inzerce, prodej, prodám, bazar

Nicot Fox elektro enduro

Kategorie: Enduro

Elektrické dirt Bike Nicot eFox Super Power
Špičkový výkon 12kw bezkomutátorový motor
Synchronní DC permanentní magnet
4 převodové stupně
Ovladač: ATP00
Baterie: 72V50A
Doba nabíjení: 4 hodin
Nabíječka: 84v10a
Dojezd : 100 km pro 65 kg jezdce
Maximální rychlost: 110 km/h
Schopnost stoupání: 35 stupňů
Offroadové pneumatiky: Přední 70/100-19, Zadní 90/100-16
nebo Super Moto pneumatika: přední 110/70-17, zadní 140/60-17
Čistá hmotnost: 80 kg
Maximální zatížení: 150 kg
Velikost produktu: 1940 * 760 * 1170 mm
Rozvor: 1320 mm
Výška sedáku: 87 cm
Světlá výška: 31 cm
Talaria Sting Sur Ron Light Bee KTM Storm Bee elektrické enduro elektro enduro
Nicot Fox elektro enduro
Podobné inzeráty
enduro Nicot E Beast
Elektrické dirt Bike Nicot E-Beast Super Power Špičkový výkon 12kw bezkomutátorový motor kroutící moment až 700Nm na zadním kole Synchronní DC permanentní magnet 4 převodové stupně Ovladač: ATP00 Baterie: 72V50A Doba nabíjení: 4 hodin Nabíječka: 84v10a Dojezd : 100 km pro 65 kg jezdce Maximální rychlost: 110 km/h Schopnost stoupání: 35 stupňů Offroadové pneumatiky: Přední 70/100-19, Zadní 90/100-16 nebo Super Moto pneumatika: přední 110/70-17, zadní 140/60-17 Čistá hmotnost: 80 kg Maximální zatížení: 150 kg Velikost produktu: 1940 * 760 * 1170 mm Rozvor: 1320 mm Výška sedáku: 87 cm Světlá výška: 31 cm Talaria Sting Sur Ron Light Bee KTM Storm Bee elektrické enduro elektro enduro
Beta RR Enduro MY23 350, 390, 430, 480
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,- Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon. RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný. Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
RR 4T Enduro Racing MY23 350, 390, 430, 480
BETA ENDURO BIKE RR 4T 350 RACING MY23 - Kč 269.900,- BETA ENDURO BIKE RR 4T 390 RACING MY23 - Kč 269.900,- BETA ENDURO BIKE RR 4T 430 RACING MY23 - Kč 269.900,- BETA ENDURO BIKE RR 4T 480 RACING MY23 - Kč 269.900,- Přišel podzim a jako obvykle Betamotor představuje nový RR Racing My 2023, aby zahřál srdce fanoušků Endura! V souladu s tradicemi Beta přichází řada kol RR Racing kompletní se vším potřebným k přeměně enduro modelů toskánské značky na stroje připravené závodit v těch nejtěžších podmínkách a na nejkonkurenceschopnějších akcích. Hlavní novinkou dvoutaktních a čtyřtaktních modelů Racing My 2023 je zavedení zadního tlumiče Kayaba (KYB), speciálně vyrobeného japonskými experty na odpružení pro Enduro kola Betamotor. Těží z nejlepších materiálů a nejmodernějšího výzkumu provedeného společně s inženýry Beta, což umožňuje zásadní evoluční krok v odpružení motocyklu. Modelová řada Racing je zakončena novou grafikou Racing, která zvýrazňuje elegantní tvar nových krytů chladiče představených na RR před několika měsíci, a řadou různých součástí, jako jsou chrániče rukou. Kontrola trakce – 4Str Range Aby byly výkony svých modelů, a zejména motorek s větším objemem, stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, kromě uživatelsky volitelných elektronických map řízení motoru je RR Racing vybaven funkcí kontroly trakce. Funkci Traction Control lze zapnout kdykoli obvyklým tlačítkem na ovládacím panelu mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Protože jak funkce TC, tak funkce výběru mapy motoru jsou ovládány z tohoto panelu, má dvě ovládací tlačítka a dvě samostatné indikační LED pro obě funkce.
Beta RR 4T Enduro 125 LC
