Motor K24A(3) 200hp stock
Kategorie:
Honda
Nabizim k prodeji motor Honda K24A(3) 200 koni zaklad.
Vice ks. skladem - holy na stavbu (20tis) - zakladne nastrojeny funkcni (35tis)
Mozno dodani specialnich dilu pro RWD swap (redukce na prevodovky, zaklady drzaku apod.) po konkretnj domluve s rozumnym zajemcem.
Vice ks. skladem - holy na stavbu (20tis) - zakladne nastrojeny funkcni (35tis)
Mozno dodani specialnich dilu pro RWD swap (redukce na prevodovky, zaklady drzaku apod.) po konkretnj domluve s rozumnym zajemcem.
Podobné inzeráty
Prodam kompletni, nastrojeny motor JDM K24 i-VTEC, varianta s 200HP, tedy nejsilnejsi K24 a nejlepsi motor pro dalsi upravy. Soucasti alternator, servo, saci svody, klapka, vyfukove svody, vstriky, atd. Motor v perfektnim stavu.
Dobrý den, nabízím k prodeji Hondu Accord type R 6 generace, uvedeno do provozu v r. 2000, obsah: 2157 cm, výkon: 156 KW (212 HP), motor: H22A7 - motorově kompletně stock neladěná verze, čistý netuněný (motorový) základ (všechny mechanické díly originál typeR) v dokonalém stavu. Nájezd 261 tisíc km.
Za mne osobně nejvíce zachovalý ATR v ČR. Vozidlo je zcela bez koroze. Za 5 tisíc km nebylo potřeba dolít olej, ani žádnou jinou kapalinu. Na autě je vše funkční. Auto nemá ŽÁDNOU TECHNICKOU VADU - vážně, nenajdete jedinou věc, kterou je potřeba opravit, proto píši jako první větu a opět ji opakuji, jedná se o extrémně zachovalý kousek (vyměním ještě po 5 tisíc km olej - to je jediná věc co je potřeba - jinak opravdu nic). Předchozí majitelé se řádně starali a co bylo potřeba udělat se vždy průběžně dělalo. Podvozek, motor, spojka, převodovka, veškeré mechanické díly = jako nové.
Interiér Recaro, nezničený, nekuřák, opečovávaný a voňavý.
Auto je 2 roky po celolaku. Jediné co se dá vozidlu vytknout jsou asi na 0,02% laku oděrky od kamínků ...
Vozidlo je krom barev decentní - nebylo by na škodu přidat decentní křídlo a prahy - jen tip. Osobně bych dal ještě spodek do bílé a bude krásnej!!! Po celolaku nebyl vrácen červený znak typeR - ten ještě seženu před prodejem... tak už je :) jen nemám novou fotku.
Hlavní výhody:
- Bez koroze
- Pouze běžná spotřeba oleje - vydrží bez dolití celý interval výměny (měním co 5k km)
- Perfektní stav motoru, spojky, převodovky a podvozku
- Čistý Recaro Interiér
- Na autě vše funkční vč. veškeré elektroniky a klimatizace
- Krásné nízko-profilové 18" kola a slušné pneu
- Stock - neladěno, netuněno
Nevýhody:
- Některé karosářské díly byly vyměněny - nehledejte v tom více, než modifikaci vzhledu předchozími majiteli a případnou postupnou výměnu opotřebených dílů (auto má 23 let !!! a je na něm vyměněna většina dílů!). Lemy byly přizpůsobeny pro prahy, ty pak byly dány dolů. Za mě jsou to detaily, které si může majitel doladit (přidat křídlo, prahy, vyměnit kapotu, je to všechno otázka chuti a stylu - za mě je velmi pěkný takto a není potřeba nic řešit .. je to na každém jestli si chcete se vzhledem pohrát)
- Co do technického / mechanického stavu - přísahám bohu že nevím o jediném problému .. pokud něco najdete tak se o tom můžeme u vozidla pobavit
Zájemci uhradím veškeré poplatky spojené s přepisem. V autě bude natankována plná 100 oktanové Vervi. Auto odjede pouze po přepisu.
Bazary, špekulanti, výměny - nevolat. Volejte pouze mezi 16-18:00 hod, jindy jsem vytížený a nemám čas toto řešit. Rád vše proberu i osobně u kávy v Opavě. Projížďky nedělám.
Důvod prodeje - přechod na CTR 10 gen.
Honda Civic MB6 - B18C4 Turbo, rv. 97, najeto cca 162k.
Auto vlastnim pres 12 let, zimu za me nevidelo.
Turbo setup : Ebay T3/T4 turbo, svody omotane termopaskou, 1000cc vstriky, Cometic tesneni pod hlavou, Ferrea ventily, ARP stefty v hlave, P72@Crome street tuning 0,7bar od Wheelmana - neni změřeno, odhad cca 260-270hp, EBC nastaven na 0,5bar.
Zbytek : 300mm predni brzdy z ATR(*), MG ZS podvozek, Odlehcene duralove remenice, CompetitionClutch stage 4 ( najeto 1000km ), 16" Alu zapsana ( 205/45 215/45 R16 ), 76mm vyfuk od svodu dozadu - sportovni kat + turbo koncovy dil(*) - neni to urvany, DIY oil catch tank, sirkopasmova lambda, P72 jednotka s vice mapama ( stock, turbo + prazdne EEPROM na naprogramovani )
K vozu mam komplet klimu, vyfuk vcetne svodu a katu, vstriky atd. na prehoz do seriovky(chybi jen olejova vana). Palivova pumpa Walbro 255. Zabezpeceni vozidla systemem CarNet.
