Modely čes. motocyklů
Kategorie:
Veteráni
Koupím modely československých motocyklů (na poličku). Jawa, ČZ, Manet, ESO atd.
Podobné inzeráty
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Encyklopedie českých motocyklů od roku 1899 po současnost, CP Books Brno 2006, 160 stran, pevná vazba, výborný stav, nečtená - 600 Kč
Údržba, opravy a seřizování motocyklů Jawa, Jiří Dočkal, Cpress Brno 2006, 4. aktualizované vydání, 270 stran, 268 názorných fotografií a nákresů, výborný stav, sešikmený hřbet - 400 Kč
Motocykl od A až do Z, Adolf Tůma, Hokr 1941, 3. doplněné a značně rozšířené vydání, 236 stran A5, popis konstrukce, udržování a oprav, s 305 obrázky, vzhledem ke stáří velmi dobrý stav, obálka dle foto, stránky čisté, vazba v pořádku - 400 Kč
Motocykly JAWA-ČZ 125, 150, 250, 350 – hlavní údaje, technický popis, montáž, poruchy a seřizování, provoz a údržbaJozíf, Kubíček, Pivrnec, Hruška, SNTL Praha 1957, stran 235 A5, výborný stav - 1500 Kč
Stadion, Jawa, ČZ, ESO, Manet, Velorex, atd. Učebnice řidiče malého motocyklu, motocyklu a skútru, technika motocyklů – motory, palivová soustava, zapalování, spojky, převodovky, podvozek, brzdy, kola, údržby, poruchy, jízda, 2. vydání 1963, 192 stran A5, velmi dobrý stav - 400 Kč
možné zaslání za 85 Kč balíkovnou nebo zásilkovnou nebo poštou
Dirk Wildschrei - MZ opravy dvoutaktních motocyklů MZ modely ETZ, TS, ES, ETS 125 - 250,, vydano v roce 2008,
Kniha by neměla chybět v knihovně žádného majitele motocyklů MZ. Zkušený autor v ní podrobně popisuje opravy a seřizování motocyklů včetně úplné demontáže a složení motoru, opravy dynama či revizi regulátoru dobíjení. Kniha je doplněna několika sty fotografií, nákresů a schémat pro lepší orientaci v této populární motocyklistické příručce
PRODÁNO! PRODÁNO!
Prodám Honda CB 500 T r.v.1977 ( Provoz a První Registrace v DE v roce 1979) po 1. Majiteli rok narození 1955 z Německa s najetými 61 700 km po Velkém Servisu v Nejluxusnějším Barevném Provedení.
Rarita - Tento model Hondy CB 500 T se vyráběl pouhé tři roky 1975-1977! Velmi málo kusů! Vhodný i do sbírky.. Originál lakování, V Zachovalém Původním Stavu..
Nyní po Velkém Servisu v Hodnotě 35 000Kč!
Nový olej + Vyčištěný Filtr, Nové Orig. Vzduchové filtry, Nové svíčky NGK, Kompletně Vyčištěné Ultrazvukem a Seřízené Karburátory, Vyčištená Palivová Soustava, Nový Akumulátor, Vyměněná Brzdová Kapalina a Repas Brzdového Pístku a Repas Brzdové Pumpy, , Přetesněný Víka Motoru, Nové Těsnění pod Válcema, pod Hlavama a pod Vetilovýma Víky, Seřízené Ventily, Nová Sada Pneu Metzeler, Nová Řetězová Sada a mnoho dalšího..
Tento model motocyklu je vybaven i El. startérem! Doložitelné KM doloženo výpisem z Německé STK!
Dovezeno z Německa. Kompletní dokumentace k bezproblémovému přihlášení v ČR, SR na Bílé SPZ.
Motocykl je možno zakoupit i na Splátky-platí i pro firmy!
Možnost zajištení dovozové STK.
Možnost odvozu motocyklu k zákazníkovi!
Po Domluvě a složení zálohy možnost Rezervace!
Více fotek a informaci rád poskytnu emailem nebo na telefonu.
Pokud máte zájem o prohlídku motocyklu, volejte prosím předem, nemáme pevnou otevírací dobu.
Matchless G3L 350, r.v. 1951, úprava Dorino Serafini (Itálie). Motocykl bez dokladů (pouze kopie původního TP). Plně funkční, po velkém oživovacím servisu po dlouhém odstavení. Celková rozborka motoru spojená s revizí všech dílů, nové tlakové trubičky oleje, ložiska převodovky, opravené zapalování, elektroinstalace, lakování nádrže a bočních tabulek a spousta dalších potřebných "drobností". Jedná se o velice zajímavý kus motocyklové historie. Za konstrukcí motocyklu stojí slavný italský závodník Dorino Serafini (mimo jiné také jezdec Formule 1 na Ferrari - viz Italové použili výborný motor Matchless a základ rámu a postavili dobový sportovní motocykl, který byl hojně využíván nejen pro sportovní jízdu, ale také pro závody. Mezi konkurencí zaujal zejména specifickou konstrukcí odpružení zadního kola inspirovaného Gilerou. Každý motocykl byl částečně originálem, jelikož finish provedení byl dán požadavky zákazníka (karburace, řidítka, výfukový systém atd..) Motocykly dle kontrukčních plánů Serafiniho vznikaly především v dílnách ARMA Milano (dovozce motocyklů Matchless pro Itálii) a také v dílně Vaschetto Torino. Motocyklů Matchless Serafini se dochovalo naprosté minimum, série z Turína (tento motocykl) prakticky vůbec. Jedná se o podobný obchodní model, který do dnešních dnů využívá věhlasná Bimota, tedy pohonná jednotka prověřeného a kvalitního výrobce zastavěná do italského podvozku.
ČZ 350/472 - držák rámečku SPZ, šasi uchycení model 472.6
Součástí prodeje je zakázková výroba sestavy držáku pro rámeček SPZ na původní šasi motocyklu, uchycení přes originální pozici pro šroub. Samotný rámeček registrační značky není součástí.
Elegantní design držáku tak přesně lícuje na míru s plechovým šasi pod zadním světlem a dodává motocyklu atraktivitu a jednoduchost montáže spz.
Jedná se o zakázkově vyráběný díl jako doplněk k motocyklu ČZ 350/472.
Sada obsahuje:
- 1x základnu držáku
- 4x montážní podložky k základně držáku
- 1x sada spojovací materiál
Odesílání standardně 2-3 dny od objednávky přes kurýrní služby, zásilkovnu a jiné, možný i osobní odběr. Děkuji za projevený zájem, více informací na info@