BETA RR 125cc 4T LC enduro - black BETA RR 125cc 4T LC enduro - white BETA RR 125cc 4T LC enduro - red Čistý závodní styl a maximální zábava! To je duch nového RR 125 LC, nové generace motocyklů RR, vždy přinášející opravdové emoce. Řada technických a estetických aktualizací charakterizuje RR 125 LC, skutečnou beta verzi nejvyšší řady pro tuto kategorii. Nový 125ccm 4-taktní motor se vstřikováním v kombinaci s obnoveným podvozkem, s novou geometrií rámu a odpružením poskytuje skvělou ovladatelnost a reaktivitu, vždy maximalizuje požitek z jízdy. Silný rodinný pocit se závodní sérií RR díky novým plastům s agresivním vzhledem a grafikou inspirovanou světovými šampiony Brad Freeman a Steve Holcombe Řada RR 125 LC se skládá ze dvou verzí, Enduro a Motard; oba aktualizované, díky nový motor a výfukový systém, na nejnovější kategorii Euro 5. RR 125 LC Enduro, přímo inspirované velkými RR, kteří závodí na mistrovství světa WEC jak pro technické, tak pro estetické vlastnosti, bylo zrozeno, aby čelilo všem typům terénu a překážkám na plný plyn! Barvy: Bílá / Černá / Červená
Elektro Enduro 27 kW 92V, podpora rychlo nabíjení
Dobrý den, Zkusím nabídnout svůj stroj, pokud by někdo měl zájem. Prodám velmi specifický stroj. Elektro enduro s výkonem 27 kW, obrovská síla a maximální rychlost 100 km/h (lze ale zvýšit i snížit nastavením samotné jednotky nebo změnou rozety). Ovladač motoru Nucular - pomyslný vrchol toho co dnes lze mít. Součástí je display, který ukazuje stav baterie, rychlost a celkově se přes display ovládá celá motorka. Motorka má obrovskou sílu, nebyl problém jezdit výjezdy kde normálně jezdí klasické krosky. Velmi rychlá akcelerace, na akceleraci to bez problému ujede klasickým motorkám. Díky zvolené baterii a Nucularu lze nabíjet velmi rychle - do 45 min plně nabito. Nabíječka je integrovaná v rámu - není potřeba tahat jakékoliv zdroje s sebou, jen vytáhnete kabel a nabíjíte kdekoliv, kde je klasická zásuvka. Dojezd v pohodě 100 km i při velké zátěži. Motorka vybavena předním a zadní LED světlometem, který svítí naprosto skvěle. Motocyklové brzdy i tlumiče, navíc je zde funkce brždění rekuperací - klasické brzdy potřebujete velmi málo. Motorka je vybavena přepínačem rychlostí, 3 stupně - zpátečka, 40% výkonu a mdlejší odezva na plyn, 100% výkonu a rychlá odezva na plyn. Proti sérii je tento bike vylepšen vyššími řídítky Renthal a velmi kvalitními enduro pneu Bridgestone. Ideální pro někoho, kdo už má zkušenosti s motorkami. Výkonu je tolik, že překvapí i zkušené jezdce. Další dotazy rád zodpovím po telefonu. Abych předešel případným dotazům - legální provoz na silnici to nemá, je to stejné jako na krosce bez značek nebo na pitbiku. Kdo bydlí na vesnici, nebo to chce provozovat na chatě, tak asi není problém. Já na tom jezdil všude i ve městě, občas ale musíte být rychlejší když se někde objeví četníci :) Prosím volejte jen vážní zájemci. Surron Sur ron Sur-ron kuberg talaria drill one revx segway onyx stealth oset ranger torror ebike e-bike emoto e-moto elektro bike ktm e-xc Velimotor Sting storm bee
Ktm exc 525 supermoto/enduro
Ktm Exc 525 supermoto/enduro. R.v 2002, třetí majitel. Poslední roky jezdila jen na supermoto sadě. K motorce dám díly jako Výfuky,plasty,světlo,destičky atd. druhou sadu kol. Motorka jezdí svítí bliká vše funguje. Já na ni nemám čas motorka skoro celou sezónu stála. Cena pevná. Supermoto kola zapsané v Tp. V tp zapsaný výkon 12kw možno řídit na a2 Spousta dochovaných faktur ze servisů. supermoto motard akrapovič powerparts A2 do 35kw ktm KTM FAKTORY, KAWASAKI, HONDA, SUZUKI, YAMAHA, HUSQVARNA, GAS GAS, VOR, HUSABERG,TM, RACING TEAM, ENDURO,APRILIA, YZ, RM , CR, SX, XC, KX, EXC, SX-F, KX-F, YZ-F, RM-F, CR-F, EXC-F, XC-F,MOTORKY, PRO CIRCUIT, KUBATURA, KUBATURY 50, 85, 65, 125, 150, 200, 250, 350, 450, 480, 500, 525, 530, XT, DT, RMZ, O´NEAL, FOX, SHIFT, FLY, KENNY,SHOT, SADE, ACERBIS, LS2, UFO PLAST,SIDI,STARS,Enduro Yamaha Husqwarna Husaberg Honda Kawasaki Suzuki