inzerce, prodej, prodám, bazar

Moderní reklama - Umění zaujmout Don E. Schultz

Kategorie: Učebnice, skripta - VŠ

Autor: Don E. Schultz, Nakl. Grada 1995; nová, nepoužívaná, bezchybná.
Souhrn filozofických, psychologických, sociologických i čistě praktických poznatků z oblasti reklamy.
Prosím komunikaci přes e-mail
Moderní reklama - Umění zaujmout Don E. Schultz
Podobné inzeráty
Učebnice matematiky
Diferenciální počet pro začátečníky-Havlíček Elementární aritmetika-Hruša Integrální počet pro začátečníky-Havlíček Matematika-Čuřík Matematika-Frank Matematika-Simon Matematika 1-Fecenko Matematika 1+2-Ivan Matematika 1+2-Kluvánek Matematika 1 pro strojní fakulty-Mezník Matematika 1+2-Knichal Matematika 1+2-Budinský Princip matematické indukce-Vrba Rekurentní posloupnosti-Markuševič Učebnice matematiky pro ekonomické fakulty-Coufal Učebnice matematiky pro posluchače VŠE 1+2-Horský Učebnice vyšší matematiky 1-Smirnov Učebnice vyšší matematiky I.1+I.2+II.1+II.2-Vlasov Umění vidět v matematice-Kuřina Úvod do vyšší matematiky-Rychnovský Vybrané partie z moderní matematiky-Nagy Vyššia matematika pre začiatočníkov-Zeľdovič Základy matematické analýzy 1-Veselý Základy matematiky 1+2-Vojtěch Žádné obavy z matematiky-Beran Fundamentals Of Mathematics-Setek Nabízím vysokoškolské učebnice z matematiky. Jsou v pěkném a zachovalém stavu. Podívejte se také moje další inzeráty, najdete tam obdobné knihy. Vážnému zájemci rád sdělím podrobnější informace a pošlu foto knih. Prosím NETELEFONOVAT! Uvedené číslo neexistuje! Kontaktujte mně prosím jenom přes formulář na této stránce, odpovím každému. Zkontrolujte si prosím i spamovou složku poštovné schránky. Moje odpověď může skončit ve spamu.
Odborné ekonomické knihy, učebnice 3
1. Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková (Grada 2008, 232 stran, velmi dobrý stav) 119 Kč. 2. Dynamická výroba - Hayes, Wheelwright (Victoria Publishing - 1988, 369 stran, perfektní stav) 69 Kč. 3. Moderní hotelový management - Křížek, Neufus (Grada 2011, 200 stran, slušný stav) - PRODÁNO. 4. Guerillový marketing - Thomas Patalas (Grada 2009, 192 stran, výborný stav) 69 Kč. 5. Zamluvené - Asociativní dějepis umění - Tomáš Pospiszyl (207 stran, perfektní stav) 199 Kč. 6. Anglické reálie (zrcadlový text) - Smith Dlouhá a kol. (INFOA 2006, 135 stran, dobrý stav) 109 Kč.
Guerilla marketing - kniha
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing! Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.
Pavel Horňák - Reklama
Autor:Pavel Horňák
Macmillanův slovník moderní ekonomie, vedoucí týmu: Pearce
Slovník moderní ekonomie.. hesla jako důchodová spotřební křivka, lexikografické preference, lidský kapitál či naivní akcelerátor .. Vedoucí autorského týmu: David W. Pearce, vydáno Victoria Publishing vázáná, perfektní stav, rok vydání 1995
Moderní učebnice němčiny
Prodám nové, upravené vydání “moderní učebnice němčiny” od Věry Hoppnerové a Lenky Jaucové. Pořizovací cena 439,-Kč. Přenechám za 200,-Kč. Nová, otevřená opravdu párkrát. Nejlépe osobní předání Č.Budějovice