Nabídka fakturace - externí
Kategorie:
Administrativa
Nabízím kompletní fakturační externí činnost. Zpracování objednávek, fakturace, doručení zákazníkovi. Hlídání splatností Vašich faktur a případné vystavování upomínek. 10. let praxe i zahraniční fakturace. Vlastní fakturační program i výbava kanceláře.
Podobné inzeráty
Požadované vzdělání: středoškolské (technické nebo ekonomické zaměření)
Nástup: ihned
Místo výkonu práce: Tovární 897/1d, Brno – Chrlice, 643 00
Požadované dovednosti: znalost MS office, řidičský průkaz sk. B,
Forma úvazku: hlavní pracovní poměr
Nástupní mzda: 30.000,-Kč
Kontaktní email: fakturace@
Náplň práce: objednávky, fakturace, zásobování, expedice, komunikace se zákazníky, administrativa, asistence řediteli, správa budovy
Nabízíme volné pracovní místo na pozici vedoucí kanceláře v tradiční firmě vyrábějící nerezové komponenty pro gastronomické provozy. Pracovní doba pondělí až čtvrtek 7:00 – 16:00 pátek 7:00 – 14:00.
EUROTRADINGGROUP s.r.o. Do svého týmu hledáme šikovného kolegu, nebo kolegynini.
Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz.
Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info:
Jsme firma zabývající se výrobou lehkého ztraceného bednění a do našeho kolektivu přijmeme kolegu/kolegyni na pozici pomocný/á ÚČETNÍ.
**NÁPLŇ PRÁCE**
-Základní znalost podvojného účetnictví / účtování
- faktury přijaté, vydané, SKLADY, vedení pokladny, upomínky odběratelům, evidence pošty přijaté a odeslané/
-Vedení skladů materiálu pro výrobu
-Vedení skladů výrobků
-Vedení paletového hospodářství
-Provádění inventur skladů
-Vedení odpadového hospodářství
-Komunikace s odběrateli, vytváření cenových nabídek
-Komunikace s dodavateli
-Spolupráce s obchodními zástupci
-Zajišťování dopravy výrobků zákazníkům / fakturace, ceny, termíny, komunikace s dispečerem/
-Tvorba cenových nabídek
-Sociální sítě - inzerce
-Úklid kanceláře
**NABÍZÍME**
- mobilní telefon + tarif
-stravné
-smlouvu na dobu neurčitou
Pracovní doba: ranní směna
Poměr: HPP
Mzda: nástupní 30.500 Kč
Možnost nástupu ihned.
Pro naši farmaceutickou společnost přijmeme účetní. Na pozici se pracuje s programem Vario. Vaší náplní práce bude kompletní zpracovnání mezd, fakturace, evidence zaměstnanců, kontrola faktur, roční uzávěrky, komunikace s bankami , finančními úřady apod. Dohodou finanční podmínky. Práce možná i na IČO. Práce z domova není možná, nutno docházet do místa pracoviště, do naší firmy v Berouně.
auto servis se nachází v nákupním centru OC Centro Zlin,
práce v kanceláři
jednoduchá práce na PC
fakturace-platba
telefonování
udržování pořádku
na všem se dá domluvit
Hledáme administrativní pracovnici do kanceláře v Přelouči na fotovoltaické elektrárny.
Co u nás budete dělat?
Vyřizovat dotace, komunikovat se zákazníky,
zajišťovat podklady pro ČEZ, fakturace, povolení atd.
Co musíte znát a umět?
SŠ/VŠ vzdělání, znalost práce s PC, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost.
Praxe v administrativní činnosti v kanceláři.
Co Vám nabízíme:
Dovolená 5 týdnů, kompletní zaškolení, NTB, mobil s neomezenými daty a voláním, stravenkový paušál, penzijní připojištění, pracovní doba 7,5 hodin denně.
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Nástupní plat 25000 Kč.