inzerce, prodej, prodám, bazar

Nabízím k prodeji Škoda Favorit 1990

Kategorie: Škoda

Nabízím v původním stavu auto Škoda Favorit s tažným zařízením, bez STK. Auto je garážované, bez koroze. Pouze doporučuji vyměnit práhy. Rok výroby 1990, EKO není placeno - od poplatku je osvobozen držitel ZTP.
Nabízím k prodeji Škoda Favorit 1990
Podobné inzeráty
Škoda Favorit 135l 1990, náhradní díly
Škoda Favorit 1990 Prodám osobní automobil Škoda Favorit. Cena 20000Kč, s náhradními díly cena 28000Kč. Rok výroby 1990, 135l. Bez technické, provozu schopný. Ekodaň nutná doplatit. Auto má tažné zařízení, téměř bez koroze. Uskladněno v garáži. Mohu prodat i náhradní díly: Nové blatníky, nová zimní kola s disky a další věci ze staršího favorita. Nepište e-maily, volejte na číslo: .
Škoda Favorit 136L po částečné GO 1990
Prodám vůz Škoda Favorit po částečné GO karoserie a interiéru. Vozidlo již nemám kde skladovat a nechci jej nechat stát na dešti. - 1. reg. 20.12.1990 - najeto reálně kolem 80.000 km - oprava karoserie spočívala pouze v lakování, které už nešlo opravit, jinak byla zdravá. Lakováno do původní barvy. (50.000) - proběhla výměna zašlých plastových částí interiéru vč. přístrojové desky a koberců (10.000) - byly přečalouněny sedačky do podobného vzhledu jako původní (25.000) - vyměněno veškeré vnější osvětlení, nárazníky, zrcátka, demontováno tažné zařízení (10.000) - GO přední nápravy vč. tlumičů a pružin - na voze je provedena malá testace historického vozidla - z důvod pádu objektu, v kterém byl Favorit skladovaný, došlo k poškození karoserie viz foto. - TK do 07/2024, vůz prošel bez jediné závady Vůz k prohlídce v Praze 10 - Uhříněvsi Cena k jednání, která v součtu nepokryje náklady provedených oprav
Škoda Favorit 135LS, 16 873 km, 1990, 2. majitel
Prodám Škoda Favorit 135 LS, vyroben v roce 1990 (výroba Československo). Nájezd kilometrů pouze 16 873 km na benzínovém motoru 1.3 s karburátorem. Jsem druhým majitelem a při přepisu na sebe jsem platil EKO poplatek 10 000,- Kč. Favorit jsem koupil od majitelky ve věku 82 let (2 roky zpět), která měla vůz odstavený v garáži po úmrtí manžela téměř 20 let (k vozidlu znám příběh, důvod nízkého nájezdu a podobně). Na fotografiích tedy vypadá lak téměř matný, realitou však je, že auto nebylo umyto právě téměř 20 let, kdy stálo v garáži. Od mé koupě taktéž skladováno v suché garáži a bohužel stále neumyto, zaprášeno. :) Vše je v originálním, původním stavu. Upravoval jsem pouze přední světla – rozebrané, nalakovaný vnitřek do černé barvy, nové skla světel. Po dohodě mám také zadní světla z verze Silverline (s bílým blinkrem). Po koupi v roce 2021 prošel motor a karburátor kompletní regenerací – rozebráno, vyčištěno, přetěsněno. Vyměnily se veškeré těsnění, přetěsněná vana, ventilové víko, karburátor byl kompletně seskládaný z nových dílů, nové hadičky, kabely, svíčky, baterie, vyčištěné brzdy, seřízený karburátor. Zkrátka vše, aby auto bylo provozuschopné po dlouholeté odstávce. Následně nová STK (končí 09/2023). Převodovka a spojka v super stavu, celkově pohodlný podvozek, nikde nic nebouchá a podobně. Krásný stav interiéru bez jakéhokoliv poškození, sedačky a vše jsou jako nové. Podvozek a bolestivé místa zcela bez koroze. Jediný díl s korozí, je naštěstí vyměnitelný – levý a přední blatníky, ale mám a přidám úplně nové, nikdy nelakované, původní blatníky, tudíž po nalakování výměna kus za kus. Souběžně by do TOP stavu pomohlo vyleštění laku při lakování. Na autě samozřejmě jsou nějaké kosmetické vady, přece jen to má 33 let. :) V interiéru jsou maličkosti k dořešení – opravoval jsem ozubené kolečka budíků a měnil žárovky podsvícení, je potřeba nasadit ručičku rychloměru (buďto zkalibrovat a nebo nacvaknout za jízdy), následně složit zpět plexi sklo a okolní plasty – vše mám. Sklíčka zpětných zrcátek jsou v horším stavu, ale mám úplně nové, originální a přidám k autu. Přikupoval jsem originální zadní křídlo, taky můžu nechat k autu. Prodávám z důvodu nedostatku času, mám více aut. S Favoritem jsem za 2 roky najel maximálně 100 km. Fáčko má platné doklady, STK, pojištění a je možné s ním odjet klidně i po ose. Ideálně bych si cenu představoval 60 000,- Kč, ale jsem ochotný se o ceně bavit a dohodnout se. Na prodej nespěchám, ale s blížící se sezónou si jej někdo může užít, zatímco mě by další rok stálo v garáži. Potenciál růstu ceny však má, proto jsem jej také koupil. První ročníky výroby, karburátor, výroba Československo. Prosím o doplňující otázky přes SMS/email a telefonicky bychom řešili domluvu setkání a podobně. Díky za pochopení.
Škoda Favorit 135L + Škoda Favorit 136LS
Prodám: Škoda Favorit 135L bílý - r.v.1991,s SPZ, bez STK, plně funkční, tažné zařízení najeto 51 000km, EKO daň zaplacena!!! + Škoda Favorit 136LS - r.v.1991, najeto cca 140 000 km. Na náhradní díly!!! Prodám obě vozidla najednou! Bližší info na telefonu! DOHODA!
Škoda Favorit 135 1990
Prodám Škoda Favorit 135 1990 Tažné zařízení,STK 2024, najeto 81000km,ECO poplatek uhrazen.Cena 40000 Kč. Nový olej v motoru,oprava brzd. Tel.
Díly Škoda Favorit 135 LS 1990
!!!!! Pouze díly celek není na prodej !!!!! Prodám náhradní díly z vozu Škoda Favorit 135 LS. Rok výroby 1990 Jedná se o první verzi před jakoukoliv modernizací tudíž hnědý interiér (palubka, sedačky, tapce, plasty a pásy), karburátor s manuálním sytičem a maska s logem na boku (mám i masku s logem uprostřed bez průřezu ve stejné barvě), verze LS tudíž lepší sedačky, tapce dveří a přední mlhovky. Co se týče sedaček tak jsou v poměrně hezkém stavu akorát řidičova je bohužel na dvou místech propálená, tapce jsou také v pěkném stavu a přední jsou s repro (netuším jestli originální) ale prodávám včetně repro které jsou funkční. Na vozidle je zánovní zadní a střední díl výfuku. (ještě má na sobě samolepky BOSAL) Některé díly mám vícekrát. Pouze osobní odběr!