Motor 2,7 hdi s automatickou převodovkou
Kategorie:
Peugeot
Nabízím kompletní motor i s automatickou převodovkou. Najeto kolem 180000km. Jen chybí zadní turbo. Protočit jde. Údajně odešlo zadní turbo, proto tam není.
Ja to koupil jen jako darce plechařiny, motor ani převodovku nepotřebuji
Ja to koupil jen jako darce plechařiny, motor ani převodovku nepotřebuji
Podobné inzeráty
Prodám nový a homologovaný filtr F1014 s jádrem kordieri od specializovaného španělského výrobce DPF a katalyzátorů. Záruka na funkčnost !!!
Vhodné pro všechny tyto modely:
BMW-MINI COOPER 1.6TD DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv W16 (9HZ) R55, R56 3/07>8/10
BMW-MINI ONE 1.6TD DPF 1560 cc 66 Kw / 90 cv W16 (9HZ) R56 6/09>7/10
CITROËN BERLINGO 1.6TD HDI DPF 1560 cc 66 Kw / 90 cv DV6TED4B/F (9HV) 11/09>
CITROËN BERLINGO 1.6TD HDI DPF 1560 cc 66 Kw / 90 cv DV6TED4BU (9HV) 11/09>
CITROËN BERLINGO 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 5/08>
CITROËN C2 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 11/05>1/10
CITROËN C3 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 11/05>10/09
CITROËN C3 PICASSO 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 2/09>
CITROËN C4 1.6TD HDI DPF 1560 cc 66 Kw / 90 cv DV6TED4B (9HV) 9/07>10/10
CITROËN C4 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 4/05>6/10
CITROËN C4 PICASSO 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 3/07>
CITROËN C5 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 9/04>
CITROËN XSARA PICASSO 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 3/04>5/07
PEUGEOT 206 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HY-9HZ) 4/04>2/09
PEUGEOT 206CC 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 4/04>2/09
PEUGEOT 207 1.6TD HDI DPF 1560 cc 66 Kw / 90 cv DV6TED4B/F (9HV) 9/09>
PEUGEOT 207 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 3/06>
PEUGEOT 207CC 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 1/07>
PEUGEOT 307 1.6TD HDI DPF 1560 cc 66 Kw / 90 cv DV6TED4B (9HV) 6/05>3/09
PEUGEOT 307 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 6/05>11/07
PEUGEOT 308 1.6TD HDI DPF 1560 cc 66 Kw / 90 cv DV6TED4B/F (9HV) 9/07>
PEUGEOT 308 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 9/07>
PEUGEOT 407 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 4/04>5/11
PEUGEOT 1007 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 2/07>7/10
PEUGEOT 3008 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 3/09>
PEUGEOT 5008 1.6TD HDI DPF 1560 cc 81 Kw / 110 cv DV6TED4/F (9HZ) 9/09>
PEUGEOT PARTNER 1.6TD HDI DPF 1560 cc 66 Kw / 90 cv DV6TED4BU (9HV) 11/09>
PEUGEOT PARTNER TEPEE 1.6TD HDI DPF 1560 cc 66 Kw / 90 cv DV6TED4B/F (9HV) 11/09>
O.E.: 1611322180 , 1611322980 , 1611323780 , 1731EP , 1731JT , 1731QJ , 174016 , 174025 , 174037 , 18307806011
V případě zájmu o DPF na jiné vozidlo volejte na níže uvedené číslo.
Nabízím k prodeji Peugeot 3008 ve velice pěkném stavu, s výbornou a spolehlivou motorizací 2,0 HDi o výkonu 110 KW s manuální převodovkou. Motor běží krásně, startuje bez problémů, spojka, brzdy atd. v pořádku. Nyní cca 20 tis km. po výměně rozvodové sady. Podvozek je pevný, bez vůlí.
Rok výroby 2012, motor 2,0 HDi, výkon 110 KW, převodovka manuální, najeto 198100km, cena 179999,-Kč.
