Měřič otáček a zrychlení Jk-1
Kategorie:
Veteráni
Stav zachovalý, funkčnost nezkoušena. Na dobírku nezasílám. Pište na email, na telefonáty nemám čas.
Podobné inzeráty
Nabizim retro meric tlaku pro Tatra a Skoda vozy. 1 Prema a 1 Kovo. Stav viz.fota. Nezkouseno.
250 za kus plus postovne.
Kontaktovat prosim pres sms. Ozvu se zpet.
Prodám starý měřič tlaku zn. Rema v původní dřevěné krabičce, pro sběratele nebo majitele veteránů. Možný odvoz do Prahy. Cenu nabídněte.
Prodám krásného veterána Dacia 1310TX . Rok výroby 1989, bílé barvy, najeto poctivých 83.835km. Zakoupeno jako nové Československu v Mototechně. K vozu je původní dobový technický průkaz a původní SPZ. První majitelé od roku 1985 - 2019, druhý majitel v soukromé sbírce od roku 2019 - doposud. Velmi zachovalý vůz, nehavarováno, pravidelně servisováno. Velice zachovalý interiér, dobové potahy, autorádio. Po celou dobu garážováno.
Jedná se o čtyřdveřový pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec, rozvod OHV, objem 1289 cm³, vrtání 73,0 mm, zdvih 77,0 mm, komprese 5,5, dva ventily / válec, karburátor Solex, bez přeplňování, výkon 40 kW (54 koní) při 5250 ot/min, točivý moment 88 Nm při 3000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2441 mm, rozchod kol 1312/1312 mm, vnější rozměry: délka 4348 mm, šířka 1636 mm, výška 1434 mm, pohotovostní hmotnost 920 kg, maximální rychlost 140 km/h, zrychlení na stovku za 17,1 sec. Vpředu dvojité příčné závěsy a vinuté pružiny, vzadu tuhá náprava a vinuté pružiny, přední brzdy kotoučové, zadní bubnové.
Vhodné jako alternativa k veteránům značek : Lada , Moskvič , Olcit , Polski Fiat , Simca , Škoda , Tatra , Trabant , VAZ , Volga , Wartburg , Zastava atd.
Více foto zašlu v případě zájmu na e-mail. Cena 125.000kč / 5.000€.
Značka: Ferrari
Model: Ostatní modely
Typ: F412 V12
Karoserie: Kupé
Palivo: Benzín
Převodovka: Automatická
Poháněná kola: Zadní
Barva: černá
Rok výroby: 1989
Najeto: 118 000 Km
Výkon: 250 kW (340 koní)
Zdvihový objem: 4943 ccm
Pohotovostní hmotnost: 1805 Kg
Maximální rychlost: 250 Km/h
Zrychlení 0-100: 8.3 s
Investiční 12 válec se vším všudy, avšak rovněž projekt na dokončení renovace. Velice vzácný vůz s karosérií 2+2 a jeden z prvních vozů v "novodobé" historii Ferrari s motorem pod přední kapotou. Ferrari 412 z druhé poloviny osmdesátých let dvacátého století je poslední evolucí dvoudveřového a plně čtyřmístného kupé 365 GT4 2+2, jehož premiéra se odehrála již v roce 1972 na autosalonu v Paříži. Poměrně ostré linie karoserie, které sice nepostrádaly styl a eleganci, ale zároveň příliš neladily s tvary ostatních vozů Ferrari, nabízených ve stejném období byly důvodem, proč bylo Ferrari 365 GT4 2+2 řadu let vnímáno jako jeden z nejméně typických zástupců své značky.
Vůz je pojízdný, motor jde čistě, automatická převodovka řadí.