Nosičova baterie.
Kategorie:
Ostatní cyklistika
Prodam novou pouze jednou nabitou baterii na nosič kola. Parametry viz odkaz jen se jedna o 19AH
Podobné inzeráty
Vysokokapacitní baterie EVBIKE 15,6 Ah (562 Wh) je určena k montáži nad zadní kolo, součástí balení je nastavitelný nosič. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení, po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Má zabudované bezpečnostní koncové červené světlo, které se automaticky rozsvítí se zapnutím baterie. Vhodná je zejména pro kola s malým rámem nebo pro městská kola.
Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Součástí baterie je USB výstup pro nabíjení externího zařízení. Tuto baterii je možné nabíjet 2A nebo rychlonabíjecí 5A nabíječkou. Nabíječka není součástí balení.
OBSAH BALENÍ:
Baterie 36V/15,6Ah
Nosič baterie a jeho příslušenství
2x klíč pro uzamčení baterie
DŮLEŽITÉ K PROVOZU BATERIE:
Baterii je před první jízdou (po delší přestávce) vždy nutno dobít doplna (nejdříve nabíjím, pak jezdím)
Po skončení jízdy doporučujeme baterii dobít a nenechávat vybitou (dojedu a dobijím)
Před ukončením sezóny a při dlouhodobém skladování je třeba baterii dobít na 50% (dobijím na 50% a pak zakončím sezónu)
Ponechání baterie bez údržby vede k jejímu poškození a ztrátě záruky (když chci jezdit, musím se dobře starat o baterii)
TIP: Nabíječku nejprve zapojte do sítě a až poté připojte nabíjecí konektor do baterie. V opačném případě může dojít k poškození konektorů.
Lithiové články jsou náchylné na poškození vlivem hlubokého vybití, nebo naopak přebití. V bateriích EVBIKE je tedy umístěn inteligentní programovatelný obvod řízený mikroprocesorem. Tento obvod dokáže baterii při nepoužívání uspat a tak ji chrání před rychlým vybíjením. Baterii také chrání při nestandardních situacích, kdy baterii v případě kritické situace odpojí od nabíječky či trakčních kontaktů.
Dojezd závisí na hmotnosti jezdce, intenzitě příšlapu, reliéfu terénu, stylu jízdy a typu pohonu. Při ekonomické jízdě s jezdcem o váze 70 kg lze dojezd běžně prodloužit až na více než 100 km.
Dojezd 80 - 160 km
Výstupní napětí 36 V
Kapacita baterie 15,6 Ah (562 Wh)
Výstupní napětí 36 V
Celková hmotnost 4,2 Kg
Ochrana proti krádeži Ano, zámek
Dojezd 80 - 160 km
Jmenovité napětí článků 3.7 V
Počet běžných cyklů 800 (pokles kapacity o max. 30 %)
Optimální vybíjecí proud 15 A (max. 19A
Trekové kolo ve výborném stavu, výbava Shimano XT, hybridní pedály Shimano. V roce 2019 doplněné sadou Lovelec KIT BB, nosičová LI-ion baterie , 13 Ah, motor Bafang, najeto 3100 km, nové pláště.
Kompletní sada se středovým pohonem, s řídící jednotkou a kabeláží, baterii 36V 13Ah na rámu s 5A rychlonabíječkou. Výkon motoru: 250 W při 36V baterii. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68 - 72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol.
Baterie EVBIKE 13 Ah (468 Wh) je dodávána s látkovou brašnou, kterou je možné umístit do rámu, do batohu, nebo podle vašich potřeb a možnosti využití. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Samotná baterie je v plastovém boxu s vyvedeným nabíjecím a vybíjecím konektorem.
