MOTOR 4-taktní 8 Hp ( koní )
Kategorie:
Motory
PRODÁM
TECHNICKÁ DATA
Výkon: 8,0 HP
Otáčky: 3600 ot./min
Spotřeba: 374g/kWh
Typ motoru: OHV čtyřdobý, jednoválec
Chlazení: vzduch
Objem palivové nádrže: 4L
Množství oleje v klikové skříni motoru: 0,6L
Objem: 212 ccm
Rozměry hřídele [pevná délka]: 20 mm x 58,5 mm
Typ startu: manuální
Hmotnost: ~ 15 kg
Nejdůležitější vlastnosti nabízeného produktu jsou:
Motor japonské konstrukce 180F
Tvrzená sedla ventilů
Modulární zapalování TCI
Tvrzená kliková hřídel
Vestavěné odlehčení tahu na vačkovém hřídeli
Plynulé ovládání rychlosti
Kovové startovací západky
Hliníkový blok motoru
Víčko plnicího hrdla oleje s měrkou
Použití spínače zapalování
Prostorná palivová nádrž
Zvětšená filtrační komora
Japonský karburátor
Chlazení vzduchem
3 kroužky na pístu
Chromovaný povrch válce
Nízká spotřeba paliva
Odtlumená a zvětšená komora tlumiče
TECHNICKÁ DATA
Výkon: 8,0 HP
Otáčky: 3600 ot./min
Spotřeba: 374g/kWh
Typ motoru: OHV čtyřdobý, jednoválec
Chlazení: vzduch
Objem palivové nádrže: 4L
Množství oleje v klikové skříni motoru: 0,6L
Objem: 212 ccm
Rozměry hřídele [pevná délka]: 20 mm x 58,5 mm
Typ startu: manuální
Hmotnost: ~ 15 kg
Nejdůležitější vlastnosti nabízeného produktu jsou:
Motor japonské konstrukce 180F
Tvrzená sedla ventilů
Modulární zapalování TCI
Tvrzená kliková hřídel
Vestavěné odlehčení tahu na vačkovém hřídeli
Plynulé ovládání rychlosti
Kovové startovací západky
Hliníkový blok motoru
Víčko plnicího hrdla oleje s měrkou
Použití spínače zapalování
Prostorná palivová nádrž
Zvětšená filtrační komora
Japonský karburátor
Chlazení vzduchem
3 kroužky na pístu
Chromovaný povrch válce
Nízká spotřeba paliva
Odtlumená a zvětšená komora tlumiče
Podobné inzeráty
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Prodám elektromory. Motory jsem všechny vyzkoušel a jsou funkční, ložiska nechrastí. Motory mají nějaké vady na kráse, byli používány. Motor č.5 chybí štítek, ale podle toho co jsem našel by měl mít 1,5 kw, 1400 ot/min. Bližší informace po telefonu, rozměry hřídele, délka atd. Možnost osobního předání Ostrava, Přerov, Zlín, Olomouc, ale nejlepší by bylo kdyby jste si přijeli osobně a motor odzkoušeli. Motory prodám klidně jednotlivě. Motory jsou všechny 3 fázové.
Motor č.1 - 1,1 kW / 1400 ot/min
Motor č.2 - 1,1 kW / 1400 ot/min
Motor č.3 - 1,1 kW / 1400 ot/min
Motor č.4 - 0,8 kW / 1400 ot/min - Prodáno
Motor č.5 - 1,5 kW / 1400 ot/min
Motor č.6 - 1,1 kW / 1400 ot/min
Motor č.7 - 0,37 kW / 970 ot/min - Prodáno
Nové provedení osvědčeného motoru s max. výkonem 18 koní. Tohoto výkonu je dosaženo zvětšením vrtání na 92 mm a zdvihu na 69 mm na objem 458 ccm, novým typem vyladěného karburátoru, zvětšením ventilů, zlepšením sací a výfukové soustavy a zdokonalením chlazení. Motor má také nový, účinnější tlumič výfuku (nižší hluk), zvětšenou nádrž, nový vzduchový filtr. Tímto motorem lze přímo nahradit motory typu GX 390, protože veškeré připojovací a zástavbové rozměry (spodní i boční příruba) a hřídel jsou stejné, Hřídel metrická 25mm nebo palcová 25,4mm Servis zajištěn, náhradní díly stále skladem. Vyrobeno z materiálů prvotřídní originální kvality s použitím robotů, dlouhá životnost zaručena, plně srovnatelná s originálem. Motor s el. startem má dobíjení baterie ( min. 20 Ah).Český návod, daňový doklad, záruka 2 roky, motory máme skladem, možno poslat ihned na dobírku DPD. Cena s ručním startem 9590Kč vč. DPH, s elektrickým i ručním startem 11490 Kč vč. DPH