Nabíječka baterií Li-ion, LiFePO4 - 10A, 12V
Kategorie:
Ostatní drobné
Prodám novou, nepoužitou nabíječku LiFePO4 baterií.
Model: Nabíječka 14,6V 10A
Typ: Baterie 4S 12V Lifepo4
Maximální výstupní výkon : 150W
Vstupní napětí: 110-220V
Nejvyšší výstupní napětí: 14,6V +/- 0,2V
Výstupní proud: 10A
Účinnost: >87 %
Rozměry: 165*80*57mm
Hmotnost: 400g
Clazení integrovaným ventilátorem
Ochranné vlastnosti:
1. Ochrana proti zkratu,
2. Ochrana proti přepětí,
3. Nadproudová ochrana,
4. Ochrana limitu napětí,
5. Ochrana proti přepólování,
6. Ochrana proti přehřátí
Model: Nabíječka 14,6V 10A
Typ: Baterie 4S 12V Lifepo4
Maximální výstupní výkon : 150W
Vstupní napětí: 110-220V
Nejvyšší výstupní napětí: 14,6V +/- 0,2V
Výstupní proud: 10A
Účinnost: >87 %
Rozměry: 165*80*57mm
Hmotnost: 400g
Clazení integrovaným ventilátorem
Ochranné vlastnosti:
1. Ochrana proti zkratu,
2. Ochrana proti přepětí,
3. Nadproudová ochrana,
4. Ochrana limitu napětí,
5. Ochrana proti přepólování,
6. Ochrana proti přehřátí
Podobné inzeráty
SMART BMS JK pro 24v, 36V, 48V, 60V, 96V a jiné (8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s, 15s, 16s, 17s, 18s, 19s a 20s)
Prodám SMART BMS k různým typům lifepo4 a Li-ion bateriím.
Mám v nabídce BMS pro 6S, 7S, 8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s, 15s, 16s, 17s, 18s, 19s, 20s, 21s, 22s, 23s, 24a o různých výkon 120A, 150A, 200A a 300A. Případně i jiné výkony.
Ceny - 100A - 2700,-Czk / 150A - 3500,-Czk / 200A - 4700,-Czk
Inteligentní a špičková BMS JK s balancérem (battery management system) pro všechny typy lithiových baterií, LiFepo4 i li-ion. Veškeré nastavování a monitorování se provádí přes přehlednou Bluetooth aplikaci. BMS má komunikační port na Can bus a RS485, 2 zabudovaná teplotní čidla a další port na teplotní čidla externí.
BMS má aktivní balancování bateriových článků s možností nastavení přesného proudu balancování 0,1-1A.
Je možné přes jednoduchou aplikaci nastavit počet bateriových článků na 7S, 8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s, 15s, 16s, 17s, 18s, 19s a 20s.
Na každý článek lze nastavit maximální volty na článek (kdy vypne možnost více nabít a dovolí jen vybíjet) a také minimální volty a při jakých voltech má baterii odpojit od vybíjení (nabíjení zůstává funkční).
Množství možných nastavení, přehledná obsluha i nastavení, pořadím a vysvětlím.
Vhodné pro 24V, 36v, 48v, 60V, 90V a jiné baterie k fotovoltaice a jinému.
Maximální stálý odběr je 100A, 150A a 200A podle typu ale krátkodobě (30-60 sekund) vždy až dvojnásobek.
PŘEPOČTY DO PRAXE:
- 24V baterie - 100A BMS - max. vybíjecí a nabíjecí proud 2400W trvale (4.800W krátkodobě)
- 24V baterie - 150A BMS - max. vybíjecí a nabíjecí proud 3600W trvale (7.200W krátkodobě)
- 24V baterie - 200A BMS - max. vybíjecí a nabíjecí proud 4800W trvale (9.600W krátkodobě)
- 48V baterie - 100A BMS - max. vybíjecí a nabíjecí proud 4800W trvale (9.600W krátkodobě)
- 48V baterie - 150A BMS - max. vybíjecí a nabíjecí proud 0W trvale (14.400W krátkodobě)
- 48V baterie - 200A BMS - max. vybíjecí a nabíjecí proud 9600W trvale (19.200W krátkodobě)
- 60V baterie - 150A BMS - max. vybíjecí a nabíjecí proud 9000W trvale (18.000W krátkodobě)
- 60V baterie - 200A BMS - max. vybíjecí a nabíjecí proud 12000W trvale (24.000W krátkodobě)
Poradím s výběrem a zapojením, využívané zejména pro výrobu FVE baterií nebo elektrickým skútrem a podobně. Vhodné ik automotive elektrobateriím které mají nestandardní rozpětí bateriových článků nakolik je vše možné individuálně nastavit.
V případě otázek mě neváhejte kontaktovat. Osobne na vyzvednutí v BRNE- Stred nebo posílám poštou na dobírku - poštovné 150 korun.
Releová patice s možností uchycení na DIN lištu. Součástí je stejnosměrné relé 12V s dvěmi přepínacími kontakty s proudovým zatížěním 10A. Přítah relé je signalizován zelenou LED. Odebíraný proud při jednom sepnutém relé je 100mA. Napájecí napětí 12V.