SADA OBSAHUJE:
Motor 36 V, 250 W
Rámová baterie 36 V, 13 Ah
Nabíječka 5 A
Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy
Snímač rychlosti s magnetem
Převodník 46 zubů s ochranným krytem
L+P šlapací klika
Montážní materiál (šroubky a matky)
K sadě je třeba dokoupit displej
Nemůžete se dočkat a chcete vyrazit na kolo hned po zimě? Nebo si chcete užít zimní krajinu ze sedla koně? Nebo musíte pracovat v třeskutém mrazu venku? Pořiďte si elektricky vyhřívané rukavice SAVIOR, ochráníte tak své ruce od prokřehnutí a omrzlin a můžete si i v zimě užít tepelný komfort, ať již při práci nebo zábavě!
PODROBNÝ POPIS A PARAMETRY PRODUKTU:
Vyhřívání
5 prstů a hřbet ruky
3 stupně vyhřívání
40°C, 55°C, 65°C
Doba vyhřívání
až 3 hodiny, 4,5 hodin, 6 hodin
Materiál
Softshell, vnitřní je Fleece
Napájení
Baterie 7,4V, 2200 mAh, použití až do -25°C
Dobíjení
Přiloženým adaptérem
Barva
Černá
Velikost
změřte se dle posledního obrázku
Ovládání smartphonu
Reaguje na dotyk
Elektrické vyhřívání ve 3 režimech Rukavice jsou elektricky vyhřívané na hřbetě ruky a na jednotlivých prstech končetiny. Teplo je rozváděno rovnoměrně pomocí uhlíkových vláken, které spolu s infračervenými paprsky ruce nejen zahřívají, ale zároveň mají pozitivní vliv na krevní oběh, snižují bolestivost, pomáhají s hojením a dokonce snižují vlhkost způsobenou pocením. Teplotu lze nastavit dle aktuální potřeby a povětrnostních podmínek ve 3 možných režimech s teplotou od 45 do 65 stupňů Celsia. Dlouhá výdrž baterie Bojíte se, že topení nebude dostatečně účinné? Zbytečně! Polymerové dobíjecí baterie (7.4V, 2 200 mAh) fungují nepřetržitě 3 – 6 hodin podle vybraného teplotního módu. Při teplotě -25°C fungují při nejvyšším nastavení celé 2 hodiny! Součástí balení je i nabíječka určená pro nabíjení baterií. Baterie se vkládají do manžety, jejich výměna je nadmíru snadná. Topení začne hřát rychle po stisknutí tlačítka na hřbetu ruky v požadovaném nastavení. Voděodolné a větruvzdorné Rukavice jsou vhodné na jakékoli outdoorové sporty včetně jezdeckých a zimních. K tomu jsou uzpůsobeny, jsou vyrobeny z voděodolného a větruvzdorného materiálu s protiskluzovou zesílenou úpravou na dlaních (70% polyester, 20% neopren, 10% bavlna). Pomocí manžety na suchý zip lze upravit upevnění v oblasti zápěstí, aby rukavice dokonale padly a znemožnilo se přístupu studeného vzduchu do rukavic. Moderní design a zpracování Rukavice mají perfektní dílenské zpracování a moderní design. Jsou dodávány v černé barvě a ve velikostech od S po XXL dle tabulky velikostí.
Hmotnost 2.1 kg
Vyhřívání 5 prstů a hřbet ruky
3 stupně vyhřívání 40°C, 55°C, 65°C
Doba vyhřívání až 3 hodiny, 4,5 hodin, 6 hodin
Materiál Softshell, vnitřní je Fleece
Napájení Baterie 7,4V, 2200 mAh, použití až do -25°C
Dobíjení Přiloženým adaptérem
Barva Černá
Velikost S-3XL změřte se dle posledního obrázku
Ovládání smartphonu Reaguje na dotyk
Doprava - dobírka PPl v hodnotě 200 Kč
PŘESTAVBA VAŠEHO KOLA NA ELEKTROKOLO
MÁTE DOMA STARŠÍ KOLO ?
