Motocykl voenyj - držiak zásobníkov
Kategorie:
Veteráni
Kúpim originálny držiak bubnových zásobníkov pre guľomet RPD ("Ručnoj Pulemjot Dektjareva"), ktorý sa lafetoval na sidecary sovietskych vojenských motocyklov typov MV 750 ("Motocykl Voenyj"), K 750V a MV 65O. Predmetný držiak bubnových zásobníkov je v prílohe inzerátu na kreslenom obrázku z katalógu a montoval sa na dno "batožinového priestoru" sidecaru. Kúpim takýto originálny držiak bubnových zásobníkov, prípadne môže byť aj poškodený. Tiež kúpim aj samostatne bubnové zásobníky pre vyobrazený guľomet typu RPD.
Podobné inzeráty
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Na prodej vzácný a sběratelsky velice zajímavý motocykl Triumph 6/1 650 OHV , který se vyráběl mezi lety 1934 až 1936. Je to úplně první paralelní dvouválec vyrobený Triumphem. Navrhl jej slavný konstruktér Val Page.
Tento motocykl je předchůdcem slavného Speed Twina a Tigera 100, které odstartovaly éru paralelních dvouválců.
Tohoto typu bylo vyrobenu nejspíš 100 až 600 ks, dochovaný počet se odhaduje na cca 35.
Vrchem ovládané ventily dvouválcového motoru nejsou na motocyklu zapouzdřeny, primární převod z klikové hřídele na převodovku je řešen ozubeným soukolím, převodovka a motor jsou smontovány do monobloku, spojka je mokrá v hliníkovém krytu. To vše tvoří impozantní a velice moderní motor, který je vsazen do velkého, masivního podvozku.
Motocykl byl určen pro těžkou práci, zejména pro připojení sidecaru. Solo je ovšem také skvělý turistický model, vynikající hladkým chodem motoru, pružností a sílou.
Jedinečná příležitost pořídit si výjimečný a téměř nesehnatelný motocykl.
Motocykl je v nedokončené renovaci.
Predám nový držiak osvetlenia ŠPZ na škodu 1203 taz 1500
Cena za kus 23€
Doprava do ČR 6€ na výdajne miesto zasielkovne
Nepoužité palivové čerpadlo, AC pumpu s odkaľovačom na Tatru 603. 150€!
Nepoužitý rozdeľovač na Tatru 603, 02-9208.303 170€!
Nepoužitý termostat na Tatru 603, T603/918. 50€!
Poprosím iba vážny záujem, diely sú prvovýroba, cca 50r garážové uloženky..Viac info po telefóne!
Ponúkam aj rôzne použité diely motora F/G oblé piesty na Tatru 603-2 bubnovka:
Kluková hriadeľ - 200€
Kľuková hriadeľ s ojnicami - 300€
Sada pekných valcov - vložiek vŕtanie 75mm - 250€
Sada váhadlá ventilov 8ks - 250€
Sada ventilov pekné zachovalé - 70€
Zdvíhatká tyčky ventilov - Predané
Hlavové šrouby 32ks - 50€
Remenica priemer 153mm - Predaná
Repasované brzdové bubny 3ks - 120€ kus
Repasované brzdové štíty - 60€ kus
Obal poloosy, 2ks - 130€ kus
Predné tlmiče 2ks - 150€
Prístrojovka budíky - 100€
Hliníkový držiak prístrojovky s radiacou pákou - 130€
Disky opieskované v základe 2ks spolu s pôvodnými pneumatikami 180 SR 15 OR 17. Cena 80€!
Puklice - kryty kolies nerez, sada 4ks 80€
Výfukové potrubia na renováciu 2ks - 60€
Predné náboje kolies - 70€ kus
Zadný náboj kolesa - 60€
Tehlica-otoč predná - 50€ kus
Zadný náboj-domec ložiska - 30€
Čap-držiak tlmiča - 30€ kus
Zadné výklopné okná 2ks, rámik na renováciu - 80€
Zadné okná vypuklé P+L - 150€
Rozdeľovač iskra s palcom bez hlavy - 50€
Možnosť poslať po trase Bratislava-Brno-Praha..