* jsou veci, co by chtely dotahnout, vyfuk je lehce nakrivo a neni zbrousenej, kotouce jsou zkrouceny po zkousce brzdeni 200-30, nove nutno prevrtat na spravnou roztec. Gumy jsou ovalny, jak na nich auto stoji bez hnuti. Auto obcas chcipalo pri prijezdu ke krizovatce, nejspis IACV ventil ko. Netesnost kolem hadice k chladici
Auto je mozne nastartovat, kvuli propadly stk NENI mozna projizdka.
Pokud si nekdo da jiny kola, doladi detaily, bude to svizny sleeper. Auto bylo staveno na funkcnost.
Oleje, filtry, rozvody, chladici kapalina atd. je nutno udelat, auto jen stoji od roku cca 2018.
Cena neni pevna, dohoda jistá na místě. Auto stoji v garazi, vozidlo je odhlaseno. Kdyz pujde auto do snehu pryc, slevim vic.
Kontakt pres mail nebo sms, pracuji na smeny
Prodám Honda CR-V motor 2,0 benzín K20A4, manuál 5 kvalt, 5 míst, 5 dveří, uvedení do provozu 1. 2003 Tachometr: 254xxx km.
VIN pro kontrolu:
Dovoz z D v roce 2018. V Čr druhý majitel od roku 2018.
Vše nafoceno zde:
Platná STK do 9. 2024.
Motor: 2,0 110kw, pohon rozvodovým řetězem, servis provedený posledním majitelem: v roce 2021 na podzim výměna předních ramen, tlumičů, stabilizátorů, zadních i předních kotoučů a destiček, lakován prostor kolem zadního bočního okna z důvodu vandalismu, výměna chladiče klimatizace. Motor je v dobré kondici, bez hluku s dobrým zátahem, olej měněn 9. 2021.. Spotřeba dle stylu jízdy mezi 8-11l. Dlouhodobá reálná spotřeba je 9l.
Výbava:
Sada al. kol 17“ letní, rozměry 7x17 ET45 disky z ATR, pneu 50%, Sada zimních alu 15“ pneu 80%, tažné zařízení, vyhřívaná sedadla řidiče a spolujezdce, el. ovládání zrcátek, el. ovládání všech oken, el. zrcátka vyhřívaná, hagusy, příčníky, radio s CD. Alarm s funkcí blokace startu, denní svícení, mlhovky. Boční nášlapy, přední rám. Plnohodnotná rezerva. ABS
Imobilizér, dálkové centrální zamykání (2 klíče )
Auto vyniká kultivovanou a příjemnou jízdou, motor startuje na brnk i v zimě, hladké řazení všech rychlostních stupňů. Při prodeji možnost projetí i na rozbité cestě. Prohlídka vaším mechanikem na zvedáku samozřejmostí.
A teď pár věcí, abych jen nechválil. Lehké kosmetické vady na karoserii, vše nafoceno. Klimatizace neklimatizuje páč je nefunkční klimakompresor, uchycení bočních nášlapů je stiženo korozí. Nejde ostřik světlometů. Nefunkční ovládání přepínání teplého a studeného vzduchu do kabiny, lze přenastavit ručně v motorovém prostoru. Dveře spolujezdce nejdou na centrál.
Píšu tady všechny závady o kterých vím, myslím, že je to tak lepší, než, aby někdo jel x km a zjistil to až na místě. Celkový stav je patrný z fotografií.
Cena vozu 81 000 Kč. Dohoda o ceně možná až na místě.
Pokud máte jakékoliv dotazy, rád odpovím. Tel.:
email: mhct@
Auto je známého, jenž mě pověřil jeho prodejem a je zapsán jako v vlastník v TP, při prodeji bude buď osobně přítomen, nebo přepis uskutečním na základě jím udělené plné moci. Prohlídka je možná kdykoliv, prodej, přepis a převzetí jen v pracovní dny.
Poplatky spojené s přepisem hradí kupující, přepis nutností, jen prodej, žádná výměna atd.
Motor Honda Accord, Civic, CR-V
2.2 i-ctdi 103kw
Typ: N22A1
Plně funkční
Záruka funkčnosti.
Cena za kompletně nastrojený motor. Po dohodě možnost zaslat.
Motor nastrojený 15 000,-
Převodovka 3000,-
Poloosy 1500,- za obě
Honda Accord 7g motor 2.2 ctdi
Prodám motor K20A6 i-vtec z auta honda accord tourer, motor do posledni chvile běžel ale kvuli chycenemu vahadlu na výfuku (viz. Foto) byl vyměněn, k motoru se bohužel nejakou zahadou nedochovalo víko ventilu :(
Prodavam pouze jako celek, blok s klikou, ojnicemi a písty + komplet hlava, zkratka vse co je videt na fotce :D
Motor mam asi 3 roky pod plachtou na dílně, měl jsem s nim nejake plány ale nakonec z toho sešlo.
Pripadne dotazy piste na email: michael.czudek@
nebranim se dohodě