Motor s brzdou a elektrickou skříní
Kategorie:
Motory
Prodám motor s brzdou a elektrickou skříní, motor má 1,5 kW, tři druhy otáček: 955/1450/2930 ot/min.,380V, 50Hz.
Podobné inzeráty
Prodám starší patkový třífázový motor 0,4 kW, 2820 ot./min. s brzdou. Lze zapojit do hvězdy nebo do trojúhelníku na 380 V nebo 220 V. Motor je dlouhý 30 cm a má průměr 15 cm. Hřídel o průměru 14,5 mm přechází do komolého kužele s průměrem 11,5 mm a je zakončen závitem M10x1 dlouhým 11 mm. Venkovní část hřídele je dlouhá 40 mm. V kuželovité části hřídele je drážka pro Woodruffovo (půlkulaté) pero DIN 6888 3x6,5.
Osobní odběr v Písku nebo mohu poslat přes balíkovnu za 65 Kč při platbě předem na účet nebo za 84 Kč při zaslání na dobírku.
Nabízím dvouotáčkový el.motor s brzdou APB112
-1,5/2,2kw - /1440ot/min.
Cena k jednání 1800,-kč.Velká škála využití.
Prodám elektromotor s brzdou - TYP: 4 APB 112 M-4, 4 kW / 5,5 HP, 1440 otáček/min., napětí 380 V, uložení na patku. Po celkové repasi. Motor je vhodný na vrátek, zdvihadlo. VOLEJTE: p. Miroslav tel. 308 039
Prodám nepoužitý patkový elektromotor s BRZDOU 380V.0,75kw-1380ot.min.hřídel 19mm.váha 12kg. Motor plně funkční včetně brzy-odzkouším. Cena 1900kč. Možno poslat na dobírku.
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.