moderní retail marketing
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
nova
Podobné inzeráty
800 pages
1992
jako nova
puvodni cena: ~ 2000 Kc
Bovée, Courtland L: Marketing, 1992
Název: Marketing
Autor: Courtland L. Bovée
Autor: John V. Thill
Místo vydání: New York
Nakladatel: McGraw-Hill
Rok vydání: 1992
ISBN: 0-07-006734-1
Počet stran: s.800
Edice, série: McGraw-Hill series in marketing
Kategorie: Ekonomie / Hospodářství / Účetnictví
Kategorie: Slovníky / Encyklopedie / Učebnice
Kategorie: Angličtina / English
Klíčové slovo: A4 formát
Stav: Pěkná originální vazba
Nabízím tyto sem tam použité knihy, občas někde podtrženo tužkou, někde vyjímečně svítící fixou:
Management - Donnelly, Gibson, Ivancevich(Grada 1997) - 60 Kč
Statistika pro ekonomy - Hindls, Hronová, Seger (Professional Publishing 2006) - 50Kč
Statistika pro ekonomy aplikace včetně CD - Luboš Marek a kol. (Professional Publishing 2005) - 79Kč
Podniková ekonomika 2.vydání- Miloslav Synek a kol. (C.H. Beck 2000) - 70Kč
Mezinárodní marketing. Nové trendy a reflexe změn ve světě 3.aktual. a přeprac. vydání - Hana Machková (Grada 2009) - 60Kč
Retail marketing - Bárta, Pátík, Postler (Management Press 2009) - 100Kč
Peněžní ekonomie a bankovnictví 3. vydání - Revenda, Zbyněk (Management Press 2000) - 30Kč
Strategické řízení informačního systému a systémová integrace - Jiří Voříšek (Management Press 2006) - 30Kč
Osobní odběr Praha 7- Holešovice, nebo při platbě předem zašlu na pobočku Zásilkovny za 89Kč.
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!
Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.
Obchodní podnikání Retail Management - Lenka Pražská - Jiří Jindra a kol., Management Press. Kniha je jako nová, perfektní stav. Osobní předání nebo pošta zdarma. Dotazy: akelly@
1. Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková (Grada 2008, 232 stran, velmi dobrý stav) 119 Kč.
2. Dynamická výroba - Hayes, Wheelwright (Victoria Publishing - 1988, 369 stran, perfektní stav) 69 Kč.
3. Moderní hotelový management - Křížek, Neufus (Grada 2011, 200 stran, slušný stav) - PRODÁNO.
4. Guerillový marketing - Thomas Patalas (Grada 2009, 192 stran, výborný stav) 69 Kč.
5. Zamluvené - Asociativní dějepis umění - Tomáš Pospiszyl (207 stran, perfektní stav) 199 Kč.
6. Anglické reálie (zrcadlový text) - Smith Dlouhá a kol. (INFOA 2006, 135 stran, dobrý stav) 109 Kč.
Hezký den,
nabízím k prodeji odbornou literaturu vhodnou zejména ke studiu na vysoké škole se zaměřením na ekonomiku, podnikání, management. personalistiku atd.
Některé tituly nebyly vůbec použity (PEK, zahraniční obchod atd.), z jiných se čerpalo na zavěrečnou práci.
Zde je soupis:
- Projektový management; Doležal Jan a kolektiv 2016 400,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-247-5620-2
- Podniková ekonomika - klíčové oblasti 2018 Taušl Procházková Petra, Jelínková Eva 250,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-271-0689-9
- Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy 3., aktualizované vydání 2017 Scholleová Hana 300,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-271-0413-0
- Zahraniční obchod, Teorie a praxe 2009 Svatoš Miroslav a kolektiv 300,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-247-2708-0
- Makroekonomie, 3., aktualizované a rozšířené vydání, Jurečka Václav a kolektiv 2017 300,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-271-0251-8
- Mikroekonomie, 3., aktualizované a rozšířené vydání, Jurečka Václav a kolektiv 2018 350,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-271-0146-7
- Řízení změn ve firmách a jiných organizacích, Kubíčková Lea, Rais Karel 2012 200,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-247-4564-0
- Strategický marketing, Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání, Jakubíková Dagmar 2013 400,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-247-4670-8
Všechny knihy jsou ve velmi hezkém stavu, nepopsané, stránky nejsou přeložené atd. Stav A+.
Preferuji osobní převzetí Brno, Vyškov, ale mohu odeslat i přes Zásilkovnu.