeje" na kartě tohoto produktu. POZOR, KVŮLI NESOULADU S NORMOU EN15194 NENÍ AKCELERAČNÍ PÁČKA SOUČÁSTÍ BALENÍ. Spolu s brzdovými pákami s odpojovači lze přiobjednat samostatně. Součastí produktu: Brzdové páky NE Objednat? Akcelerační páčka NE Objednat? Podmínky instalace kompletu: Komplet lze namontovat na všechna běžná jízdní kola s průměrem ráfků 20", 24", 26", 27,5" nebo 28" a 29" s pánským rámem (kvůli místu v rámu). Pro dámské rámy zvolte kit BASE s akumulátorem na nosiči. Ližina úchytu akumulátoru se montuje místo cykloláhve. Pokud nejsou nýty pro cykloláhev dostatečně robustní, je vhodné přidat ještě třetí nýt nebo ližinu pojistit kovovými stahovacími pásky. Technické parametry:Řídící jednotka BASE SHARK 36V/250W s příslušenstvímAkumulátor Li-ion 36V SHARK 11,6Ah s nabíječkou Motory na výběr: motor BASE přední, BASE zadní na šroubovací vícekolečko (max. 7-k) nebo kazetový motor 8FUN (až 9-k) Jak zvolit správnou variantu? Přímo na
KONVERZNÍ KIT /SET/ 750W/36V - 1000W/48V PŘEDNÍ KOLO
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu. Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu. Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu: - značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou - speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou - používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm - výplety jsou od nás před odesláním vycentrované* - sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír - výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy Maximální rychlost 25 km/h Napětí baterie 48V, 36V Výkon pohonu 750W, 1000W Hmotnost 7,3 Kg Volnobněžka Ne Vestavěná převodovka Ne Možnost rekuperace Ne Točivý moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V Výkon 750W/36V nebo 1000W/48V Montážní šířka 100 mm Napětí 36V / 48V Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů Průměr 243 mm
KONVERZNÍ KIT 750W 36V / 1000W 48V PŘEDNÍ LITÉ KOLO 20''
Specifikace: Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce: tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V Montážní šířka předního kola: 100mm Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x) Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku). Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. 341/2014Sb., příloha č. 12, část C a při dodržení ostatních ustanovení normy EN 15194+A. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit. Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně. Sety o tomto výkonu doporučujeme instalovat pouze do ocelových předních vidlic. Hliníkové vidlice by měly být opatřeny doplňkovým ramenem pro rozložení kroutícího momentu. Hmotnost pohonu 6,6 kg Maximální rychlost 25 km/h Napětí baterie 48 V, 36 V Umístění pohonu Přední, Zadní Velikost ráfku 20" Výkon pohonu 1000 W, 750 W Kroutící moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V Hlučnost pohonu
Akumulátor Li-ion LG 36V, 12,8 Ah Shark + 2A nabíječka
Kompletní specifikace Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark, která přitom pojme solidní kapacitu 36V/12,8 Ah. Vyrobeno ze značkových článků LG Chem (40x3200mAh). "Ochranou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami a balancery. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale odolného plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.) Technické parametry: Typ článků: Li-ion značkové LG Chem INR 18650-MH1 Nabíjecí napětí: 42V Nominální napětí: 36V Nominální kapacita: 12,8 Ah (460Wh) @ 0.2C vybíjení Využitelná kapacita:** 12,4Ah (446Wh) @ 0.5C vybíjení Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule. Doba nabíjení: standardní nabíjení - 6 hod. BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka, balanční obvody) Max. nabíjecí proud: 4A Nominální vybíjecí proud: 20A Max. vybíjecí proud: 40A (15s) Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení do 1A Indikátor stavu aku: ano Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: přepínačem elektronicky přes BMS Rozměry akumulátoru(bez doku - v,š,d): 95x75x330mm Hmotnost akumulátoru (bez doku): 2,65 Kg Hmotnost doku: 0,17 Kg Nabíjecí konektor: ST-3pin (max. 4A) Standardní nabíječka: 36V/2A plně automatická STC-8127LC - STC-3pin Volitelná nabíječka: 36V/4A plně automatická STC-8150LC - STC-3pin Záruka: 24 měsíců
Wayfarer Electric Bike - ESKUTE
***používané 1 léto, stále v záruce s najeto pouze 123 km **** -250W bezkomutátorový převodový motor -36V 10AH lithium-iontová baterie -LCD Digital Panel Specifikace Baterie 36V 10AH Elektrický nábojový motor 250W Bezkomutátorový převodový motor Celková nosnost 120 kg Doporučená výška jezdce 160 - 200 cm Nabíječka 36V/2,0A Ovladač 36V 15A Displej LCD Hmotnost 25kg Úrovně podpory pedálů 1-5 úrovní
Nosičova baterie.
Prodam novou pouze jednou nabitou baterii na nosič kola. Parametry viz odkaz jen se jedna o 19AH