nosiče na auto BMV
Kategorie:
BMW
málo použivané
Podobné inzeráty
Střešní nosiče/příčníky THULE WINGBAR (nižší hlučnost o 90%!). Sada příčníků pro vůz BMW X6. Nosiče perfektně pasují na profil podélníků tohoto vozu - samy se po dotáhnutí seřídí pro dokonalé sednutí, inovativní řešení uchycení pomocí pogumovaných ocelových pásků. Výhodou je velká variabilita - pasují jak na úzké, tak na velice široké podélníky (rozměr podélníků 22-68mm). Hliníkové ALU nosiče vynikají nízkou hmotností a vysokou pevností. ALU tyče obsahují T-drážku pro rychlé upnutí příslušenství - T-drážka je kompatibilní se všemi evropskými výrobci příslušenství jako je THULE, Atera, Neumann, Hakr, Piccola-M... Uvedená cena je za pár, tzn. dva kusy kompletních příčníků včetně patek. Jednoduchá montáž bez použití nářadí. Schváleno zkouškou City Crash! Půvdní cena 6990,- Kč.
Prodám velice opticky i technicky zachovalý kombík od BMW. Tento kousek si přivezl před lety můj kamarád z Německa po prvním majiteli. Následně ho používal až do minulého roku, toho času už jako druhé auto do rodiny. Každopádně dostal služební auto a pro toto už neměl místo. Já mu měl pomoct s prodejem, ale když jsem viděl v jakém je to auto stavu, rozhodl jsem se si ho nechat pro sebe :) Bohužel teď po roce jsem zjistil že mi auto jen stojí v garáži, jezdím s ním opravdu výjimečně, a přijde mi to škoda.
Najeto necelých 260 tKm
r.v. 6/2003
Výbava:
- Automatická klima
- Tempomat
- Přední okna v elektrice
- Černá stropnice
- Vyhřívané sedačky
Stav auta je na skoro dvacet let starý kousek opravdu hodně solidní jak v interiéru, tak v exteriéru. Až na pár malých šrámů viz foto (které má na svědomí jeho žena, když s ním poslední dva roky jezdila) je skoro jako nové. Za celou dobu auto dostalo vždy vše co potřebovalo, olej měněn po 15tis a olej v převodovce po 60 tis. Rozvody dělány v 10/2021, poslední servis byl už za mně byl nový termostat, olej v motoru, zadní brzdy, uložení zadní nápravy + nějaké drobnosti aby auto prošlo v pořádku technickou + jsem nechal udělat adaptaci automatické převodovky (řadí uplně krásně, akorát mam asi trochu jiný jízdní styl než kamarád který jezdil spíš na spotřebu a přišlo mi že trochu podtáčí motor, po adaptaci vyřešeno). Nechal jsem udělat nový levy přední blatník a stříknout do barvy, protože byl trochu chycený. Jinak je auto bez koroze.
Na autě všechno funguje jak má. Klima, centrál, tempomat, rádio, okýnka, motoricky i mechanicky vše funkční.
Nedostatky:
Je to skoro dvacet let staré auto, takže i když všechno funguje, je vždycky co dělat. Nebudu sem psát nesmysl o tom, že je auto bez investic, i moje 3 roky staré auto by taky něco chtělo udělat :)))
- Na volnoběh občas drnčí tepelný štít u svodů, zapomněl jsem říct ať to vyřeší v servise
- Chybí vnitřní plastové obložení kolem okna pátých dveří
- Přední světla (projektory) svítí ještě jakž-takž, ale na příští technické už by se jim to nemuselo líbit
Upřimně kdybych s tím autem jezdil víc a měl ho kde skladovat (jinde než v garáži v centru Prahy za 3k měsíčně) tak se ho nezbavuji, ale se dvěma malými dětmi se mi takový výdaj těžko obhajuje.
Řekl bych že to vzhledem ke stavu (a vlastně už stáří) není uplně adept na denní ježdění, nebo aspoň pro někoho, kdo se o to bude starat. Zase vzhledem k automatu to na závodění a drifty uplně nebude :)))
Auto je k vidění v Praze - Malé straně.
Při slušném a věcném jednání jsem schopný bavit se o ceně u auta.