Typ: LY2NJ (HH62P)
Výrobce: OMRON
Napájení: 12V DC
Spotřeba: 100mA
Počet kontaktů: 2
Maximální napětí kontaktem: 28V AC / 30V DC
Maximální proud kontaktem: 10A
Typ kontaktu: přepínací
Odpor při sepnutí:
Je možná i verze:
- 10A za cenu 2.290,-
- 30A za cenu 3.300,-
Záruka 2 roky.
dále:
- Externí displej MT11 za 920,-, (není nutností, jen zvyšuje komfort ovládání)
- Externí teplotní čidlo 3m - za 169,- (pokud je aku v místě s jinou tepoltou než regulátor)
- Komunikační kabel s PC - USB - 179,- (pro toho, kdo je zvědavý, má rád grafy historie, atd...)
MPPT regulátor nabíjení DuoRacer DR2210N-DDS je určen k nabíjení dvou baterií – palubní i startovací v solárním systému. Tento regulátor podporuje několik typů hlavních baterií (BATT1), včetně uzavřených, gelových, zaplavených, LiFePO4 a Li-NiCoMn baterií, které jsou vhodné pro RV, karavany, lodě atd. Zařízení automaticky rozpozná napětí systému baterie startéru (BATT2) a po splnění podmínek se baterie dobije.
Regulátor pracuje jako měnič, to znamená, že vyšší vstupní napětí a nižší proud dokáže zpracovat na nižší napětí/ zvýšit proud a to s vysokou účinností. Můžeme tedy použít prakticky jakýkoliv solární panel.
Solární regulátor DuoRacer je vybaven nejnovější technologií MPPT (Maximum PowerPoint Tracking) – sledování bodu maximálního výkonu s propracovaným algoritmem sledování, kdy solární modul pracuje při ideálním napětí, které solární modul může produkovat při co nejvyšším dostupném výkonu. Při srovnání s klasickým regulátorem PWM zvyšuje technologie MPPT účinnost nabíjení o cca 30%.
Maximální nabíjecí výkon do baterie tohoto modelu je 20A což odpovídá výkonu panelu 260 Wp pokud máte 12V baterii, nebo 520 Wp pokud máte 24V baterii. V případě že bude panel dávat vyšší výkon, pak ho regulátor pouze omezí na svůj nominální max. výkon. Výkon FV panelů nesmí být vyšší než 1,5 násobek nominálního výkonu regulátoru – tedy 390Wp resp. 780Wp!
Solární panely můžete propojovat do série, jejich výstupní napětí na prázdno označováno jako Voc však nesmí nikdy překročit hodnotu napětí na prázdno Voc 100V – překročení této hodnoty regulátor trvale poškodí (zde je nutno zohlednit to, že s klesající okolní teplotou roste napětí solárního panelu a hodnota Voc uvedená v parametrech solárního panelu je při 25C). Proto nedoporučujeme, aby hodnota uvedeného Voc překračovala 90V)
Hlavní funkce:
- Technologie sledování bodu maximálního výkonu s extrémně rychlou sledovací rychlostí a účinností sledování více než 99,5 %
- Pokročilý algoritmus řízení MPPT pro minimalizaci ztráty rychlosti a ztráty času MPP
- Širší rozsah provozního napětí MPP pro zlepšení využití FV modulu
- Funkce automatického řízení nabíjení a omezení nabíjecího proudu (BATT1)
- Vysoce kvalitní a nízká míra selhání komponent ST, TI a Infineon pro zajištění životnosti produktu
- Digitální řízení obvodu adaptivního třístupňového nabíjecího režimu pro zvýšení životnosti BATT1.
- Typ BATT1 lze nastavit pomocí LED/LCD.
- Čidlo teploty je součástí regulátoru.
Nabízím nový DC/DC měnič 12V->24V/10A, typ Statron 2239.1. Připojení: Faston 6,3mm. Rozměry: 150x85x70mm.
Info např. zde:
Aktuální cena se pohybuje nad 3000Kč.
Osobní předání Uherský Brod, Uherské Hradiště nebo zaslání přes Balíkovnu (+65Kč), Zásilkovnu (+80Kč).
Inteligentní nabíječka autobaterií.
StuAlarm STU 35903 12V/2A
Inteligentní miniaturní nabíječka řízená mikroprocesorem pro olověné akumulátory. Ideální pro nabíjení a údržbu všech typů olověných baterií (WET, AGM, GEL). Po nabití akumulátoru se nabíječka automaticky přepne na udržovací nabíjení. Vaše autobaterie tak i při dlouhém odstavení zůstane fit. Součástí nabíječky jsou vyměnitelné nabíjecí koncovky: kabel s klešťovými svorkami, kabel s očky pro přímé připojení k baterii, kabel s koncovkou do autozapalovače pro udržovací dobíjení ve voze.
Technické parametry
technologie vysokofrekvenčního spínaného zdroje
3-úrovňové rychlé nabíjení/udržovací nabíjení
návrat do původního stavu při výpadku napájení
voděodolná IP65
určeno pro olověné baterie 12V (WET, AGM - VRLA, GEL)
doporučená kapacita baterií: 4 - 80 Ah
maximální nabíjecí proud: 2 A
hmotnost: 53 g
rozměry: 202 x 142 x 52 mm
AC 220-240 V (0,32 A)
Autonabíječka je vhodným doplňkem každého motoristy, který využívá automobil v běžném provozu. Jen málokdo vyráží pravidelně na dlouhou cestu, která je nutná k dobití baterie, aby se prodloužla životnost baterie. Dle našich zkušeností a testu uvedeného v časopise Svět motorů 6/2018 by se baterie měla dobíjet 1x za měsíc. U vozidel se systémem start-stop je baterie více zatěžována, a proto i pravidelná jízda nedokáže dostatečně autobaterii nabít a doporučuje se její pravidelné dobíjení.