Motorový svazek
Kategorie:
Peugeot
Svazek pro motor 2.2 HDI 4Hw
Peugeot 807,
Citroen C8
Fiat Ulysse
Lancia Phedra
Kompletní. Nic není odříznuté.
Peugeot 807,
Citroen C8
Fiat Ulysse
Lancia Phedra
Kompletní. Nic není odříznuté.
Podobné inzeráty
Zachovalý a opečovávaný, korozeprostý kus. Auto jsem dovezl v roce 2009 z Německa při 113.000 km.
Po dovozu oprášeno:
- nový výfuk Eberspacher + nový originál koncový díl,
- renovace světlometů
- udělány nové rozvody a vyměněno vstřikovací čerpadlo (originál díly)
- kompletní dekarbonizace BG
- komplet nová přední osa - ramena, čepy řízení, horní uložení (vše LEMFÖRDER)
- nové svíčky - Denso Iridium Power
- výměna oleje v převodovce
- motorový olej každý rok (tzn. v mém případě cca 7000 km)
- originál 17" kola Hockenheim bez oděrek
- střecha plně funkční
- nový silentblok motoru a spodní (akcelerační) na převodovce
- kotouče v pohodě, přední jsou drážkované ATE, destičky cca 15.000 km
- zadní parkovací senzory (dvě čidla nová)
- oba klíče
- krásný zachovalý kožený interiér Roland Garros
- Windshot v ceně
- denní LED svícení (kombinované s LED mlhovkama) - homologované
- Bluetooth modul pro přehrávání hudby z telefonu
Od té doby víceméně pohoda, akorát na podzim 2022 nová vodní pumpa (povolilo těsnění). Čerstvě filtry a motorový olej (10/2022). Na autě je designový polep, který je možné sundat.
Motor v dobré kondici, spotřeba v rozmezí 6-8 litrů, spotřeba oleje nějaká je, ale v zásadě v normě (během roku jsem dolíval tak max. litr). Nechal bych si to, ale narazil jsem na novější kus přesně podle mých představ a neodolal jsem. Auto je aktuálně k vidění (po dohodě) na Praze 9 v Auto-Moto Riegger.
Cena k jednání, dohoda možná u vozu.
Svižný, jede i 160 km/h, malá spotřeba. Kombinovaná 4,7 , okresky 3,7 l/100km. TK ještě rok a půl do 7/2024. Peu 307 SW 1,4 Hdi je originálně z výroby bez dvouhmotového setrvačníku. Motorový olej měněn po max do 10000 km. Před 16000 km nové brzdové kotouče a destičky ATE, čtyři tlumiče, ve předu Monroe, vzadu Bilstein, čepy, uložení zadní nápravy a olej Fuchs v převodovce, před 2000 km měněn motorový olej Mobil, olejový filtr Purflux a řemenice s tlumičem kmitů INA. Auto bez koroze. Provozní kosmetika. Zachovalý. Motor a převodovka najeto 214 000 a v top stavu a jen vrní. Stav tachometru je 338000 km. Motor měněn, předchozí majitel měnil olej až po 20 000 km a bylo. Olej nemizí a pod autem nejsou žádné kapky. Tankuji na OMV dražší naftu a aditivuji. V Německu dražší Aral. Vstřiky, čerpadlo a ŘJ bezproblémový Bosch. 1.4 HDi s Boschem a s nadstandartní péčí najíždí i 800000 km. Ne však se Siemensem. Rozvody ještě 40 000km. Druhá sada kol na zimu na plechových discích. Tři roky nejde okamžitá spotřeba, teploměr a tedy i klima, auto se nepřehřívá, měřeno laser/infra teploměrem v nejteplejším létě jízdami na Ještěd. Dohoda. Volat , příp. SMS.
nabízím LEVNĚ náhradní díly :
blatník pouze pravý, kabely, topení,Třmeny, brzdy a jejich části, výměník, páčka stěrače, výztuha nárazníku, airbox, ventilátor, blinkry boční, převodovka má prasklý obal, alternátor, těsnění, ventilové víko, elektrické i manuální stahovačky, boční skla, 5. Dveře hezké bez rzi s originálním křídlem Peugeot od výroby, řídící jednotka, ramena stěračů, klakson, airbag řidiče, kliky a části interiéru, jednotka imobilizeru, čip do klíče, čtecí kroužek ze spínací skříňky, obložení, svazek, hadice, a jiné.
VŠE JIŽ DEMONTOVANÉ
Není: nárazníky, zámky, přední, zadní světla, chladičová stěna, sedačky, volant, řízení, budíky, boční dveře, kapota, ramena, rádio, čelní sklo, startér, olejová vana, levá páčka, spojka, ventilátor topení, motor kompletní, výfuk kompletní, zadní náprava, Levý přední blatník.
Barva: zelená metalíza tmavší, barva MOQS (kód barvy), PP blatník bílý
Prodám instalaci do 5. dveří na Peugeot 206. Použitá, funkční, viz foto.
Možnost zaslat poštou, dopravní společností nebo přes zásilkovnu (cena dopravy od 79Kč).
Mrkněte na mé další inzeráty, mám toho na Peugeot 206 více!