Výbava vozu
Bezpečnostní systémy:
ABS, ESP, Protiprokluzový systém kol (ASR)
Asistenční systémy:
Asistent rozjezdu do kopce, Parkovací senzory, Tempomat, Parkovací senzory zadní
Zabezpečení vozidla:
Alarm, Centrální zamykání, Dálkové centrální zamykání, Imobilizér
Vnitřní výbava a komfort:
Deaktivace airbagu spolujezdce, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, Elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, Nastavitelný volant, Posilovač řízení, Roletky na zadní okna, Senzor stěračů, Senzor tlaku v pneumatikách, Venkovní teploměr, Vyhřívaná zrcátka, Zadní loketní opěrka
Palubní systémy a konektivita:
Autorádio, CD přehrávač, Originální autorádio, Palubní počítač
Sedadla:
Dělená zadní sedadla, Nastavitelná sedadla, Příprava pro isofix, Výškově nastavitelná sedadla, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
Světelná technika:
Mlhovky
Vnější výbava:
Litá kola, Tažné zařízení, Tónovaná skla, Zadní stěrač, Zatmavená zadní skla.
Nabízím k prodeji zachovalé a prostorné rodinné auto Peugeot 5008 r.v.2010,nebylo bourané,vše v původním stavu bez koroze,s kvalitním a úsporným motorem 1.6 HDi 80kw,s automatickou převodovkou,po servisní údržbě,najeto 234000 km,v ceně nová STK 2025.
Výbava:
-centrál na D.O.
-alarm
-4*el.okna
-el.zrcátka vyhřívané
-digitální klimatizace
-6*airbag
-ABS,ESP
-palubní počítač
-tempomat
-originál rádio,CD
-multi volant
-bluetoot
-isofix
-alu.kola,atd.
Jezdí naprosto v pohodě a s dobrou spotřebou,výborný motor,podvozek bez problému,nikde nic nebouchá,čistý a nepoškozený interier,spolehlivé auto bez nutných investic.
...................................................................................................................................................................
V PŘÍPADĚ ZÁJMU O AUTO,VOLLEJTE NA TENTO UVEDENÝ TEL: /217991,ne SMS.
...................................................................................................................................................................
Peugeot 407, r. v. 2005 - 2.0 hdi s automatickou převodovkou. Na autě je před zimou udělané nové stk + servis. Auto má zimní pneumatiky používané jen jednu sezonu.
Dokoupená android navigace (Spotify, car play...), tažné zařízení.
Nejlépe zavolat a domluvit si osobní projížďku.
Svižný, jede i 160 km/h, malá spotřeba. Kombinovaná 4,7 , okresky 3,7 l/100km. TK ještě rok a půl do 7/2024. Peu 307 SW 1,4 Hdi je originálně z výroby bez dvouhmotového setrvačníku. Motorový olej měněn po max do 10000 km. Před 16000 km nové brzdové kotouče a destičky ATE, čtyři tlumiče, ve předu Monroe, vzadu Bilstein, čepy, uložení zadní nápravy a olej Fuchs v převodovce, před 2000 km měněn motorový olej Mobil, olejový filtr Purflux a řemenice s tlumičem kmitů INA. Auto bez koroze. Provozní kosmetika. Zachovalý. Motor a převodovka najeto 214 000 a v top stavu a jen vrní. Stav tachometru je 338000 km. Motor měněn, předchozí majitel měnil olej až po 20 000 km a bylo. Olej nemizí a pod autem nejsou žádné kapky. Tankuji na OMV dražší naftu a aditivuji. V Německu dražší Aral. Vstřiky, čerpadlo a ŘJ bezproblémový Bosch. 1.4 HDi s Boschem a s nadstandartní péčí najíždí i 800000 km. Ne však se Siemensem. Rozvody ještě 40 000km. Druhá sada kol na zimu na plechových discích. Tři roky nejde okamžitá spotřeba, teploměr a tedy i klima, auto se nepřehřívá, měřeno laser/infra teploměrem v nejteplejším létě jízdami na Ještěd. Dohoda. Volat , příp. SMS.