Motocyklový filtr -průměr 30 mm
Kategorie:
Veteráni
stav - viz foto
Podobné inzeráty
Prodám zajímavý pár vozidel s majáky.
1,
Chevrolet Suburban C10 Ambulance 1970 Motor 350cui V8 5,7l převodovka automatická tří rychlostní, Motor i převodovka fungují velice dobře. Výrobce Sentinel / MM USA.
Výstražná světla, maják a siréna jsou funkční, nové retro rádio, nový motorový olej a filtr, nové kříže kardanu, nové zapalovací kabely, elektronické zapalování, nová baterie Optima, nové těsnění hlav motoru, sání a vík ventilů, hydroštěly, udělána sedla ventilů, nový palivový filtr a palivová pumpa i nové svody a těsnění, termostat, nové tlumiče, brzdy v dobrém stavu, topení funkční, dobré pneu, Karoserie je pevná nerezavá. Jediné místo kde bude potřeba práce je spodní strana dveří (není to vidět) Lak je stále hezký, interiér také, Sedačka řidiče má prasklinu. Zadní interiér byl opraven. Je to krásné původní profesionální auto, které lze bezpečně ihned používat. Ale jak jsem říkal, ambulance je pevná a funkční. Je nainstalováno i zapsáno také LPG. Jezdím z 90ti procent na Benzin.
2,
Prodám originální i vybavený policejní speciál Chevrolet Caprice 9C1 s motorem V8 LT1.
Původně sloužil v Massachusetts Department of Public Safety jako State Trooper. Po konci služby se dostal do Evropy. Byl přelakován do barev FHP, 90% vybavení je původní. Funkční všechna světla, vrchní světelná rampa Vector Federal Signal, ovládací jednotka také Federal Signal, originální siréna Caprice (velmi vzácná) vnitřní počítač i radar také funkční. Vybaven přepážkou a zadní koženkovou lavicí vysílačkami. Originální loketní opěrkou s přihrádkou na bločky Karoserie bez rzi, interiér je ve velice slušném stavu, nová klimatizace, kompresor, hadice filtr náplň, nová baterie ,nové olejové čerpadlo, těsnění vany, kříže kardanu, olej diferenciál, řemen, filtry olej motor, a čelní sklo, bylo původní zašlé. Kompletně nová klimatizace, kompresor, hadice, filtr, čidlo a náplň, Jeden z mála originálně vybavených kusů tohoto modelu v Evropě. Centrální zamykání, 2x klíče 2x ovládání imobilizér, rádio s cd, klimatizace, abs, samosvorný diferenciál, el okna, záložní baterie. Přidám nějaké základní díly jako je filtr oleje, filtr vzduchu, hlavní řemenici, vodní pumpu, řemen. Cena je za obě auta!!
Prodám náhradní díly ke karburátorům Bing Nürnberg.
Stav dle foto.
Plovák - značený BING 8 Gr., průměr 34 mm, výška 33 mm, velmi pěkný stav
Cena Kč 200,-
Jehla k plováku - délka 71 mm, průměr 2,5 mm
Cena Kč 100,-
Závitový kroužek šoupátkové komory - průměr závitu na karburátoru 38 mm
Cena Kč 200,-
Stahovací kroužek - na průměr karburátoru 36 mm
Cena Kč 100,-
Šoupátko - průměr 29,5 mm, výška 42 mm
Cena Kč 200,-
Víčko šoupátkové komory - průměr 36,5 mm
Cena Kč 200,-
Víčko plovákové komory - průměr venkovní 39 mm, průměr osazení do plovákové komory 35 mm, rozteč šroubů 42 mm
Cena Kč 200,-
První kontakt prosím přes odpovědní formulář, ať vím, kdo je první ve frontě.
Platba předem na bankovní účet. Na dobírku neposílám. U dražších dílů jsem ochoten udělat výjimku a poslat na Zásilkovnu na dobírku, nicméně náklady na přepravu požaduji vždy zaplatit dopředu na bankovní účet.
Posílám na Zásilkovnu Kč 79,- anebo dle tarifu České pošty.
O doplňující foto si pište, volat prosím jen v nejnutnějším případě, děkuji.
Použité díly bez záruky!
Skla do světlometu Bosch :
1) průměr 160mm, 6x, kus/600Kč
2) průměr 160mm, 2x, kus/600Kč
3) průměr 135mm, 8x, kus/500Kč
4) průměr 116mm, 1x, kus/400Kč
5) průměr 116mm, 1x žlutá/500Kč
6) průměr 116mm, 3x žlutá, kus/500Kč
7) 138x75mm 8x bílá, kus/400Kč
8) 138x75mm 2x žlutá, kus/500Kč
9) průměr 83mm, 4x, kus/200Kč
10) 310x200x100mm, 1kus - dohoda
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.