Moderní reklama - Umění zaujmout Don E. Schultz
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Autor: Don E. Schultz, Nakl. Grada 1995; nová, nepoužívaná, bezchybná.
Souhrn filozofických, psychologických, sociologických i čistě praktických poznatků z oblasti reklamy.
Prosím komunikaci přes e-mail
Souhrn filozofických, psychologických, sociologických i čistě praktických poznatků z oblasti reklamy.
Prosím komunikaci přes e-mail
Podobné inzeráty
Diferenciální počet pro začátečníky-Havlíček
Elementární aritmetika-Hruša
Integrální počet pro začátečníky-Havlíček
Matematika-Čuřík
Matematika-Frank
Matematika-Simon
Matematika 1-Fecenko
Matematika 1+2-Ivan
Matematika 1+2-Kluvánek
Matematika 1 pro strojní fakulty-Mezník
Matematika 1+2-Knichal
Matematika 1+2-Budinský
Princip matematické indukce-Vrba
Rekurentní posloupnosti-Markuševič
Učebnice matematiky pro ekonomické fakulty-Coufal
Učebnice matematiky pro posluchače VŠE 1+2-Horský
Učebnice vyšší matematiky 1-Smirnov
Učebnice vyšší matematiky I.1+I.2+II.1+II.2-Vlasov
Umění vidět v matematice-Kuřina
Úvod do vyšší matematiky-Rychnovský
Vybrané partie z moderní matematiky-Nagy
Vyššia matematika pre začiatočníkov-Zeľdovič
Základy matematické analýzy 1-Veselý
Základy matematiky 1+2-Vojtěch
Žádné obavy z matematiky-Beran
Fundamentals Of Mathematics-Setek
Nabízím vysokoškolské učebnice z matematiky. Jsou v pěkném a zachovalém stavu.
Podívejte se také moje další inzeráty, najdete tam obdobné knihy. Vážnému zájemci rád sdělím podrobnější informace a pošlu foto knih.
Prosím NETELEFONOVAT! Uvedené číslo neexistuje! Kontaktujte mně prosím jenom přes formulář na této stránce, odpovím každému.
Zkontrolujte si prosím i spamovou složku poštovné schránky. Moje odpověď může skončit ve spamu.
1. Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková (Grada 2008, 232 stran, velmi dobrý stav) 119 Kč.
2. Dynamická výroba - Hayes, Wheelwright (Victoria Publishing - 1988, 369 stran, perfektní stav) 69 Kč.
3. Moderní hotelový management - Křížek, Neufus (Grada 2011, 200 stran, slušný stav) - PRODÁNO.
4. Guerillový marketing - Thomas Patalas (Grada 2009, 192 stran, výborný stav) 69 Kč.
5. Zamluvené - Asociativní dějepis umění - Tomáš Pospiszyl (207 stran, perfektní stav) 199 Kč.
6. Anglické reálie (zrcadlový text) - Smith Dlouhá a kol. (INFOA 2006, 135 stran, dobrý stav) 109 Kč.
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!
Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.
Slovník moderní ekonomie.. hesla jako důchodová spotřební křivka, lexikografické preference, lidský kapitál či naivní akcelerátor ..
Vedoucí autorského týmu: David W. Pearce, vydáno Victoria Publishing vázáná, perfektní stav, rok vydání 1995