Moto Guzzi V 11 Sport Možnost splátek
Kategorie:
Silniční motocykly
Moto Guzzi V11 Sport r.v. 2003 naj. 29000 km pěkný stav, tlumič řízení, přední plexi štítek, nová baterie. Cena motocyklu včetně STK na 4 roky 155000 Kč. Možnost splátek od společnosti Essox.
Podobné inzeráty
Na prodej pěkná malá Breva. Nebouraná. Pravidelně servisovaná. K moto přidám olejový a vzduchový filtr. Na tachometru 23 200km. Novější nehučící převodovka. Motorka včetně topcase. Preventivně přetěsněn zadní převod v 13000km. Pro bližší info volejte nebo pište. Není problém se dojet podívat, vše rád ukážu. Dohoda na ceně možná. Přešel jsem na větší Guzzi.
Technická do 2025.
Více na:
Copyright ©
MOTO GUZZI V7 II Racer ABS, r.04/2016, 1.maj.(AT importér zn. Moto Guzzi), iba 762km!!!, 2x kľúč, nepadnutá. Nová batéria, štart aj chod motora bez problémov.
Pôvodný stav - po umytí bude ako nová.
Obsah: 744cm3
Výkon: 35kW (48k) - možnosť VP skupiny A2
Hmotnosť: 198kg
Krásny Café racer v limitovanej edícii 1/1000.
35kW = vhodná aj pre úplného začiatočníka, resp. od 18 rokov s vodičským preukazom skupiny A2
*** 1000ks LIMITOVANÁ EDÍCIA: 159-ty kus z 1000 ***
FAQ: "Proč to má tak málo najeto?" -->> SKLADOVÁ ULOŽENKA!!!!!!!!!!
Prihlásená iba 1 sezónu od 04/2016 do 11/2016. Pôvodný vlastník: AT importér zn. Moto Guzzi.
CENA: 7.490€ (cca 174.000Kč)
STANOVIŠTE MOTO: Bratislava, SR
KONTAKT: +421907640247
Náhradní díly na Moto Guzzi V7iii
Sedlo na Moto guzzi V7iii originální pouze s krovkou cena kompletu 8990.
Výfuky originál Moto Guzzi v7 iii najeto 3600km cena kompletu 2ks výfuky plus vše k tomu 4990.
Prodám Moto Guzzi V11 Sport Ballabio r.v. 2004. Velice zachovalý a opečovávaný kus. Nyní 62 tis. km. V létě v 60tis. km proběhl velký servis – oleje, filtr, olej v předních tlumičích, kompletní vyčistění brzd, brzdová kapalina, spojková kapalina, zadní guma, seřízení ventilů a synchronizace a promazání kardanu. Doložím servisní historii od novoty až doposud! Na moto jsou výfuky Mivv a k nim vyladěná palivová mapa přímo na tomto konkrétním stroji. Motor jede pěkně plynule bez zaváhání již od opravdu nízkých otáček. Dále je na moto zadní tlumič Ohlins - originál z vybavenějších modelů V11 komplet zrepasovaný panem Vangelasem (vyšel na 20 tis. Kč), boční textilní nacvakávací kufry origo Moto Guzzi včetně pláštěnek, horní monokey kufr Kappa a USB zásuvka, přední kotouče jsou téměř nové (výměna v 54500km - 11 tis. Kč),… K motu 2x klíč, servisní příručka, servisní kniha, faktury a Excel s podrobně vypsaným servisem za celou dobu existence motocyklu, origo výfuky a k nim soubor s originální palivovou mapou, homologační kartička k Mivvům, konstrukce na nůžkový zvedák pro přizvednutí během servisních úkonů (místo centrálního stojanu), sada na repas předních brzdičů (zatím nebyla potřeba), 3x náhradní pružinka řazení (známá nemoc V11), originální nářadí.
Moto Guzzi V7 Classic, 2010, 29tkm. 2. majitel v ČR, 1x klíč, servisováno v Officina Riantini. Decentně upravená zaní část. Po velkém servisu - ventilové vůle, svíčky, seřízení, kompletní náplně, filtry, brzdové desky. Bez investic TK do 7/2023
Rádi vezmeme Váš motocykl protiúčtem, nacenění po mailu.
Odvoz domů po celé ČR.
Před každou prohlídkou prosím vždy volejte, abychom se Vám mohli plně věnovat.
Těšíme se na Vaši návštěvu!