inzerce, prodej, prodám, bazar

Nabídka fakturace - externí

Kategorie: Administrativa

Nabízím kompletní fakturační externí činnost. Zpracování objednávek, fakturace, doručení zákazníkovi. Hlídání splatností Vašich faktur a případné vystavování upomínek. 10. let praxe i zahraniční fakturace. Vlastní fakturační program i výbava kanceláře.
Nabídka fakturace - externí
Podobné inzeráty
Vedoucí kanceláře výrobní společnosti
Požadované vzdělání: středoškolské (technické nebo ekonomické zaměření) Nástup: ihned Místo výkonu práce: Tovární 897/1d, Brno – Chrlice, 643 00 Požadované dovednosti: znalost MS office, řidičský průkaz sk. B, Forma úvazku: hlavní pracovní poměr Nástupní mzda: 30.000,-Kč Kontaktní email: fakturace@ Náplň práce: objednávky, fakturace, zásobování, expedice, komunikace se zákazníky, administrativa, asistence řediteli, správa budovy Nabízíme volné pracovní místo na pozici vedoucí kanceláře v tradiční firmě vyrábějící nerezové komponenty pro gastronomické provozy. Pracovní doba pondělí až čtvrtek 7:00 – 16:00 pátek 7:00 – 14:00.
Asistentka, asistent.
EUROTRADINGGROUP s.r.o. Do svého týmu hledáme šikovného kolegu, nebo kolegynini. Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz. Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info:
Pomocná účetní
Jsme firma zabývající se výrobou lehkého ztraceného bednění a do našeho kolektivu přijmeme kolegu/kolegyni na pozici pomocný/á ÚČETNÍ. **NÁPLŇ PRÁCE** -Základní znalost podvojného účetnictví / účtování - faktury přijaté, vydané, SKLADY, vedení pokladny, upomínky odběratelům, evidence pošty přijaté a odeslané/ -Vedení skladů materiálu pro výrobu -Vedení skladů výrobků -Vedení paletového hospodářství -Provádění inventur skladů -Vedení odpadového hospodářství -Komunikace s odběrateli, vytváření cenových nabídek -Komunikace s dodavateli -Spolupráce s obchodními zástupci -Zajišťování dopravy výrobků zákazníkům / fakturace, ceny, termíny, komunikace s dispečerem/ -Tvorba cenových nabídek -Sociální sítě - inzerce -Úklid kanceláře **NABÍZÍME** - mobilní telefon + tarif -stravné -smlouvu na dobu neurčitou Pracovní doba: ranní směna Poměr: HPP Mzda: nástupní 30.500 Kč Možnost nástupu ihned.
účetní
Pro naši farmaceutickou společnost přijmeme účetní. Na pozici se pracuje s programem Vario. Vaší náplní práce bude kompletní zpracovnání mezd, fakturace, evidence zaměstnanců, kontrola faktur, roční uzávěrky, komunikace s bankami , finančními úřady apod. Dohodou finanční podmínky. Práce možná i na IČO. Práce z domova není možná, nutno docházet do místa pracoviště, do naší firmy v Berouně.
hledám pracovní posilu do autoservisu na administrativu
auto servis se nachází v nákupním centru OC Centro Zlin, práce v kanceláři jednoduchá práce na PC fakturace-platba telefonování udržování pořádku na všem se dá domluvit
Administrativní pracovník/ce - fotovoltaika
Hledáme administrativní pracovnici do kanceláře v Přelouči na fotovoltaické elektrárny. Co u nás budete dělat? Vyřizovat dotace, komunikovat se zákazníky, zajišťovat podklady pro ČEZ, fakturace, povolení atd. Co musíte znát a umět? SŠ/VŠ vzdělání, znalost práce s PC, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost. Praxe v administrativní činnosti v kanceláři. Co Vám nabízíme: Dovolená 5 týdnů, kompletní zaškolení, NTB, mobil s neomezenými daty a voláním, stravenkový paušál, penzijní připojištění, pracovní doba 7,5 hodin denně. Typ úvazku: Práce na plný úvazek Nástupní plat 25000 Kč.