Motocykl Barton Street-R 125
Kategorie:
Silniční motocykly
Motocykl Barton Street-R 125: Technické údaje: Typ motoru: jednoválec, čtyřtakt, Systém chlazení: vzduchem, Objem: 125 ccm, Výkon: 8,8 kW / 8500 ot./min, Startování: elektrické, Převodovka: manuální 5 stupňová se spojkou, Pohon: řetězem, Přední ráfek: alu 1,85-17", Přední pneumatika: 90/90-17, Zadní ráfek: alu 2,50-17", Zadní pneumatika: 120/80-17, Rozměry - Délka: 1970 mm, Šířka: 745 mm, Výška: 1100 mm, Rozvor: 1360 mm, Hmotnost: 124 kg, Brzdy - přední brzda - hydraulická kotoučová ⌀ 240 mm, zadní brzda - hydraulická kotoučová ⌀ 220 mm, Brzdový systém: CBS, Rám: ocelový trubkový, Palivová nádrž: 11 l, spotřeba paliva: 2,6 l/100 km, Rychlost: až 110 km/h, Osvětlení: LED
Podobné inzeráty
Barton Blade-R 125 vám na první pohled poskytne jasnou představu o jezdci, pro kterého byl navržen. Sportovní linie karoserie, ostré tvary předního pláště s jasně exponovanou sadou moderních LED svítilen (včetně centrálního denního svícení), dvojité kotoučové brzdy vpředu a jednokotoučové vzadu a příhradový rám nenechají nikoho na pochybách. účel motocyklu. Barton Blade R má odlišit svého majitele a ukázat jeho styl a automobilové zájmy.
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Limitovaná edice: 28/105ks
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h
Kentoya Fighter, 200 ccm (tovární označení Loncin Racer Fighter)
prodám motocykl, podčtvercový vzduchem chlazený dvouventilový OHV motor 63x62 mm s podtlakovým mazáním ventilů, v dokumentech uvedeno 10,6 kW, od roku 2010 druhá majitelka (slečna), najeto přes 19 tis. km, můžou přibývat, motocykl je příležitostně v provozu
poslední tři roky nejetý, nyní po servisu, připravený na ježdění pro nového majitele/majitelku
přední pneu Michelin Pilot Street 90/90-18, stav 80 %
zadní pneu Dunlop ArrowMax StreetSmart 130/70-18, stav 80 %
proběhl servis palivové soustavy, namontovaný nový palivový ventil s novým sítkem v nádrži, nový palivový filtr, vyčištěný a seřízený karburátor včetně synchronizace akcelerační pumpičky, vyměněná manžeta akcelerační pumpičky, řídící tryska 38 vyměněná za 45 (v případě zájmu můžu přidat na hraní sadu trysek 38-43), motocykl od 6 tis. otáček pokračuje hezky dál nahoru, na hranici červeného pole dává na pětku tachometrových 120 km/h, chce jít i dál, ale nezkoušel jsem (v návodu je uvedená max. rychlost 100 km/h)
nádrž je uvnitř jako nová, žádný náznak rzi, výrobce udává objem 13 litrů
po servisu ježděný pouze na Vervu
vyčištěný a přetěsněný airbox, vypraná a naimpregnovaná vložka filtru sadou KN
nová gelová baterie, vyčištěný a namazaný startér, uhlíky téměř bez známek opotřebení, nové žárovky v budících, namontován nabíjecí konektor CTEK (v případě zájmu můžu po dohodě přidat i nabíječku CTEK sx 0,8)
přední i zadní brzdy vyčištěné, odmaštěné, namazané, desky 80 % (už byly měněné),
zadní obložení 95 %
kluzáky vidlice suché
seřízené ventily, nová svíčka, druhou novou přidám k motocyklu, dva výfuky
motocykl má výbornou kompresi, startér i startovací páka, chytá nabrnk
ukazatel zařazené rychlosti
plasty byly u některých úchytů popraskané, místa byla vyztužena a vyvařena, na šroubech úchytů nové gumové podložky
vyčištěný a namazaný řetěz, všechny gumové o-kroužky jsou na svých místech
vyměněný olej
vyměněná brzdová kapalina DOT 4 ATE SL.6
motocykl má do 8 tis. km vedenou servisní knížku, celou dobu probíhaly pravidelné výměny oleje co 2 tis. km
motocykl měl už při koupi v roce 2010 praskliny na předním plexi světlometu, preventivně pro zpevnění je nově potaženo čirou karosářskou fólií
STK do 15. února 2027
prodám do dobrých rukou serióznímu zájemci
momentálně k vidění v Brně, v případě vážného zájmu po dohodě i na některých jiných místech ČR
Jedinečný styl a skvělá zábava soustředěná v cenově dostupném a moderním stroji.
To je nové Leoncino 125, motocykl, který byl koncipován tak, aby vyhovoval potřebám generace nejmladších motorkářů a naplňoval jejich touhu po svobodě a nezávislosti.
Stroj, který rozšiřuje aktuální řadu Leoncino, jí zůstává ve všech ohledech věrný a je schopen vyzdvihnout jak její dědictví tak i její současný charakter. Leoncino 125 je určeno začínajícím motorkářům, kterým zaručuje maximálně snadnou ovladatelnost, hbitost na silnici a vzrušující jízdu plnou zážitků. To vše si mohou mladí jezdci dopřát za velmi příznivých provozních nákladů.
Bijícím srdcem Leoncina 125 je nový čtyřtaktní kapalinou chlazený jednoválec o zdvihovém objemu 125 ccm .
K přednostem motoru patří časování 4 ventilů v hlavě válce jednou vačkovou hřídelí a elektronické vstřikování paliva s difuzorem škrtící klapky o průměru 28 mm. Optimální přenos výkonu zajišťuje vícelamelová spojka v olejové lázni a s motorem optimálně sladěná 6stupňová převodovka.
Motor dosahuje hodnot výkonu 12,8 hp (9,4 kW) při 9.500 RPM a kroutícího momentu 10 Nm (1,0) kgm při 8.500 RPM. K hlavním přednostem stroje určitě patří spotřeba 2,2 litru na 100 km.
Díky vynikajícímu podvozku se Leoncino 125 pyšní maximální hbitostí a snadnou ovladatelností. Příhradový rám z ocelových trubek byl navržen tak, aby sdílel styl, charakter i design strojů řady Leoncino.
Palivová nádrž se vyznačuje klasickými i moderními liniemi, které spolu se symetrickými plochami dodávají motocyklu jedinečný a nezaměnitelný vzhled. Elegantní a sofistikovaný design doplňuje přední světlomet s plným LED osazením i digitální přístrojová deska, dobře čitelná za všech jakýchkoli podmínek. Stejně jako na všech strojích Leoncino se na předním blatníku hrdě vyjímá stylizovaný lev připomínající bohatou historii této modelové řady.
O optimální odpružení se stará přední Upside-Down vidlice o průměru 35 mm se zdvihem 125 mm a zadní kyvné rameno s centrálním tlumičem .
Bezpečnou jízdu zajišťuje brzdový systém s CBS vybavený předním plovoucím brzdovým kotoučem o průměru 280 mm s třípístkovým třmenem a zadním kotoučem o průměru 220 mm s dvoupístkovým plovoucím třmenem.
Na 17" paprskové ráfky z hliníkové slitiny jsou nazuty pneumatiky 110/80-R17 a 130/70-R17, které se postarají o maximální bezpečnost v silničním provozu.