Nabíječka na elektrokolo 36V
Kategorie:
Ostatní cyklistika
Dobrý den, prodám výše uvedenou nabíječku na elektrokolo, vhodná pro baterie s napětím 36V, nabíjí proudem 1,8A . Je úplně nová, pouze vyzkoušená.
Podobné inzeráty
Kompletní specifikace
Nejmenší a nejkompaktnější varianta Li-ion akumulátoru Shark, která přitom pojme solidní kapacitu 36V/12,8 Ah. Vyrobeno ze značkových článků LG Chem (40x3200mAh). "Ochranou ruku" nad nimi drží řídící elektronika BMS se všemi nezbytnými ochranami a balancery. Box akumulátoru je vyroben z lehkého, ale odolného plastu. Na těle akumulátoru je vyveden USB konektor pro nabíjení mobilních zařízení (telefon, GPS atd.)
Technické parametry:
Typ článků: Li-ion značkové LG Chem INR 18650-MH1
Nabíjecí napětí: 42V
Nominální napětí: 36V
Nominální kapacita: 12,8 Ah (460Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita:** 12,4Ah (446Wh) @ 0.5C vybíjení
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 42V, potom CV (konstantní napětí 42V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení: standardní nabíjení - 6 hod.
BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka, balanční obvody)
Max. nabíjecí proud: 4A
Nominální vybíjecí proud: 20A
Max. vybíjecí proud: 40A (15s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení do 1A
Indikátor stavu aku: ano
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: přepínačem elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru(bez doku - v,š,d): 95x75x330mm
Hmotnost akumulátoru (bez doku): 2,65 Kg
Hmotnost doku: 0,17 Kg
Nabíjecí konektor: ST-3pin (max. 4A)
Standardní nabíječka: 36V/2A plně automatická STC-8127LC - STC-3pin
Volitelná nabíječka: 36V/4A plně automatická STC-8150LC - STC-3pin
Záruka: 24 měsíců
Prodám elektrokolo Crussis e-Atland 5.2, zakoupeno 8/2017, nejeto 1604 km.
Popis
Horské elektrokolo Crussis e-Atland 5.2 je sportovní elektrokolo vybavené sadou Shimano Deore 3x9 rychlostí je ideální pro jízdu v terénu i mimo něj. Ráfky o průměru 27,5" obuté na pláště KENDA s nízkým valivým odporem a tuhá rámová stavba zaručují kvalitní sportovní zážitky jak s využitím asistence pomocného 250W motoru, tak bez ní. Komponenty na elektrokole se nijak neliší od komponentů běžných jízdních kol sportovní třídy. Elektrokolo je vybavené baterií SAMSUNG o kapacitě 13Ah s dojezdem až 120km (v závislosti na profilu tratě a způsobu využití asistence). Elektrokolo e-Atland 5.2 je dynamické a designově moderní elektrokolo vhodné nejen pro muže.
Technický popis:
Rám Alu 6061 (20“)
Vidlice SR SUNTOUR XCT-HLO-DS-27.5
Pláště KENDA 27,5" x 2,1"
Ráfky 27,5"
Brzdy Hydraulické TEKTRO HD-M285
Měnič SHIMANO Deore RD-M592
Přesmykač SHIMANO Acera FD-M360
Řazení - SHIMANO SL-M370 3X9SPD, páčkové
Převody 27 rychlostí
Motor 8 FUN 250 W/max. 500 W, v zadním náboji
Ovládání LCD panel, 5 stupňů asistence (aktuální ukazatel výkonu)
Baterie 13Ah, Samsung 36V, (dojezd až 120 km)
Výkon motoru 250 W
Pohon - na zadním kole
Velikost rámu - 20"
Hmotnost - 22 kg
Maximální nosnost - 120 kg
Rok - 2017
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce.
Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
Maximální rychlost 25 km/h
Napětí baterie 48V, 36V
Výkon pohonu 750W, 1000W
Hmotnost 7,3 Kg
Volnobněžka Ne
Vestavěná převodovka Ne
Možnost rekuperace Ne
Točivý moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon 750W/36V nebo 1000W/48V
Montážní šířka 100 mm
Napětí 36V / 48V
Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Průměr 243 mm
Obrázek je ilustrační.Komplet osvědčeného 250W motoru, vypleteného do značkového ráfku Remerx zvolené velikosti, a našeho špičkového akumulátoru SHARK pro montáž do rámu kola. Nyní s oblíbenou řídící jednotkou BASE, integrovanou v doku akumulátoru SHARK. Součástí je nabíječka a příšlapový senzor (určen pro montáž na pravou stranu středu šlapátek, při montáži na levou stranu je zapotřebí použití držáku pro PAS senzor). K přestavbě tedy už žádné další komponenty nebudete potřebovat. Tato sestava je vhodná pro zákazníky, kteří hledají na montáž snadné, kompaktní a poměrně hmotnostně lehké řešení přestavby na elektrokolo. 250W bezkartáčový eletromotor je opatřený volnoběžkou, takže pokud není zrovna využíván, nijak jezdce nepřibržďuje. Jeho dopomoc do kopců je až tak výrazná, že se ani do větších kopců nezadýcháte (samozřejmě pokud nebudete sami chtít). Ideální elektropohon pro cyklisty všeho věku, kteří z nějakého důvodu už potřebují při jízdě pomoci a více se při projížďce kochat, než trápit. Vyrábíme hned několik velikostí a kapacit akumulátoru Shark, takže lze uspokojit široké spektrum požadavků na dojezd kola. Od cca 65km na 11,6Ah verzi až po cca 120km s největší kapacitou 36V/20,4Ah. Akumulátor umístěný uvnitř rámu (je třeba změřit rozměry, zda se do rámu vejde) poskytuje nejlepší možné vyvážení kola a tedy nejlepší jízdní vlastnosti. Součástí je automatická nabíječka 36V/2A a akumulátor (Shark 11,6Ah), který netrpí žádným paměťovým efektem, takže ho lze dobíjet kdykoliv, třeba po každé jízdě. Akumulátor lze velmi snadno z kola sejmout (při přepravě, skladování atd.) Použitá 15A jednotka BASE je velmi agilní a robustní. PAS senzor zabírá velmi jemně a k dispozici je dle displeje až 9 stupňů přípomoci. Díky kompatibilitě s BBS příslušenstvím je k dispozici na výběr množství displejů a příslušenství. Standardně je ke kitu dodávaný základní LCD displej C961. Na výběr je však také displej C965, 500C a 860C. Srovnávač displejů zde. Požadovaný displej si při objednávce lze specifikovat pomoci volby "typ displeje" na kartě tohoto produktu. POZOR, KVŮLI NESOULADU S NORMOU EN15194 NENÍ AKCELERAČNÍ PÁČKA SOUČÁSTÍ BALENÍ. Spolu s brzdovými pákami s odpojovači lze přiobjednat samostatně. Součastí produktu: Brzdové páky NE Objednat? Akcelerační páčka NE Objednat? Podmínky instalace kompletu: Komplet lze namontovat na všechna běžná jízdní kola s průměrem ráfků 20", 24", 26", 27,5" nebo 28" a 29" s pánským rámem (kvůli místu v rámu). Pro dámské rámy zvolte kit BASE s akumulátorem na nosiči. Ližina úchytu akumulátoru se montuje místo cykloláhve. Pokud nejsou nýty pro cykloláhev dostatečně robustní, je vhodné přidat ještě třetí nýt nebo ližinu pojistit kovovými stahovacími pásky. Technické parametry:Řídící jednotka BASE SHARK 36V/250W s příslušenstvímAkumulátor Li-ion 36V SHARK 11,6Ah s nabíječkou Motory na výběr: motor BASE přední, BASE zadní na šroubovací vícekolečko (max. 7-k) nebo kazetový motor 8FUN (až 9-k) Jak zvolit správnou variantu? Přímo na
Specifikace:
Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce: tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V
Montážní šířka předního kola: 100mm
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x)
Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku).
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. 341/2014Sb., příloha č. 12, část C a při dodržení ostatních ustanovení normy EN 15194+A.
Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.
Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.
Sety o tomto výkonu doporučujeme instalovat pouze do ocelových předních vidlic. Hliníkové vidlice by měly být opatřeny doplňkovým ramenem pro rozložení kroutícího momentu.
Hmotnost pohonu 6,6 kg
Maximální rychlost 25 km/h
Napětí baterie 48 V, 36 V
Umístění pohonu Přední, Zadní
Velikost ráfku 20"
Výkon pohonu 1000 W, 750 W
Kroutící moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Hlučnost pohonu
Nabízím použité elektrokolo Apache Tanka.
Prodáváme to z kamenné prodejny elektrokol v Táboře.
Elektrokolo má běžné oděrky, je plně funkční, kompletně odservisované a připravené na sezonu.
Technické parametry:
Baterie: LiOn baterie 36V / 10,5 Ah - minimálně dojezd 30 km
Motor: 8FUN / v zadním náboji
Displej: na řídítkách s nastavením výkonu motoru v pěti stupních
Přehazovačka: Shimano
Elektrokolo je vybaveno zadní blikačkou
Výhodné je starší lidi, jako dopravní prostředek na kratší vzdálenosti.
Rám je snížené pro hladké nastupování a vysedání, ovládání displeje velmi jednoduché a elektrokolo Vás bezpečně doveze kam bude třeba.
Brzdy a brzdové páky s automatickým odpojením tahu motoru, když začnete brzdit.
Cena je 12.900 Kč
Doprava do 50 km od Tábora ZDARMA
Osobní odběr v prodejně v Táboře (Po-Pá 9-17, So 9-11)