Motor LONCIN G270F (Honda GX270)
Kategorie:
Motory
Originální motor LONCIN - komplet. Kvalitní a profesionální motor značky LONCIN, nový se zárukou.Alternativa HONDY GX270 nebo SUBARU EX27 Výkon:9hp, Hmotnost (kg):20,průměr hřídele:25.40mm, délka:70mm. Cena bez DPH
Nejedná se o "HOBBY" čínsko/polský motor ale značkový LONCIN z profesionální motorárny. V nabídce také jiné motory do lehké stavební mechanizace apod.
Nejedná se o "HOBBY" čínsko/polský motor ale značkový LONCIN z profesionální motorárny. V nabídce také jiné motory do lehké stavební mechanizace apod.
Podobné inzeráty
Originální motor LONCIN - kompletní, nový s plnou zárukou. Kvalitní a profesionální motor značky LONCIN. Alternativa HONDY GX390 nebo SUBARU EX40. Výkon:14hp, Hmotnost (kg):25,průměr hřídele:25.00mm, délka:60mm. Cena bez DPH
Nejedná se o "HOBBY" motor ale značkový LONCIN z profesionální motorárny. Vhodný do: řezačka spár, vibrační deska, motokára, malotraktor apod.
Dobrý den, prodám kvalitní motor LONCIN G200f,196ccm,6hp. Je to alternativa HONDA GX160. Záruka. Vhodný do lehké stavební mechanizace, motokár apod. Průměr hřídele 19.05 nebo 20.00mm!!! V ceně motoru je předprodejní servis tzn. naplnění provozních kapalin a odzkoušení. Profi zpracování a komponenty. Cena bez DPH
Nový kvalitní a spolehlivý čtyřtaktní motor s vysokou životností a výkonem, plně srovnatelná kvalita a životnost jako HONDA, záruka 2 roky, kvalita ověřená 20-ti letým prodejem bez reklamací na českém trhu. Přímá náhrada za motory HONDA GX 160, GX 200 ve různých stavebních např. vibrační desky, řezačky asfaltu ap.a v zemědělských( např. MF70) a podobných strojích, nebo pro stavbu vlastních strojů. Veškeré připojovací rozměry stejné jako Honda, je to přímá náhrada bez úprav, lze jím i přímo naradit motor GX160 . Vyrobeno nejmodernější technologií z materiálů originální kvality, testováno dle ISO 9001, TUV. Životnost plně srovnatelná s originálními motory Honda
Obsah 196 ccm, max. výkon 6,5 HP/3600ot./min, hřídel 20 nebo 19,05 mm=3/4"
Ruční nebo elektrické i ruční startování, čidlo proti nedostatku oleje, elektronické bezúdržbové zapalování. Veškeré díly (shodné s HONDA) stále skladem. Český návod,daňový doklad, možno ihned poslat na dobírku DPD (asi 190Kč)
Cena s ručním startem 4290 Kč, motor s elektro+ručním startem je vybaven el. a ruč.statérem, spínací skříňkou a dobíjením baterie(min.12V/15Ah)cena 5690 Kč Nabízím kvalitu za přijatelnou cenu, ne levné varianty podřadné kvality. Více info mobil nebo E-mail.
Kvalitní a spolehlivý čtyřtaktní motor s vysokou životností a výkonem, ověřená kvalita,se zajištěným servisem a náhradními díly, 15 let na českém trhu.
Přímá náhrada za motory HONDA GX 390 v různých stavebních (např. řezačky asfaltu ap.) zemědělských (MT8-070) a podobných strojích, nebo pro stavbu vlastních strojů ( štěpkovačky, velké štípačky, zahradní traktory apod. Obsah 390 ccm, max. výkon poctivých 13 koní, hřídel Ø25 nebo 25,4 mm
Ruční nebo elektrické i ruční startování, čidlo proti nedostatku oleje. Veškeré rozměry stejné jako Honda. Servis zajištěn, náhradní díly stále skladem. Český návod, daňový doklad, záruka 2 roky, možno poslat ihned na dobírku Geis (170 Kč , do 24 hod.)
Motor s ručním startem 8.290 Kč, Motor s el. startem je vybaven statérem, spínací skříňkou a dobíjením baterie-jen připojit baterii 12V/min.20Ah, Cena 9790 Kč.
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.