na kterém už vlastně ani nejezdíte, protože nemáte už tu správnou kondici nebo se vám prostě nechce v potu tváře šlapat do blízkých kopců? Nenechávejte kolo zanášet dál prachem, přestavte si ho na elektrokolo a najděte pro něj mnoho nových možností využití. Můžete s ním se zanedbatelnými provozními náklady jezdit do práce, nebo zase začít jezdit na cyklistické výlety po okolí, aniž byste se strhali. Na rovince můžete udělat něco pro svoje zdraví a užívat si jízdu s lehkým šlapáním, když však přijde kopec, pomůže vám ho překonat elektromotor. Šlapat můžete, ušetříte tím energii baterie, ale do běžných kopečků se můžete elektrokolem nechat prostě vyvézt. Už žádné přehnané pocení ani zadýchávání. Užijete si prostě výlet a přírodu. Postupně třeba získáte zase někdejší kondici a motor budete potřebovat méně a méně, je to jen na vás. Nešlapte na místě na rotopedu u televize, vyrazte zase ven na vzduch!
SAMOZŘEJMĚ MÁTE MOŽNOST
koupit si pro tyto účely kompletní e-kolo, ale když už máte starší kolo doma, proč ho nepřestavět a neušetřit? Pro přestavbu slouží tzv. „konverzní sety“, které obsahují vše potřebné a pasují na 95% v současnosti používaných kol. Hlavní součástí je bezkartáčový elektromotor o různých výkonech (250W, 350W, 500W, 750W, 1000W nebo třeba 1500W), který je součástí předního nebo zadního kola (dodává se přímo s kompletním kolem, stačí ho jen vyměnit). Dále sety na přestavbu obsahují dvojici brzdových páček, ovladač plynu a řídící jednotku. Může obsahovat i nejrůznější držáky, brašny na baterie nebo čidla šlapání PAS (pedálový asistent).
BATERIE SE PRODÁVAJÍ SAMOSTATNĚ
aby si každý zákazník mohl vybrat kapacitu a technologii podle svých potřeb a finančních možností. Nejdostupnější jsou klasické olověné baterie, které jsou ale také poměrně těžké. Špičkou v technologických trendech jsou naopak baterie LiFePO4 (vylepšená Li-ion technologie), které vynikají dlouhou životností, vysokými kapacitami i proudy a hlavně velice nízkou hmotností. Jsou však podstatně dražší.
SET NA PŘESTAVBU
si můžete u nás zakoupit jako stavebnici, ale nabízíme také kompletní přestavbu vašeho kola na klíč. Kolo k nám přivezete a po dvou dnech si proněj přijedete, to už to bude ale moderní elektrokolo do města i do terénu! Na tuto možnost se u nás prosím informujte.
-přední světlo force CREE XM-L2 U3 LED, svítivost až 1000 LM
-4400 mAh/ 8,4V (4* 2200 mAh/2) Li-on baterie v pouzdře- plastový obal na baterku s 1 popruhem do rámu/ pod představec/ na sedlovku
-včetně 2 silikonových vložek proti oděru rámu
s 2 gumovými poutky pro uchycení světla na řidítka/ držáky
-kabel s voděodolnými závitovými konektory (IP65)
-délka kabelu: 35 cm + prodlužovací kabel: 110 cm
-2 režimy svícení: vysoký 100% a nízký 30% + 1 režim blikání
-s třístupňovým indikátorem stavu baterie v tlačítku ovládání
-včetně držáku na hlavu-čelovky s 2 poutky a držáku na helmu
-hrubý reflektor (orange peel), včetně volitelné širokoúhlé čočky
-nabíječka 1A/230V EUR s indikátorem, doba nabíjení: 3-4 h
-výdrž: 3h-vysoký režim, 10h-nízký režim, 8h-režim blikání
-materiál světla: hliník, délka: 55 mm, průměr: 42 mm
-hmotnost s baterkou: 320 g, baleno v krabičce force
-*pro úsporu baterie rozpojte kabel baterie a světla po každé jízdě
Pošta dobírka 200 kč.