Moto převodovka veterán BSA na předváleční motocykl.
Kategorie:
Veteráni
Více informací na tel.. čísle
Podobné inzeráty
Ahoj
Prodám motocykl BSA A7 z roku 1962 o obsahu 500ccm. Motor je ve velmi dobrém stavu, ale motocykl je vhodný k renovaci. Toto je ideální příležitost pro milovníky klasických motocyklů, kteří chtějí obnovit a přivést toto ikonické kolo zpět k životu. Motocykl má originální díly a potřebuje pouze nějakou pozornost a kosmetické opravy. BSA A7, zachovalý ve svém původním stylu, bude skvělým doplňkem každé sbírky klasických motocyklů. Jedinečná příležitost pro motoristické nadšence, kteří hledají originální a vzácné motocykly do své sbírky. Možnost dopravy a registrace na bílé štítky. Neváhejte mě kontaktovat a pro kontrolu.
Hello
For sale I have a BSA A7 motorcycle from 1962 with a capacity of 500cc. The engine is in very good condition, but the motorcycle is suitable for restoration. This is the perfect opportunity for classic motorcycle enthusiasts who want to restore and bring this iconic bike back to life. The motorcycle has original parts and only needs some attention and cosmetic fixes. Preserved in its original style, the BSA A7 will be a great addition to any collection of classic motorcycles. This is a unique opportunity for motoring enthusiasts who are looking for original and rare motorcycles for their collection. Possibility of transport and registration on white plates. Feel free to contact me and for inspection.
Telefon/Whatsapp +48536033677
Poland Wroclaw 6190EURO/146999CK
Prodám na BSA 500 350 páky viz foto.
V případě zájmu odpovězte na inzerát, tel neplatný.
Další díly v nabídce inzerenta.
Bsa M20 500 wm20 350, BSA 500
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Prodám motocykl BSA 350 r.v. 1950, s doklady ,plně funkční, velmi slušny stav...
Cena 168 tis. Kč.
Tel.
Jawa,Perak, ČZ, BMW, Ariel, AJS, BSA, Royal Enfield, Sachs, Čechie, Norton, Rudge, Indian, Zundapp, NSU, DKW, WANDERER, TRIUMPH, HARLEY, INDIAN, Dunelt, Norton, Velocette, Vincent, ...
Prodám motocykl BSA 250 r.v. 1948, s českými doklady, plně funkční. Po 1. majiteli jak nová. Krásná motorka do sbírky vhodná i pro začátečníky příjemná na jizdu. Cena 138 tis. Kč. tel. PODOBNE ..Jawa,perak, ČZ, BMW, Ariel, AJS, BSA, Royal Enfield, Sachs, Čechie, Norton, Rudge, Indian, Zundapp, NSU, DKW, WANDERER, TRIUMPH, HARLEY, INDIAN, Dunelt, Norton, Velocette, Vincent, ...